EDERA: já přeci neříkám, že všechny děti s problémem je nutné někam strčit, separovat, zavřít.....ale že je nutné hledat cestu, která co nejvíc pomůže těm dětem a co nejmíň poškodí ty ostatní...viz asistent, můžu annawě jen gratulovat, že takovou obtížnou situaci nakonec dokázala ustát, vyřešit....jenže ona řešila, hledala....já vidím spíš to, že když má dítě problém, tak to začíná u rodičů, protože většina problémových dětí má problémové rodiče....že by to pověstné jablko ?......a ti nic neřešit nechtějí, nespolupracují.....a psala jsem, že je prostě nutné posuzovat děti indivindi....jak to udělat...nechat je v běžné školce/škole, mít je v jakémsi mezistupni, kde je víc učitelek na míň dětí nebo dát dítě vyloženě do zařízení pro autisty...ale to musí posoudit odborníci.....co je třeba dělat, co je nejlepší.....a prostě si fakt myslím, že je nějaká hranice, kterou je nutné vymezit a za kterou už není možné jít....v každé třídě je dítě, které mlátí ostatní, neposlouchá učitelku, dělá scény....ale záleží na míře a není možné říct....ano, pro M bylo super, že nebyl někam šoupnutej, tak poďme všechny nechat v normálních školkách.....