MATES_: Pokud si dobře pamatuji, tak 30 minut a může být rozdělena na dvě 15 minutový. A klidně si ji můžeš strávit jídlem na štatlu - což stejně musíš - přece nebudeš jíst za jízdy s klientem (-;
NOSPAM: Blesk nečtu - mám jen za sebou zkušenost s taxíky z celé řady měst a rozhovory s poctivými taxikáři. S pár se do jisté míry kamarádím.
Ano, přejezdy jsem nepočítal - nicméně třeba Profitaxi a další kvůli rychlé dostupnosti mají regiony, takže zas tolik to nebude. Návrat zpět jsem nepočítal, protože jsem počítal jízdy po Praze, mimo Prahu je snad jiná sazba, ne (která počítá s návratem).
- Bez centralizace se nevyhneš tomu, že ti dneska jezdí po Praze taxikáři, na které je magistrát krátký - mají licenci mimo Prahu.
- Kontrolní nákupy musí být běžné, vtip je využít k tomu normální zákazníky - stačí, aby měli v kapse GPS, která sleduje trasu. Na cílové stanici čeká kontrolor, který provede srovnání účtenky s GPS údajem.
- To hlavní, jak trestat, musí být odebrání licence bez možnosti ji získat zpět (při opakování). A taxi bez osvědčení musí být fakt trestáno fakt citelně. I pro majitele auta.
- Roční poplatek je na ty kontroly. Nemůžeš přece chtít, aby stát ty kontroly dotoval.
- Hlavní je oddělení osvědčení auta a osvědčení řidiče. Což ti mimochodem umožňuje sdílet taxi s jiným řidičem a lépe využít náklady na auto (to se dneska pokud vím neděje, hlavně proto, že pokud pustíš někoho jiného za volant, tak neseš odpovědnost za jeho průšvihy). Tohle oddělení dneska není.
- Ono je to o tom chtít - což dneska není. Skoro si myslím, že úředníci mají nějaký boční vejvar.