• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    LAUNCHER: do olympyje je najlepsie vobec nejazdit cely prosinec, tam je cekacka aj na vyjezd z oc pak :)
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    DOCKINEZ: jsem se trochu rozohnil, ale prijde mi to spis smutny a vetsinu casu je mi to asi jedno. Jen po 20letech v IT mi prijde ze ta debilizace UI tak aby to vyhovovalo mase se siri i do aut, a tam kde na pocitacich se nekdy jeste daji najit nejaky reseni ktery treba funguji lip/rychleji/nabizeji vic moznosti advanced userum, tak v nabidce aut je to spis o tom spokojit se s nejakym kompromisem, protoze treba ty technologicky/dojezdove/jizdnima vlastnostma auta maji ovladani co mi nevyhovuje. Ale muze to byt dojmologie, casem si zvyknem na vsechno.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    LAUNCHER: Tak je to proste novodoba "Oktavka" pro stredni tridu. Kdyz jsem ji kupoval pred nekolika lety ja, tak to bylo EV s nejlepsim pomerem cena/vykon a ted je o neco lepsi (az na ty packy :D) a o pul mega levnejsi.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Od meho postu pribyla potreba navysovat kapacity SC v CZ. Cekacka ve Vanocnim Brne 🫤

    MINER
    MINER --- ---
    Osobně bych se přimlouval za to, aby zde byl autismus tolerován jako společensky přijatelná invektiva, podobně jako je jinde tolerováno označení například truhlík, trumbera, či trdlo.

    Jednak zde má autismus díky nejmenovanému banánovému novináři docela slušnou tradici.

    A druhak se tomu nelze díky diagnóze nejmenovaného továrníka, potvrzené samotným továrníkem, zcela vyhnout.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    LAUNCHER: To, ze je TMY nejprodavanejsi auto, znamena, ze na nem neni vubec nic spatne? Rikas o sobe, ze jsi nadprumerne inteligentni, ale pak mas argumenty typu, ze nefunkcni mlhovky vadi jen autistum (ironie vzhledem k autismu Elona Muska) a postujes sem citaci zakona, ktera jasne vyvraci tvoje tvrzeni :D

    Neprojevuje se u tebe tak trochu "Post-Purchase Rationalisation"? Taky jsem to mozna nejakou dobu po koupi mel.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DOCKINEZ: Good point. Pro me, jakozto uzivatele Androidu, je nezbytne, aby byl iOS zdravou a dobre prodavanou platformou, coz Google tlaci do inovaci a konkurencniho boje. To same plati naopak pro Tebe, potrebujes zdravy Android, aby Apple makal na iOS, co to jen jde.

    Verim, ze to same tu mame v autech, nekdo bude preferovat UX Tesly, nekdo UX rekneme Skoda Auto. Bez Tesly by nebyl Elroq tak dobry jako je. A zase s EV auty ktere se tlaci na Teslu (jasne, primarne CN), bude Tesla lepsi auto. Tak to ma byt 👍
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    KASPAREK: argument ze kdyz neco kupuje x milionu lidi tak to potvrzuje ze je to skvely reseni me neskutecne sere

    To tě nemusí s*át, prostě to tak je. Takový VHS nevyhrálo proto, že to byl až tak super systém, ale že se etablovalo jako formát na p**no. iOS/iPhone taky možná není nejlepší mobilní platforma, ale prostě funguje a nám BFUs co máme mobily jen jako nástroje na vydělávání peněz to tak stačí.

    Nu, je to tak. Můžeš zkusit chc**t proti větru, ale asi to nezměníš.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    LAUNCHER: Ale teda já jsem opak toho co padlo níže. Při významně nadprůměrném počtu gadgets kolem me, co můžu automatizuji, co nemůžu preferuji hlasové ovládání. Jn, Tesla je pak ideál auto pro mě.

    Jak tu vždycky píšeme, než auto koupíte, pujcte si to alespoň na týden. Ale to se tu i děje, za mě v pořádku.
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KASPAREK: Neni dobry primer. Vetsina lidi co znam bere vyber auta za 1 - 5mio CZK velmi zodpovedne a kvuli svym prijmum je to skupina priznejme si chytrejsi a v mnohych aspektech narocnejsi nez prumer populace (tzn, neudelal jsem quit ze Skoda Auto ze srandy). Hype, narodni hrdost atd urcite vliv maji. Ale pokud si nekdo mysli, ze top 10 prodeju nejsou zasadne dobra auta ohledne pomeru vykon/cena nejmene pro svoji cilovku, je velmi naivni. K tomu se bavime ne o top 10, ale o #1, ktere je zaroven vyznamne drazsi nez vetsina konkurence. Chapu, ze ne kazdy tu statistiku vystudoval, ale... Stejne reseni pritom nejsou k videni pouze u TMY/TM3, ale u mnohych dalsich aut. Ostatne, ani ten TM3 nebyl s timhle prvni.

    Na druhou stranu, nabidka aut je tak siroka, ze si opravdu vybere kazdy, nevidim duvod se vymezovat. Jsou to tvoje penize. Doufam, ze jsi se svym autem alespon z pulky tak spokojen, jako ja s tim mym 👍

    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    SPEEDY: Znacka od znacky se kvalita rozpoznani voice commands zasadne lisi. Zkusenost mam z predchozi O3, kde to bylo nepouzitelne (uz jen protoze proste hlucny auto), v TMYP mi to vyhovuje a bere to i skrz normalni hlasitost rozhovoru se spolujezdcem. YMMV.

    Reddit - Dive into anything
    https://www.reddit.com/r/TeslaModelY/comments/102ul2j/voice_command_comparison/?rdt=45728

    SPEEDY
    SPEEDY --- ---
    Pockej, to jako musis stisknout tlacitko, aby jsi mohl dat autu beztlacitkovy prikaz, kterymu muze nebo nemusi auto rozumet, a jeste prijdes o kus toho, co poslouchas?
    KASPAREK
    KASPAREK --- ---
    LAUNCHER: hlasovy ovladani cehokoliv je moje nejmin oblibeny ovladani cehokoliv, ale to souhlasim muze but muj problem, jestli to zastavuje hudbu/mute prehravani tak koncim, uz nevim co by me sralo vic. Ale treba jsem vyjimka. Jestli to funguje dobre kdyz vevnitr klabosi banda kamaradu, nebo jsou otevreny okynka tak je to treba skvely.

    Ale argument ze kdyz neco kupuje x milionu lidi tak to potvrzuje ze je to skvely reseni me neskutecne sere. Historie je plna reseni/technologii/rozhranni ktery byly lepsi ale porazil je marketing/hype/monopol nejakyho horsiho reseni.
    MINER
    MINER --- ---
    DZODZO: Záleží na autě, jestli mutne i mic a jestli to zapauzuje, aby to neuteklo, jak říká LAUNCHER:

    Taky musíš mutnout i spolujezdce, což u některých bývá problém:) V podstatě je to můj hlavní problém s AI, se kterou se většinou bavim hlasem, dokud mi do toho ale nevstupují různá individua.

    Já mám naštěstí tlačítka, takže mám palubu pod kontrolou:)
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    DZODZO: Mutne se to ihned po stisknutí tlačítka pro zadání zvukového příkazu a unmute po dokončení. Ale MINERovi to IMHO vadí, protože neslyší kus toho podcastu.

    Já bych též preferoval pause + play místo mute, ale mute je na implementaci X různých audio zdrojů výrazně jednodušší. Alespon Android přes BT a nativní YT Music takhle.

    Na druhou stranu, já jedu ty samé jazykové podcasty dokola, takže tolik netrpím jako jiní.

    Tím to nechci zlehcovat, tenhle problém existuje a štve X lidi na Y různých platformách. Třeba Gemini na Androidu to samé.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    MINER: neda sa pred hlasovym povelom audio mutnut?
    ALMAD
    ALMAD --- ---
    JYRKA: Z moji zkusenosti se to nejak vyhrotilo v posledni ~dekade, kdy se to holt adoptovalo do kulturnich valek, a pohon auta ted muze bejt podobne vazny politicky vyjadreni, jako piti z plastovyho brcka.

    Ohledne aut mi to prijde silnejsi a imho proto, ze lidi co pamatujou min aut, prazdnejsi silnice a jednodussi parkovani povazujou za selhani spolecnosti, ze to tak nezustalo.

    #kecy
    LAUNCHER
    LAUNCHER --- ---
    KASPAREK: Minulý rok bylo Y nejprodávanější auto na světě. Asi na tom autě realny problem existuje v menší mire než u jiných aut.

    Tyhle diskuze jsou následně:

    1) Syndrom autistickych deti z Nyxu, co se upnou k zbytečné vlastnosti a přes ni nevidí 50 jiných rozhodujících vlastnosti. Umocněno tím, že si nenechají vysvětlit že to jednak nepotřebují a druhák jsou tam tři možnosti jak to zapnout během vteřiny, pokud jsi člověk způsobily k řízení auta.

    2) Úplně jedno, protože těch 10 lidí z Nyxu co si kupuju nový auta přes milion CZK jsou marginální pro prodeje automobilek v řádu mio kusů ročně.
    MINER
    MINER --- ---
    W_NOICE78: Ve kterých budeš muset obrok měnit baterku:)

    PS: nevim, kdo jste zkoušel hlasové ovládání při poslouchání podcastu, ale zatím jsem neviděl systém, který by s tím fungoval spolehlivě.
    Hlasové ovládání i podcasty v autě jsou moje oblíbené life-hacks, ale nejde to moc dohromady.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam