LALINA & LABRADOR se tu - každý z jiného úhlu pohledu - otřeli o reklamy.. zajímavý to fenomén navazující na diskusi o konzumu.. čím to, že někoho reklama až tak moc dráždí, že je ochoten proti ní protestovat, zatímco jiného nechává chladným? a do jaké míry nás vlastně opravdu ovlivňuje v našem rozhodování při nákupu? hraje v tom roli povaha jednotlivých kupujících?
nedávno se v tv rozjela reklama na LCD monitory od SONY.. reklama, která mne vskutku hladí na duši a mnohdy si ten kratičký zážitek vychutnám mnohem víc než pořad, v jehož průběhu se objeví.. je to reklama, u které mne často příjemně mrazí v zádech - a rozhodně to není jen díky výbornému hudebnímu podmazu, nýbrž i perfektní kameře, resp. záběrům valících se míčků.
myslíte, že mne nějak ovlivní při nákupu? těžko, tv kupovat nehodlám, a i kdyby, na tuhle cenovou skupinu prostě nemám ani omylem.. jsem technický typ, konkrétní tv budu vybírat podle konkrétních vlastností, ne podle reklamy - i kdyby byla třeba stokrát krásnější než reklamy jiných značek..
dlouhá &
krátká verze zmiňované reklamy..
a ještě krátké info ze serveru
http://www.newmusic.cz/
250 tisíc barevných míčků poslala firma Sony ze sanfranciského kopce zaúčelem reklamy na LCD televizi Bravia. Jako hudební podklad posloužila píseň Heartbeats od José Gonzáleze z alba Veneer.