• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    BANANABOY
    BANANABOY --- ---
    JYRKA: Jestli mas menic od Solaxu, tak Solax ma na tohle reseni. Jen tedy ta tvoje nabijecka musi mit nejaky modbus aby spolu komunikovaly. Nedavno jsem to reseni nedke zahlid
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    No a jde mi o dosazeni priblizne rovnovahy mezi dobijenim a vyrobou. Asi takhle

    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    DANYSEK:

    Reddit: "The Mach-E has no way to limit charge amps in the vehicle, and the included mobile charge cord has no way to limit amperage for the end you pick"

    I ChatGPT souhlasi :D

    "The Ford Mustang Mach-E does not offer a direct setting to limit the charging current within the vehicle's settings"
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DANYSEK: Kde? Proste to tam neni 🤷‍♂️
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    JYRKA: och! :)

    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DANYSEK: Tak urcite.

    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    JYRKA: no ze nema regulaci nabijeni je proste bullshit... nejses takovej ten "majitel", co si ve finale ani nezvladne naparovat mobil do Syncu a telefonuje za jizdy s pristrojem u ucha? :-)
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    ELIJEN: Nejdřív jsi mě naštval, ale pak jsem se zamyslel. Máš pravdu.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    ELIJEN: Nejsem expert, ale nejspíš máš pravdu, beru plusik zpět. Davalo by smysl nabíjet 5 kWh / h, ale to je zbytečně složitý, takže proč nerict prostě že nabíjecí rychlost je 5 kW
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DANYSEK: ja toho Mustanga mam. Takze si to muzu i vyzkouset.
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    DZODZO: ne, ja linkoval clanek, kde si muzes nastavit, do kdy chces mit nabito... a ono to podle toho samo voli, jak velkym proudem to nabiji - aneb nenabiji to zbytecne vyssim proudem, kdyz nemusi.
    ELIJEN: ja (zjevne narozdil od vas) znam cloveka, co s tim Mustangem jezdi. Zatimco vy zjevne jen mudrujete podle nejakych diskuzi :-)
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    JYRKA: kW/h je hovadina ... a jeste ti to nekdo lajkne :X

    DANYSEK: To je navod pro Charge Station, takze zase mimo :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    DANYSEK: tak to si mal nalinkovat tento clanok a nie clanok o nastaveni kapacity baterie, ked sa jedna o rychlost nabijania
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    JYRKA: a "Max Charge Current" je teda podle tebe co? :-)
    https://www.ford.ie/support/how-tos/electric-vehicles/home-charging/how-do-i-change-the-charge-rate-of-my-ford-charge-station
    DZODZO: clove v diskuzich o EV by ocekaval, ze lidi zvladnou i prepocet mezi ampery a watty :D
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    JYRKA: jj, vsak taky na to nereagujem
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DZODZO: Toho lomitka sis vsimnul?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    clovek by cakal ze v diskusii o elektromobiloch uz maju ludia vyjasneny rozdiel medzi kW a kWh a ejhle furt ne :)))
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DANYSEK: To si nerozumime. Jde o to, ze nenastavis, aby nabijel rychlosti 5 kW/h misto 11. Pokud by to slo, tak bych pokryl nabijeni jen ze slunce a nepricucaval ze site.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    ELIJEN: To prave neumi. Treba Mustang nabiji porad plnou rychlosti
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    JYRKA: To umi appka kazdeho EV, ne? Spis jestli to ma nejake API a moznost napojeni na HomeAssistant.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MISO: Jde nastavit rychlost nabijeni z appky?
    MISO
    MISO --- ---
    NIKDAS: Mam 11 kW verziu, funguje to, za tie prachy nic lepsieho nie je
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Lidl má dneska slevu na jejich 22KW wallbox.
    Z 11 999 na 7 999, k tomu jde ještě využíz 10% sleva s kodem Jarni10, takže pak WB vyjde na 6799,-


    Za kvalitu neručím, nemám s tím zkušenosti, ale cena je to hodně dobrá :)

    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    KUTAS: Podle me to bude dost podobny
    Tesla to Rivian? What You NEED to Know Before Switching!
    https://youtu.be/kgraa67RUg8?feature=shared


    ID.EVERY1 nebude mit SSP architekturu, je to porad na MEB.
    Jestli s timto budou chtit uspet, tak uz to meli prodavat ted, ale ne az za 2-3 roky.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    KUTAS: On to není SW, je to komplet architektura, včetně HW. V podání Rivianu to je srovnatelné s Teslou, možná lepší. VW si na to pravděpodobně bude dělat nějaký vlastní front a tam je ještě otázka, jak dobrý bude z UX hlediska.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    A vime jaky je Rivian SW? Je ta user experience srovnatenna s Teslou?
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    Jeste bych doplnil, ze je to prvni VW se sw od Rivianu.
    Volkswagen's cheapest EV ever is the first to use Rivian software | TechCrunch
    https://techcrunch.com/2025/03/05/volkswagens-cheapest-ev-ever-is-the-first-to-use-rivian-software/
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    Volkswagen ID. Every1: Elektrický „lidový vůz“ za 500 tisíc přijde v roce 2027 | e15.cz
    https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/volkswagen-id-every1-elektricky-lidovy-vuz-za-500-tisic-prijde-v-roce-2027-1422859

    v podstatě nová iterace e-up!, ne?
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    W_NOICE78: Tohle je rekl bych do zahlavi, resp. na nastenku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam