• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    DOCKINEZ: no neviem, niektori proste potrebuju sahat na ty tlacitka, nestaci im povedat "fan speed 5" alebo "temperature 20"
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    KURE: po mě chce abych auto používal jinak než jsem zvyklej

    To imho chce každý novější auto bez ohledu na typ pohonu.

    Ale prostě smůla – žádný BEVko, co se bude ovládat pohodlně tlačítkama jak vůz z roku 2005 (a ještě bude mít šoupačky :) prostě nikdy nebude. A čím dřív se s tím člověk smíří a přestane nadávat na mraky, tím líp pro jeho duševní klid a pohodu.

    Oželels tlačítkovej telefon, oželíš aj tlačítka v kabině auta :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KURE: vacsinu servisnych ukonov ti urobi aj Pepa z garaze podla servisneho manualu, na to nepotrebujes oficialny servis, tam by som riesil skor problem s riadiacou jednotkou
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    [CADDY @ Za Paywallem? 🔐🗝️ Odemčeno. 🔑🔓 klub se 4 pravidly v záhlaví]

    takže doma 5,6kW = 92% účinnost
    venku 50kW = 95% účinnost
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    moc pěkně zpracované video včetně meření a torque specs
    2025 Tesla Juniper Suspension Retrofit
    https://www.youtube.com/watch?v=plUeQga_TI4&pp=ugUHEgVlbi1VUw==
    KURE
    KURE --- ---
    Muj problem s Teslou je to že nemá servisni pokrytí v čr,
    a trochu to, že po mě chce abych auto používal jinak než jsem zvyklej.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    PEPAZZ: Problém je, že Musk je vidět a zosobňuje Teslu, zatímco ostatní automobilky své průšvihy anonymizují a zametají pod koberec. Hejtovat Muska je snadné, ale skutečné problémy jako podvody s emisemi nebo ten lobbing proti elektromobilitě skoro nikdo neřeší.
    FEDAJKIN
    FEDAJKIN --- ---
    PEPAZZ: Jak píše Kutas, třeba to že Musk v jednu chvíli přejímal pro-ruskou propagandu je pro spoustu lidí mnohem víc emocionální a mnohem větší deal breaker než deset let stará kauza o které už spousta lidí ani neví, případně subtilní lobbying maskovaný chytrým greenwashingem.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    PEPAZZ: někde prostě je ta hranice co je pro každého únosná sviňárna a co není... mě osobně Musk dostal s tím vypínáním Starlinku na UA, kdy se ty výpadky kryly s potřebami útoků Rusáka.
    A Tesla pro mě není taková srdcovka jako třeba Slavia, které fandim, i když ji vlastní Číňan nebo aktuálně uhlobaron. Takže jsem ji prostě z výběru budoucího auta taky vyřadil a ideálně si chci vybírat evropskou, ideálně českou značku. Uvidíme, jaká bude nabídka a jak to půjde.
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    FINSON: chápu ze maj lidi problém s Muskem jakožto nejvetším akcionářem(12% shares) a CEO i po tom co se rozešel s Trumpem, ale zase na druhou stranu nalejme si cistého vína: u VAG/stellantis ti nevadil dieselgate? u Toyoty a dalších ti nevadí že investují vysoke mil dolaru za aktivní lobbing proti bezemisní BEV mobilitě?
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    JYRKA: myslim ze id3 umi jen svisle zatížení ... nikoliv privesy neni na to homologovan. tímhle a tim ze to nema stresni nosiče je to auto značne "zkryplené" :)
    KURE
    KURE --- ---
    veškery subskribce existujou jen pro to, že to je vyhodnější a že tak ze zakaznika dostanou vic peněz.
    VDFLAT
    VDFLAT --- ---
    Umim si predstavit, ze nektery features si zaplatim jen sezonne - vyhrivani sedacek jen od podzimu do jara. Ale u vetsiny mi to pripada jako zbytecnej naklad navic.
    LELI
    LELI --- ---
    KURE: ono to neni blby pro naslednyho kupce, treba kdyz prvni majitel byl korporat co by na to nemel budget, tak si to dalsi kupec muze zaplatit, nebo silovnej elektrikar….
    KURE
    KURE --- ---
    DZODZO: voni těch aut prodávaj moc, že se to chystaj lidem ještě víc znepříjemnit?
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Toto myslim uz ktosi skusal ne? Vyhrievane fotele za poplatok alebo nieco take :)

    Volkswagen Locks ID.3 Full Power Behind Subscription Paywall
    https://ground.news/article/volkswagen-is-making-some-ev-owners-pay-extra-to-unlock-full-potential
    SMRGL
    SMRGL --- ---
    WACLOSH: Dělá, ale nic moc. Po uvedení jejich prvního pořádného BEV hned zastavili jeho prodej, protože mu upadavala kola. Dokud nevyhrali nějaky státní tendr, nikdo o ní v ČR pořádně nevěděl
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    VONSMIRNOFF: toyota dělá BEV?
    VONSMIRNOFF
    VONSMIRNOFF --- ---
    JYRKA: By mne zajímalo proč tam není Toyota...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam