MIKULAS: Pražští taxikáři jsou specifičtí tvorové. Doporučuji užívat taxíky jinde pro to mít srovnání. Třeba v Singapuru si lidé berou taxíky na odvoz nákupu domů.
Možná bys měl zkusit i nějaký český normální dispečink.
MIKULAS: 1) Jediný použitelný vůz (co se týče doby čekání) naskočil až po chvíli. Hlavně se tam furt objevovala jedna drahá Octavia (asi chlapec nemá tolik zakázek).
U dispečinku mi (a) nabídne nižší cenu, pokud je dostupná (b) nemusí nabízet nižší cenu, protože se jede za dispečinkovou cenu, danou použitím komunikačního kanálu. Pak hraje roli nejbližší vůz. Podle mě je základní nevýhoda, že vlastně nemohou garantovat cenu - jsou závislí na tom, kdo právě jezdí - je to vlastně jen jakýsi dealer (něco jako finanční poradce, který prodává životní pojištění několika pojišťoven - někomu vyhovuje, že si může vybrat, jak už mám vybráno dopředu a chci konkrétní).
2) Odhad ceny ti dá i dispečik a dobu přistavení ti řeknou. O volných vozech mají přehled. Výhoda pro hotely je hlavně v garanci doby přistavení a spokojenosti (včetně možnosti reklamace) - to může nabídnout jen dispečink a ne agregace volných řidičů.
3) Je jednodušší zavolat, protože máš jistotu že to někdo bude poslouchat. Navíc většina slušných dispečinků tě při opakovaném použití už zná