Popravdě moc netuším, většinou ty nové podmínky nečtu, protože aktualizace nabíjecích aplikací jsou totální pita. Přišel ale dodatečný vysvětlovací email:
"V nedávné aktualizaci našich Podmínek používání jsme upřesnili zásady spravedlivého využívání nabíjecí služby. Cílem je zajistit transparentní a férový přístup k našim nabíjecím službám. Rádi bychom při této příležitosti přidali další vysvětlení k referenční hodnotě 300 kWh, která je v těchto zásadách uvedena:
Hodnota 300 kWh za měsíc, uvedená v Podmínkách používání, nepředstavuje pevně daný limit, po jehož překročení by byl účet automaticky pozastaven. Slouží spíše jako orientační ukazatel, který nám pomáhá rozpoznat neobvyklé nebo neočekávané vzorce využívání služby. Pokud takové chování zaznamenáme – například dlouhodobě vysokou spotřebu, známky komerčního využití nebo sdílení účtu – může následovat individuální přezkum.
Co to znamená v praxi?
Vyšší osobní využívání, například během dovolených, dálkových cest, delších jízd na silnici, častých výletů o víkendech nebo návštěv přátel a rodiny v jiných regionech, je zcela přijatelné a považované za běžné používání.
Po překročení 300 kWh nedojde k automatickému zablokování účtů.
Pokud je zahájen přezkum, zohledňujeme více faktorů, jako jsou četnost a doba trvání vysokého využívání, údaje o účtu, vzorce plateb, délka vztahu se zákazníkem a celkové způsoby používání."
Čili to čtu tak, že pokud nabíjíš přes ten jejich limit, tak se o tebe začnou zajímat/fízlovat a to asi řadě uživatelů začne vadit
Jinak We charge je součást elektromobility VAG zabývající se nabíjením a je to integrováno do auta (mobilní aplikace, navigace). Trochu nešikovně je to rozděleno ještě na dceřinku Elli, která má vlastní aplikaci, nabíjecí kartu, ale ve finále je to asi stejný (sic to nikdo neví).