NELDE: Aplikace dispečinků až na světlé výjimky jsou trága... Co jsem pochytil od zástupců služeb, většina jejich pasažérů telefonuje.
L použitelný počet řidičů v Praze má, ale chce mít ještě více...
Dodržení času je jasná věc a v podstatě priorita. Já jsem s L neměl potíž, na mapce jsem viděl kudy jede, on vidí mě kde čekám. Posledně jsem se s ním během čekání dohodl, že za těch 7 minut mě vyzvedne jinde, protože půjdu tím směrem. Jak vrátili? Jako za nedodržení slíbených podmínek? To se mi nestalo, spíš jsem platil méně, než byl odhad (vážně vážně).
Ale vždyť v L nemůže hodnotit kamarád kamaráda, ale pasažér řidiče a naopak (nebavíme se o ratingu app). Tam je prostor pro fake-reviews velmi malý a vždy stojí peníze za jízdu. Koukám na hvězdy, pokud mám čas a jde mi o "kvalitu" (což nevím co je), můžu si přečíst komenty. Ale v praxi má smysl je číst jen u těch, kteří jsou levní a mají třeba špatné hodnocení - když není na výběr.
1) nemlžím, realita je daleko složitější a je to v podstatě know-how L, které se stále vyvíjí...
Každý z řidičů si nastaví ceny v určitých fázích dne. Každý má svou cenu a úroveň. L se v počátku snaží nabídnout Audi i Formana, aby uspokojilo široké spektrum požadavků. Když volíš vždy Formana, příště nabídne nejprve Formany atd. Dispečink ti levnější variantu nenabídne vůbec, pošle ti prostě nejbližší vůz.
2-3) myslím, že jsi moc přísný ... pokud je ti bližší telefon, tak těžko uznáš výhody appky nebo L - ale jsou případy, kdy je to jasná volba - třeba když jsi v klubu kde není slyšet, na festivalu, na fotbale, případně kde nemůžeš mluvit, na jednání atd.
Odlišují se tím, že ti
a) sdělí odhad ceny a nejkratší doby přistavení ještě před odesláním poptávky
b) najdou volné taxíky v okolí a agregují jejich nabídku
c) umožní volbu podle tvých preferencí
d) umožní po celou jízdu sledovat trasu a cenu (to všechny dispečinky nedokáží)
c) snižují počet zbytečně najetých kilometrů = optimalizují dopravu
Pak je tu řada výhod pro řidiče, provozovatelé hotelů, zkrátka ten "backend", který dispečinky neřeší - ale tím to nechci komplikovat, byť to konkurenční výhoda je.
Pro mě je fér cena okolo těch 15 Kč, ale pokud jede více lidí, není ztrácí to důležitost.
S telefonním hovorem vs. vyťukáváním si dovolím nesouhlasit - počáteční adresu nezadáváš, cílovou adresu můžeš (jak dlouho ti trvá napsat kde bydlíš? imho kratší dobu než operátor zvedne hovor, nedej bože když čekáš, až ti zavolá zpátky) nebo nemusíš, jen přejedeš špendlíkem po mapě. V praxi můžeš cílovku vždy upřesnit až po nasednutí ústně.
Každopádně respekt Tobě, že jsi nad tím po mé intervenci nezlomil hůl :)