ok, tak mám naprosto divné děti....reklamy je nezajímají bo nechtějí nic z toho, co je propagované a to v televizi, na netu, na plakátech ani nikde jinde....protože ať chceme nebo ne, tak reklama se na nás hrne naprosto odevšad.....leták je jen kapka v moři.....dcera třeba dostává ve škole pravidelně katalog albatrosu....nejvíc jí na tom zajímá stránka vtipů :-)
a úkoly dělaly dycky samostatně a dobrovolně, rozhodně jsem je s tím nemučila někdy večer jen proto "že se to má"
na druhou stranu jsem ráda, že holky takové byly, protože ve škole vidím, jak jsou hendikepované děti, které v první třídě neumí aspoň tiskací písmena....řešilo se to u starší, řeší se to u mladší...kamarádky holčička (spolužačka té naší prvňačky) šla do školy čtením zcela nepolíbená a škola je pro ní noční můrou....prostě do té hlavy není reálně schopná nacpat dvě písmena za týden, což je na téhle škole běžné tempo....čili blbě čte, blbě píše, teď začli dělat slabiky a jí ještě neseplo, že m + a je ma.....takže doma každý večer drilují a makají a výsledky jsou zatím žalostné :-(
ono se to srovná, ale rozhodně to není šťastný start.....každopádně ale žádná školka nebude děti cíleně učit číst , prý se to nemá, ale realisticky jde dneska do škol půlka dětí s tím, že plynule čtou a zbytek umí minimálně písmena.....čili se tomu učitelka přizpůsobí....a já to chápu.....ˇač by to bylo krásné, tak nelze jet tempem nejpomalejšího, když jich je ve třídě 32 :-(