• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASCOtaxikarstvi & taxisluzby - jezdite taxikem? - kontakty - za kolik, s kym, od kud kam, rady * tipy * varovani . . .
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    SPECTRE: Doporucuju vyzkouset [ CESTOVANI aneb mame-mate volne misto (autostop,pomoc,domluva,spolecna akce) ]
    Jinak samozrejme nase firma poskytuje i takovyhle stace, jen se bojim, ze to bude porad za normalni taxicenu.
    SPECTRE
    SPECTRE --- ---
    Ahoj potreboval bych ve ctvrtek k veceru odvezt 2-3 lidi s par vecma z prahy na nemeckej festival MELT

    https://www.google.de/...4756,12.4268128//@51.7408857,12.4301941,1156m/data=!3m1!1e3!4m3!4m2!1m0!1m0

    Pokud existuje nekdo ochotnej tam jet :) Posta pls, diky
    MATES_
    MATES_ --- ---
    MIKULÁŠ : Kolik toho máš prosím najeto. V taxíku? Ideálně za volantem, ale klidně i jako cestující. Tvoje argumenty jsou dosti pochybné. Nicméně ohledně Liftaga. Včera jsem dostal psychologickou masáž od kolegy taxikáře, kterej Liftago má. každý řidič si nastaví sazby jaké preferuje on. tedy jen blázen bude jezdit za 15 korun na kilometr. Nebo si nastaví 15 kč, aby aplikace počítala 15 a pak pojede třeba za 24. Na kratší trase to pořádně nepoznáš, protože nevíš jestli těch 18 korun naskákalo na semaforu nebo na kilometrech. Takže IMHO je lepší použít dispečink a zvolit nějakou slevu (Ačka za 15, Profi za 15 nebo 18, Kurýr za 17 a podobně), než hledat v seznamu, které auto je levnější. Nehledě k tomu, že pokud zadám do aplikace poptávku na cestu z Václaváku na Žižkov, tak to půlka řidičů ani nepřijme. Schválně zkus zadat Centrum - Kladno a pak Centrum - Centrum. Jaká bude odezva od řidičů :-D.
    Liftago má určitý potenciál, nicméně je to hodně "postiženo" tím "letadlovým" systémem podpory. To je třeba věc, která mne osobně hodně odrazuje.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: To jsou kecy, že je to načerno - je to na řidiči, aby byl registrovaný. Co se nelíbí je, že to nejsou taxíky podle pravidel taxislužby, ale smluvní přeprava podle pravidel smluvní přepravy - ve světě běžná záležitost - jen taková auta nesmí stát na štatlech a nabírat na ulici. Přes dispečink mohou.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NELDE: Ale nesmysl, Uber má přece úplně jiný přístup, vždyť je to taxikaření načerno. U nás se to neujme, pokud to nepodpoří stát, o čemž pochybuji (narozdíl od L).
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Že by inspirace Uberem? Možná by se mohli inspirovat ve více věcech (-;
    Ty bezvýznamné detaily už mohly být dávno vyřešeny.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NELDE: To jsou všechno zcela bezvýznamné detaily, které lze snadno řešit updatem služby a nepochybuji o tom že vezsina už je v procesu.

    Ještě k té platbě. Brzy bude v aplikaci integrovaná platební karta, takže čtečky ve vozech zcela ztratí smysl.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Možná najdu řidiče, co bere kartu, ale když to nevidím v aplikaci, tak mi to nepomůže. Je sice hezké, že uveřejní logo, ale dispečink ručí jen za cesty objednané přes něj, tady je to zbytečné.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    Také sepisují s řidičem smlouvu (ale nečetl jsem) a mohou jim tedy zrušit účet. Ale to není podstatné - o to se dříve postarají pasažéři pomocí sociální interakce a zlého hodnocení.

    Co se týče jiných parametrů, tak i pro Liftago jezdí zástupci klasických dispečinků - s některými mají dohody, s jinými jednají - tzn. i zde najdeš vozy, kde berou karty a poskytují úroveň dispečinku. V budoucnu je v plánu zobrazovat u řidiče přímo logo za koho jezdí. Pokud preferuješ ověřenou kvalitu, vybereš si snadno.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Tyhle parametry má i normální dispečink, který na rozdíl od Liftago toho řidiče může vyrazit, řidiči čekají na zavolání a dávají férovou cenu rovnou. Navíc ti zajistí taxík, který bere kartu, a přistavení auta do definovaného času (už se mi stalo, že mi poslali náhradní vozidlo - probudili řidiče jen aby dodrželi smlouvu). S většinou se můžeš domluvit i na fakturaci, takže ušetříš na zpracování účtenek. A dají ti množstevní slevu.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NELDE: nic není dokonalé, ale nechci obhajovat tu appku ... prostě mě zaujal jejich způsob zlepšení efektivity přepravy ve městě, který je zároveň bičem na nepoctivé řidiče (a nejsem jistě jediný, komu se to líbí). Dokáží snížit dojezdovou dobu na minimum (= kratší ujetá vzdálenost = méně spáleného benzínu, nižší emise = nižší náklady na přistavení) a dávají mi možnost férového výběru.

    Pro mě, pro svátečního pasažéra, je pak ta úspornost největším pozitivem, protože to působí blahodárně na prostředí zejména v době, když mě nikdo neveze :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Já myslím, že většině taxikářů je to k smíchu, případně jako zdroj přivýdělku. Reálný dopad žádný. Na rozdíl od dispečinku ani nemohou podepsat smlouvu s velkou firmou a turisti o tom neví, ergo cílovka velmi malá. Reklama v rádiu nepomůže.
    Mimochodem, se kterým dispečinkem to máš negativní zkušenost? Já s jedině s 111 - přejmenovaní zloději z Ruzyně.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak jsem to chtěl schválně vyzkoušet, co mi to nabídne. Po vypnění profilu (jméno, tel číslo a fotka) nejde pokračovat. Musel jsem aplikaci shodit a spustit znovu. Po dlouhém čekání dostávám seznam, který není uspořádán ani podle ceny, ani podle doby přijezdu, ani podle hodnocení. Takže to musíte projít celé, abyste našli slušnou nabídku - mezitím se to dotahuje. Než se dotáhl celý, tak mě to vyhodilo a musím poptávku zadat znova. Než jsem stihl prolistovat, tak mě to znova vyhodilo - zřejmě je třeba objednat hodně rychle. Už chápu ten nízký počet jízd. Jinak nabídka taxíků v okolí byla za ceny o něco vyšší než dispečinky. Fakt nevidím důvod používat jinak než jako přehled taxíků v okolí.
    Férovost spočívá v tom, že vidím cenu dopředu a hvězdičky, nemohu si zobrazit historii hodnocení. To není přidaná hodnota.
    Potrvrzuje to očekávání, že se někdo rozhodl vytvořit dispečink jen pro smartphony a bez přidané hodnoty. Tohle je zralé na krach.
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    To je urcite dobra myslenka. Zaplatpanbu, ze muj mesicni plat je porad stejny a nemusim plakat nad kvantitou zakazek :)
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    Chápu, že tahle služba znamená pro některé taxíkáře nižší příjmy a proto ho mohou shledat nevhodným.
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    MIKULAS: Mikulasi kamarade, co nam to tu povidas. Vzdyt ty si vubec nepomahas.
    MIKULAS
    MIKULAS --- ---
    NYEMI: ad Jasnovice) každý z taxíkářů si v appce nastaví SVÉ ceny a vzdálenost, na kterou bere a tím pádem, pokud je v blízkosti pasažéra, tak systém sám dokáže spočítat přibližnou cenu ještě pře odesláním poptávky ... podotýkám, že cena je rozsah, tzn. hodí to něco jako 150-250, protože není jisté, koho si vybereš

    ad propagace liftaga) nepracuji pro ně ... můj motiv to sem hodit byl ten, že mě obecně taxíky vždycky *** cenou, chováním, čekáním ... asi jsem narazil na špatný kusy, ale okej. Naštěstí tágo nepotřebuju. Ale když jsem poprvé zkusil tohlecto a zjistil, že trasu, kde po mě dřív chtěli 250 se dá jet za 82 Kč a to appka ukazovala víc, tak to mě přesvědčilo o užitečnosti.

    Takže prostě, přeneste se prosím přes to, že existuje nějaký doporučovací systém, přeneste se přes vlastní předsudky k novému a berte to jako můj osobní názor, o který jsem se chttěl podělit.

    Právě ten tvůj přístup (nedůvěra) je důsledkem toho, že LFTG dělá takovéhle letadové systémy. Je prostě problém přesvědčit někoho, kdo jezdí stereotyp s jedním dispečinkem, že existuje něco jiného, (možná) lepšího...
    NYEMI
    NYEMI --- ---
    Zcela se ztotoznuju s tim, co rika Nelde.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: To si nepochopil, že mě je jedno, kolik si vyděláš. Ale není mi jedno, že reklamu schováváš za přátelské doporučení a přidáš k tomu marketingové kydy. Kdyby se liftago šířilo bez těhle MLM kravin, tak možná bylo dneska použitelné (-; Jenomže pro Hasenblase je MLM výhodné, děláte mu zdarma reklamu, která by ho jinak stála milióny (-;
    NELDE
    NELDE --- ---
    MIKULAS: Rod starý startup dodej. Kde dělá asi 25 lidí, těch 40k není ani na obědy pro ně. Růst je sice hezké číslo, ale možná pro vnějšího investora. Kromě toho na malém počtu je takový růst vlastně jen statistickou chybou. Významný růst bude, až to bude někde řádově jinde. Pokud mám jeden měsíc prodej nula a druhý jeden kus, tak má růst nekonečno!

    MIKULAS: Liftago má jediný veřejný projekt. Pokud se služba prezentuje, jako fér, tak proč to tajíš? Vadí, že tvůj příspěvek, který vypadá jako přátelské doporučení je vlastně tvoje reklama.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam