MINER: netuším, jak je konkrétně nastavená síť veřejného osvětlení a jaké má rezervy, ale
"V České republice se uvádí jako průměrný příkon jednoho světleného bodu SB hodnota 120 W a celkový příkon veřejného osvětlení v ČR se odhaduje na 180 MW." (
zdroj). A sodíkové výbojky, pořád ještě nejčastější zdroj světla ve veřejném osvětlení, mají přikon do 400 W, a to už bývá přes 50 000 lm (sodíkové výbojky mají světelný tok blízký dnešním LED, takže na stejný světelný tok i podobnou spotřebu).
Takže pět aut jedna lampa bez zásadní změny kabeláže neutáhne, i s tím jedním to asi nebude tak jednoduché, pokud by se mělo opravdu nabíjet jedno auto u každé nebo skoro každé lampy v ulici. Co jsem vyštrachal v nějaké současné normě, tak elektrická přípojka veřejného osvětlení musí být provedena kabelem CYKY s minimálním průřezem 4x10 mm2, což mi nepřijde pro nabíjení BEV dostatečné.
Tudy cesta bez zásadní změny kabelů a vší "bižuterie" kolem (včetně trafostanic) asi nepovede...