• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    KORKMAZ: A jako proč tohle řeší? To mají nabíjení zadarmo, nebo co?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Priklad spackaneho marketingu, to sa nepodarilo ani muskovi a ten ma vacsi dosah

    Jaguar Sales Decline By A Whopping 97% In Europe After 'Woke' Ad Allegedly Drives Loyal Buyers Away | IBTimes UK
    https://www.ibtimes.co.uk/jaguar-sales-decline-whopping-97-europe-after-woke-ad-allegedly-drives-loyal-buyers-away-1737230
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Popravdě moc netuším, většinou ty nové podmínky nečtu, protože aktualizace nabíjecích aplikací jsou totální pita. Přišel ale dodatečný vysvětlovací email:

    "V nedávné aktualizaci našich Podmínek používání jsme upřesnili zásady spravedlivého využívání nabíjecí služby. Cílem je zajistit transparentní a férový přístup k našim nabíjecím službám. Rádi bychom při této příležitosti přidali další vysvětlení k referenční hodnotě 300 kWh, která je v těchto zásadách uvedena:
    Hodnota 300 kWh za měsíc, uvedená v Podmínkách používání, nepředstavuje pevně daný limit, po jehož překročení by byl účet automaticky pozastaven. Slouží spíše jako orientační ukazatel, který nám pomáhá rozpoznat neobvyklé nebo neočekávané vzorce využívání služby. Pokud takové chování zaznamenáme – například dlouhodobě vysokou spotřebu, známky komerčního využití nebo sdílení účtu – může následovat individuální přezkum.

    Co to znamená v praxi?
    Vyšší osobní využívání, například během dovolených, dálkových cest, delších jízd na silnici, častých výletů o víkendech nebo návštěv přátel a rodiny v jiných regionech, je zcela přijatelné a považované za běžné používání.

    Po překročení 300 kWh nedojde k automatickému zablokování účtů.

    Pokud je zahájen přezkum, zohledňujeme více faktorů, jako jsou četnost a doba trvání vysokého využívání, údaje o účtu, vzorce plateb, délka vztahu se zákazníkem a celkové způsoby používání."

    Čili to čtu tak, že pokud nabíjíš přes ten jejich limit, tak se o tebe začnou zajímat/fízlovat a to asi řadě uživatelů začne vadit

    Jinak We charge je součást elektromobility VAG zabývající se nabíjením a je to integrováno do auta (mobilní aplikace, navigace). Trochu nešikovně je to rozděleno ještě na dceřinku Elli, která má vlastní aplikaci, nabíjecí kartu, ale ve finále je to asi stejný (sic to nikdo neví).
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    KORKMAZ: Muzes to vysvetlit. Co je to ten limit, co je to We charge? At se dovzdelame jak to chodi u koncernu.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    FYI, taky vám u VW přistála zmínka o férovém nabíjení a limitu 300kWh za měsíc? Pak se to snažili nějak změkčit a dovysvětlit, a stejně nechápu, jestli se to týká jen toho programu We charge, který je sám o sobě nepoužitelný, ale stejně to zanechá šrámy na reputaci. Mají jiní výrobci taky nějaký podobný fakap?
    MESTREY_
    MESTREY_ --- ---
    KORKMAZ: Ano, ty limity jsem i tak nechal zapnuté a jezdím na TA v podstatě denně i po městě (např. v tunelech, které jsou plné rychlostních kamer, je to dobré). Teď jsem s tím otočil Chorvatsko a řízení na dálky to hodně ulehčí. Jen mi to občan brzdilo i v Rakousku v místech, kde zřejmě bylo dříve omezení ale teď už ne. Mají špatně nastavenou logiku systému, který dá přednost informací z mapy (jakkoliv nepřesné) před obrazem z kamery.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    SCHWA: a myslis ze to bude v CR fungovat? podla mna, kym to neschvalia urady, tak to tu nemozu ani ponukat ako sluzbu ne?
    SCHWA
    SCHWA --- ---
    Btw, nezkousel jste nekdo ukecat nekoho v Pruhonicich, aby vam to aktivovali na zkousku? At tam nejezdim zbytecne…
    SCHWA
    SCHWA --- ---
    DZODZO: Kua to chci taky :))
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    MESTREY_: Myslíš VAG? Tam vypneš tempomat podle limitů, ale fajn věc je ho mít nastavený podle trasy. Hezky to pak samo brzdí, když se třeba přiženeš moc rychle na kruháč nebo příliš ostrý dálniční sjezd. Ale jde to samozřejmě taky vypnout, takže zůstane jen holej ACC a když si k tomu dáš slabou rekuperaci, tak to je vlastně celkem příjemná kombinace.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ja mam v apke na fsd moznost jak predplatne, tak zakupit nafurt, ale je to auto dovezene z talianska, tak mozno sa to riadi aj podla toho
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    SCHWA: mesicni predplatne je pouze v USA a Kanade
    SCHWA
    SCHWA --- ---
    ELIJEN: Tobe to predplatne funguje? Ja v apce vidim jen one time payment. Chtel jsem to zkusit na mesic ted v lete…
    MESTREY_
    MESTREY_ --- ---
    JYRKA: Oprava: Dejvicky a Bubenecsky tunel
    MESTREY_
    MESTREY_ --- ---
    JYRKA: MEB to ma vypinaci i v ramci Travel Assistu. Coz je dobre, protoze ty rychlostni limity v jejich mapach od HERE maji neustale chyby a shadow braking je bezny. Nejlepsi test na toto je Letensky tunel, tam je krasne videt, jak jim to (ne)funguje.
    GOR
    GOR --- ---
    NIKDAS: Souhlasim. Z parku, co jsme navstivili (Nigloland, Plopsaland), je Energylandia top.
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    JYRKA: V ceně toho FSD je i upgrade HW. Spíš mi přišlo jako podvod to, že pokud by sis FSD vzal formou předplatného, tak si musíš zaplatit i za upgrade HW, i když od začátku tvrdili, že auto má všechen HW potřebný k autonomnímu řízení. Podle mě to je na hromadnou žalobu.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    SPEEDY: Energylandia je imho lepsi nez europapark (i kdyz v nem jsem byl pred 10 lety, tak snad nekecam). V EL kazdyrok a je neskutecne jakym zpusobem pribyvaji atrakce. Napr je v ni cca 8 obrovskych atrakci, kdy kazda z nich by mohla slouzit jako hlavni (a jedina) v mensim parku :)


    Koukam ze pojedes kolem, tak si tam kdyztak udelej zastavku :)
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    SMRGL: ne, zapneš adaptivní tempomat a nebo vypneš. Ale schválně se podívám do auta.
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    JYRKA: Ona jim tam ta predediktivni funkce nejde vypnout? Zajímavé
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam