• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LAUNCHERElektromobily 🏞️ 🛣️ 🏎️ 🚗 🚐 🚙 🚌 🚒 🚛 🔌
    ELIJEN
    ELIJEN --- ---
    DIM_: Spis poklice z Temu? :)
    DIM_
    DIM_ --- ---
    PEPAZZ: To sou kola z Xka ne?:) Vypada to dobre.
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    PEPAZZ: To je LR 2021?
    PEPAZZ
    PEPAZZ --- ---
    Jdu se sem oficiálně přivítat;) to auto je pecka!

    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    KURE: No na tiguana tolik nedostaneš, po něm je vysoká poptávka a je to globální model. To bývá někde kolem 20-23%
    KURE
    KURE --- ---
    KORKMAZ: ty umis dostat 30% na spalovaci VW? takže třeba na tiguan?
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    W_NOICE78: Jo tak to je hodně dobrý, na škodovku to bývá do 16-18%, nejvíce právě na superb nebo enyjak
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    KORKMAZ: Kámoš teď objednával Enyaq RS doslal 20% slevu. Odhaduju že fleety mají slevy ještě větší.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    W_NOICE78: Na ID modely je to cca 15%, čili zhruba poloviční sazba oproti spalovákům.
    CERMI_FOX
    CERMI_FOX --- ---
    JYRKA: tak těch 500km nemusíš jet v kuse, klidně s několika zastávkama (a nejde si je zvolit libovolně, protože v každé zastávce je nějaký cíl), ale v těch zastávkách nebo jejich bezprostředním nemusí být možnost nabíjet. Ale záleží na usecase každého
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    KURE: Půl mega to není, je to 200–300 tisíc, ale stejnou slevu dostaneš u koncernu jen při pozdravu.
    KURE
    KURE --- ---
    W_NOICE78: no v listovejch cenach to stoji tak o pul mega míň než ID7
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    W_NOICE78: digitální klíč to má, to je jedna z prvních věcí, co hledám :)
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    No nevím, jestli z toho bude bestseller. Asi by mi vadilo, že to nemá digitální klíč – tahat po kapsách klíče už bych nechtěl. Ty krytky na nabíjecím konektoru tam mají proč? Black piano je už trochu outdated a ten displej před řidičem taky nic moc. Normální liftback, který bude stát raketu a má pomalé nabíjení. To bych si raději koupil ID.7.
    POV Mazda6e | Walkaround, Trunk, Back Seats, Cockpit, Driving, Driving in Autobahn (no limits)
    https://youtu.be/FOiZXNXtbHA?si=2EXhuiTTGDbTeTlH
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    JYRKA: mozno je ten lane assist vytuneny na lepsie silnice nez su v cesku no, ja tiez musim casto objizdat vymole, na jednom kratkom useku po ceste do prace su asi 4, tak tam to furt pipa, ked to zabudnem vypnut :)
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    W_NOICE78: zatím jsem se nepotkal s autem, které by to mělo vyřešeno tak blbě jako Tesla.
    Nicméně jsem reagoval na to, že omezit kvalitu auta jen na dojezd je naskakování na argument ropáků. Přitom tak dlouhý dojezd potřebuješ dvakrát ročně (a kdo ví jestli, protože jet 500 km v kuse je prostě nebezpečné), kdežto mnoho dalších vlastností potřebuješ denně - v mém případě neotravující vedení v pruhu určitě :) Vlastnosti auta jsou komplexní a celkový zážitek přece není jen o dojezdu.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    KORKMAZ: mal som GGcko liftback a priestoru tam bolo dost aj v kufri, tesla 3 ma o nieco mensi kufor (sedan) ale uz nepotrebujem vlacit kocarek pre decka, tak mi to zas nejako nevadi, ale nakladanie batoziny vyzaduje trochu viac taktiky :)
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    JYRKA: Měl jsem dvě šestky a je to přesně ten případ auta mimo časoprostor - velký zvenku, malý zevnitř. Ale tohle vlastně ani není magda, je to koncepčně nějaká čína (tím neříkám, že špatná).
    W_NOICE78
    W_NOICE78 --- ---
    JYRKA: Jak víš, že ta Mazda má funkční tempomat a netrpí phantom brakingem? Sedany obecně praktický kufr nemají.
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    DZODZO: Je povinny, ale je u Tesly tragicky implementovany.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam