• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SMAGUEmateřské školy
    NIENNA
    NIENNA --- ---
    PEPSSI: Já teda nevím...včera jsem byla v jedné zcela běžné ZŠ...a jsem si dost jistá, že ani jedno dítě neumělo při vstupu do první třídy číst,písmenka nebo tak něco... Co jsem se bavila s učitelkou, tak je to spíš čím dál tím horší - dětí neumí skoro nic...rozhodně nic z toho,co dřív běžně uměly....
    Myslím si, že to bude školu od školy... a taky trochu to je o tom, z jakých řad se rekrutují žáci....
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    PEPSSI: a dítě, který naprosto nezajímaly kytky, havěti a žoužele, zase bude oproti zbytku třídy pozadu v prvouce a třeba zase nebude stíhat tu. tak to prostě je.
    PEPSSI
    PEPSSI --- ---
    EUCHENIE: já to snad ani nechci číst :D
    PEPSSI
    PEPSSI --- ---
    ADD: omg tak na tohle asi nemám :/ Evidentně jsi nepochopila co jsem chtěla říct, protože srovnávat dnešní poměry s dobou před sto a více lety je fakt uhozený. Mluvila jsem o tom, že vzhledem k NEPSANÝM, nicméně dle vašich názorů evidentně naprosto samozřejmým kritériem pro uspění v první třídě je psaní, počítání a čtení...které dítě se v předškolním věku zajímá o zvířata, auta, kytky a na písmenka a čísla z vysoka kašle je pak při nástupu do první třídy indisponovaný (evidentně) a to prostě nevidím jako dobrý
    EUCHENIE
    EUCHENIE --- ---
    Školky na Praze 6 budou plné. A nejen tam - Pražský deník
    http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/skolky-na-praze-6-budou-plne-a-nejen-tam-20140308.html
    MARKYSHA
    MARKYSHA --- ---
    Ale co když o písmena dítě zájem mít nebude mít zájem třeba dejme tomu o květiny,všechny je pojmenuje apod. Je pak takové dítě hloupější než ostatní a má mít odklad? To si nemyslím, ale pak by zřejmě zdržovalo ty abecedomilný děti. Takže mu má rodič zakázat kytičky a učit abecedu, protože aby mělo povinnosti, protože jeho praděda v jeho věku pásl krávy?