• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SMAGUEmateřské školy
    SEVERINE
    SEVERINE --- ---
    IORETH: uá! změna školky - když ne teď, tak příští rok?
    IORETH
    IORETH --- ---
    ILLUZE: Jsme v dokonale dobrých rukou.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    IORETH: Bohatstvo... Tak hlavně že paní učitelky ví, co je pro vás nejvhodnější...
    DRIZZT
    DRIZZT --- ---
    KAERI: Velká gratulace ke zisku školky! Jak často bude K1 chodit?
    IORETH
    IORETH --- ---
    Adaptace, bože. Taky musím ulevit pocuchaným nervům.

Naše mladá chodila loni do soukromé školky, kde ani jednou neudělala ranní na-mámě-visící scénu, ani jednou neplakala, že chce maminku a jen jednou se stalo, že se ze spaní vzbudila s pláčem, protože se jí něco zdálo. Pokud ve školce plakala, tak čistě z důvodů typu "srazily jsme se s Alenkou hlavama."

Tohle všechno jsem učitelkám říkala, několikrát, v různých obměnách. Marně. Adaptace je povinná a co kdyby to špatně snášela. Další důvody jsou jiná školka, jiné děti, jiné hračky. První den jsem si tedy s Pavličkou hodinu hrála v neuvěřitelně hlučném prostředí narvaném rodiči a řvoucíni dětmi, a překvapivě, Pája se ke mně hodně tulila. Nelíbil se jí hluk a je to přirozený tuleň. Učitelky to vyhodnotily jako horší adaptaci, takže další den nanovo, jen na hodinu a půl. To už rodiče na chvíli odešli do šatny. Pája, překvapivě, neměla žádný problém, kromě toho, že nechtěla s ostatními dětmi cvičit, páč je dosti svéhlavá. Opět prý horší adaptace. Dnes je tam už sama a musela jít domů už o půl jedenácté, protože jinak by do oběda asi zhynula, nebo co.

V minulé školce jsem tam s ní byla první den půl hodiny a pak tam byla asi hodinku sama, druhý den tam byla sama do jedenácti (bez problému), pak onemocněla a po nemoci už rovnou ve školce spala. Bylo jí o rok míň, byla bez zkušeností a neměla žádný problém.