• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    R_U_SIRIOUS
    R_U_SIRIOUS --- ---
    Futuristika...

    Takový elektromobil jste ještě neviděli. Aptera vypadá jako UFO, ujede 1 600 kilometrů a už se chystá do výroby – VTM.cz
    https://vtm.zive.cz/clanky/takovy-elektromobil-jste-jeste-nevideli-aptera-vypada-jako-ufo-ujede-1-600-kilometru-a-uz-se-chysta-do-vyroby/sc-870-a-231137/default.aspx
    OTAZKAKONCE
    OTAZKAKONCE --- ---
    NIKDAS: nevím co máš za auto, ale asi bych se jim na to vykašlal a nabil bych si prostě po cestě.

    Btw. Stejnej zážitek jsem měl na Rujane, kde na nabíječe byla napsána jen cena elektriky, ale zapomněli dodat že taky uctuji za minutu(!) parkovani. Takže ve finále byl ten 11kw dražší než ionity na dálnici. :)
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    NIKDAS: Dostali jsme darem pobyt v hotelu Maximus, prej maj skvělej wellnes, docela jsem se těšil, než jsem zase narazil na nabíječkopeklo. Tentokrát jsem to zjišťoval dopředu, protože protože je to 200km cesty, takže asi budu nabíjet, ale hodně uvažuju jestli u nich.

    Mají tam dva WB, jeden tesla, kterej je za 13kč/kwh a druhej noname za 10kč kwh. U každýho ještě požadujou 10kč za zahájení nabíjení (směšná částka, to se vůbec divím, že jim za to stojí vybírat). Tesla WB se v appce ani nezobrazuje, takže to jde spustit jen přes ně, ale fakt nechápu co je vede k tomu to mít dražší než SC.

    Přijde mi, že hotely v ČR ještě nepochopily, že WB má být služba k nalákání zákazníků, kteří u nich utratí prachy, ne další dojná položka. Fakt nemám problém si za služby zaplatit, ale sere mě, když jdu někam utratit nižší desítky tisíc a jako bonus mě berou takhle trapně na hůl.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    DIM_: kona special aktive na model Y udelaj hodně komfortní podvozek...
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    CRAZY_IVAN: staci jen tlumiče pruziny budou v pohodě
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Postřehy z e salonu. Alpine verze Renaultu 5 naprosto nejhezčí auto na výstavě (subjektivně), elroq pěkný a překvapilo me jak velly auto to je, široký jak kráva dlouhy taky dost. když jsem si sednul sam za sebe mel jsem pred kolenama určitě 30cm. Mista jako kráva. Prisivana textil palubka moc pěkná.
    Renault 5 nádhera vevnitř je to fak moc pěkný.
    Ev3 se mi nelíbilo. Byd seagul za 600k je uplnej nesmysl. Kiu incest a dacii špring jsem ani nezkoumal.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    W_NOICE78: Co říkali lidi a co se řeší po netu, tak Tesla upravy údajně neřeší. Leda by bylo zrejmé, že závada byla na základě úpravy.

    Zrovna ty tlumiče si nechala vyměnit spousta lidí a ještě jsem neslyšel, že by měl někdo kvůli tomu problémy se zárukou.
    --
    Zaměstnanců Tesla CZ bych se na nic složitějšího neptal, stacilo mi předání s nima.
    DIM_
    DIM_ --- ---
    W_NOICE78: Dneska mi typek na eSalonu z Tesly rikal, ze jo..
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    HERR_FLICK: Nevis jestli ma ta uprava vliv na zaruku?
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    DIM_: neprošel no
    B6+Eibach v budget verzi je sázka na jistotu
    A Öhlins v pod světě rozšířenym factory podvozku jsou univerzál recept, co pomůže téměř každýmu autu, tuplem pokud maj nekvalitní podvozek (klasicky VW)
    Na Teslu specificky sou ve střednim pásmu prej dobrý MPP
    Ty levnější bez možnosti nastavení tuhosti jsou vyladěný na maximální pohodlí
    Comfort Coilovers for Tesla Model Y | MPP
    https://www.mountainpassperformance.com/product/comfort-coilovers-for-tesla-model-y/

    10,000 Mile Review Comfort Coilover Suspension for Model Y and 3 - adjustable!
    https://youtu.be/wzEsOjROoV0?si=Gx00xBSAedpeunl5


    A teda recenze na Öhlins vidím dost jiný
    Za mě v porovnání z jinýho auta se jízdní komfort zlepšil skokově
    Žehlej nerovnosti jak z pohádky

    ZEVSPEC'D REDEMPTION FOR OHLINS: COMFORT TUNED COILOVERS FOR THE 3 AND Y.
    https://youtu.be/3maemBGRZZA?si=b5Mup6EZyunOMtvB

    14min

    DIM_
    DIM_ --- ---
    HERR_FLICK: Timhle "jsem si prosel". Prozkoumal jsem vsechny (myslim) moznosti a treba zrovna tyhle co linkujes to prej delaj jen horsi, i kdyz je to trochu luxusni produkt (Ohlins).
    Jediny, ktery udelaj jizdu pohodlnejsi jsou paradoxne "levny" Tein, ktery ale v Evrope nejsou k dostani.
    Y je odsouzeny k drncani.
    MINER
    MINER --- ---
    A jak pro daný auto určíte správný parametry?

    Profil pružení jde samozřejmě změnit, ale nejenom zlepšit, ale i zhoršit.

    Je to vždycky balanc mezi komfortem a jízdníma vlastnostma.

    Hodit tam něco od boku bez znalostí a zkušeností předpokládám bude spíš to zhoršení...
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    DIM_: cokoliv od trochu použitelnejch tlumičů (bilstein B6) s kvalitnïma pružinama (komfortní Eibach pro-kit), přes vzduchovej podvozek až po Öhlinse
    TM3/Y je nejprodávanější model, takže aftermarket je relativně pestrej

    Road & Track Coilover Suspension Tesla Model 3, Model Y (TES MX00S1) Street Tuned - Öhlins Onlineshop
    https://www.ohlins.eu/en/products/automotive/tesla-model-3-model-y--7533/

    CRAZY_IVAN
    CRAZY_IVAN --- ---
    DIM_: vyměníš tlumiče a pružiny
    DIM_
    DIM_ --- ---
    HERR_FLICK: Tak to me pouc, jak je to "resitelny podvozkem". Moje Y drnca jak debil :D Chvili sem premejslel, ze ji vymenim za M3P jen kvuli podvozku.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    DIM_: U Y je rozptýlíš zrychlením a je to :D
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    DIM_: ani ne
    Plus to je řešitelný podvozkem a velikostí pneu
    DIM_
    DIM_ --- ---
    NIKDAS: Kamarad je taxikar a prej si lidi casto stezujou, ze je jizda moc drncava (VW Caddy). Kdyby mel Y, tak je uplne v prdeli :D
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    W_NOICE78: Nebo Olomouci :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam