DOCKINEZ: Zajímavé čtení, ale třeba s tímto bych rozhodně nesouhlasil:
"co mi teda vadí úplně příšerně je to, jakým způsobem oni se snažit vyhovět úplně všem. To je některé tlačítka dáme hardwarové a některé softwarové. Na obrázku vidíte že spustit výhřev předního skla lze klikem na tlačítko na displeji ale zadní sklo najdete poslední v řadě jako hardwarové. Nedává mi to smysl, je to složité, nekomfortní a není to uživatelsky přívětivé. Navíc HW tlačítka omezují možnost OTA aktualizací. Těm funkci asi nezměníte...Naopak kombinace HW a SW tlačítek je to nejlepší co může být, protože jsou věci, které prostě potřebuješ ovládat i poslepu (HW), ale na druhou stranu chceš mít možnost na pár kliků upravit cokoliv (SW). Oproti tomu mi u Tesly nevyhovuje, že na uplně vše musíš matlat po displeji - a očividně nejen mi, když je aftermarket S3XY knob a kdoví co ještě.
Nerozporuju že to může Enyaq mít rozložený blbě (s faceliftem jsem nějak moc nejezdil, takže fakt nevím), ale filozofie je správná. Navíc co bych tak mohl chtít měnit OTA updatem na tlačítku, který mi zapne/vypne vyhřívání sedaček/asistena apod.? A to říkám jako člověk, co oproti Legacy automobilkám preferuje novej přístup :)
Taky ten rant ohledně svícení mi připomíná člověka co poprvý sedne do Tesly a neví jestli svítí nebo ne a jak zapne světla... tak si to proboha nastuduj, když nepoznáš ikony - mmch učí se povinně v autoškole.
Oproti tomu soucítím s tím nezamykáním auta. Od ty doby co střídám Teslu a I-Pace, tak Jaguara nechávám věčně otevřenýho, ale tohle je spíš problém v přístupu/zvyku, než Tesla vs Enyaq.
PS: Díky za popisek k odkazu ;)