• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    COMODOR_FALKON
    COMODOR_FALKON --- ---
    PEPAZZ, W_NOICE78: Včetně chybějící kapličky…
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    PEPAZZ: vzdyt je to TMY pres kopirak 🤣
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Solidní konkurence modelu Y na 900V s cd 0.229 na SUV impozantní hodnota. Navíc je to i vizuelně celkem pekny , rozhodne hezčí než T model Y.
    spotřeba : 12.1 kWh per 100 kilometers under CLTC standard, tj. dejme tomu kolem 14kWh u WLTP?

    Nio Onvo launches L60 to take on Tesla Model Y, and wider competition - CnEVPost
    https://cnevpost.com/2024/09/20/nio-onvo-launches-l60/


    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    Kadyrov uz dojezdil s Cybertruckem 😉
    ADAM
    ADAM --- ---
    NANUQ: Zvažoval jsi, co z těch dvou je lepší na spaní v autě, nebo tohle neřešíš?
    STETKINS
    STETKINS --- ---
    NTR23: No vidíš, boží :-D
    NANUQ
    NANUQ --- ---
    Tak jsem byl s rodinou projet KIA EV9 a tak na 90% do toho příští rok půjdeme. Je to neskutečně pohodlné pro všech 6-7 lidí na palubě, GT má odpich jak Porsche (byť já se spíš poohlížím po té Earth variantě s jedním motorem). I manželka nadšená, třeba z takových blbostí jako automatické parkování a tempomat (fun fact, díky téhle jízdě jsem zjistil, že neví jak se u našeho e-Citiga tempomat používá).
    Rozhodovali jsme se mezi tímhle a ID Buzzem, ale i v té dlouhé variantě by nás to strašně sralo s tím dojezdem + VW "ergonomie" a ovládání...
    NTR23
    NTR23 --- ---
    STETKINS: Okamžitá na blinkrové páčce horním bočním tlačítkem.

    A střídáš na displeji i teplotu.

    Kilometry
    Průměrná spotřeba
    Okamžitá
    Venkovní teplota
    Hodiny
    Baterie v procentech
    STETKINS
    STETKINS --- ---
    LOPIK: Já ho mám taky a naboural jsem ho. Tak jsem zvědavý kolik bude stát oprava. Narazil mi do boku lexus, ten teda byl dost rozbitej a na tom bmw to není skoro vůbec vidět, ale dveře budou muset jít asi nový...
    Jinak to auto je fajn. Sere mě tam pár drobností (třeba, že neukazuje venkovní teplotu a okamžitou spotřebu - ale třeba to jde někde nastavit, mně se to jen nechce hledat :-D. Taky teda to, že si nepauznu přehrávání audia z telefonu...
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    tak dame i video ? :)

    New Audi RS E-Tron GT PERFORMANCE: 925HP Taycan Beater?
    https://www.youtube.com/watch?v=uBs2sErHO80&ab_channel=AutoTrader
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    TIGU: Ale nakoupíš na to aspoň díly a někdo to dá dohromady.. u tý I3 teď koukám do katalogů a je to dost vražda - jen lepidlo na opravnou sadu předního podběhu bez kterýho ti to ani neprodaj stojí asi 300 USD, větší díly jako třeba rám kolem dveří stojí novej 4000 EUR+
    NTR23
    NTR23 --- ---
    TIGU: 420 bez DPH v plné palbě.
    i3s 2019 40 kkm
    TIGU
    TIGU --- ---
    NTR23: A na kolik ta ojetina přišla?
    TIGU
    TIGU --- ---
    LOPIK: Ono je skoro jedno jestli z karbonu, nebo třeba hliníku (Tesla) - to taky nevyklepeš.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    LOPIK: Ano, ekopapir.

    Jeli jsme streda-neděle. Ale i s noclehy a aktivitami. BMW museum, porsche museum.


    Ad Carbon. Ano, neopravuje se to lehce, prý je prakticky nemožné koupit ale bouranou ojetinu.

    Pokud by to nastalo, prostě to půjde z domu. Asi by mě to mrzelo víc, kdybych to kupoval za 1,2 milionu a ne jako ojetinu.
    TIGU
    TIGU --- ---
    Vždy jde o nejslabší článek. Ať už je to auto, které se probouzí z režimu spánku v řádu minut, backend roztříštěný na desítky servis, backend for frontend (BFF), nebo frontend, který musí něco vymyslet, když nedostane data/odpověď vůbec. Jeden může mít vymazlený frontend a backend, ale když chci zavřít okna, protože prší a auto se probudí za 5 minut, tak ... díky. A jeden to hází na druhého ;)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    NTR23: My to měli v práci (dokonce dvě - to s tou nejmenší a pak s trochou větší baterkou) a jezdí se s tím fakt dobře - první auto z kterýho byla žena nadšená (a to už jsme měli doma půjčený Lexus nebo Maserati), ale za ty prachy úplně nevím. Do města na popojíždění super, ale jak mimo město obvzlášť u toho základního s dojezdem 120 km úplně nevím -jednou si to půjčil jeden vedoucí, že s tím pojede z Prahy machrovat na meeting do Poděbrad a jel nakonec bez topení, aby vůbec dojel.
    Do Stuttgartu, to jste jeli tak týden ne?

    Ten ekointeriér - pro někoho to je plus, mně to přišlo jak z papíru, ale to je asi věc vkusu, osobně bych se to ještě bál nabourat - je to celý z karbonu, přijde mi to neopravitelný.
    MESTREY_
    MESTREY_ --- ---
    JYRKA: Takze uz nebudeme frontendy precenovat, vid? Rozumim, ze branis svoji praci a utesujete se u vas tim, ze vsechno je sice sracka ale z toho vseho je ta vase cast sracky ta nejmensi, jenze jako celek je to porad sracka.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MESTREY_: A k cemu je ti sebekepsi frontend, kdyz to vzadu nefunguje?
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    NTR23: Proto tady máš tu plátěnou střechu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam