ZIP79: to druhý už neni pádina.
ADAM: kámoš si teť kupoval novího skůtra za cca 37tis. pádinu,moc pěknou prej taky pěkně jezdí, a od oka vypadá že něco vydrží,já bych dotoho nešel pač mám neomezený A, šel bych určo do hondy za tyhgle prachy jich je kopec,pač jezdím na hondě @125 co má najeto 87tis. žere do 3l/sto,bohužel už ale žere olej a to 1dl/200 což je dost na druhou stranu olej sojí 120,- tak se to dá.
U dvoutaktních padesátek je to tak že ti vydržej max cca 25tis. a pak musí na výbrus,a víměnu pístu a ložisek na klice, a za půlení motoru si ve značkovim servise řeknou třeba 3tis bez materiálu,a v neznačkovím 15kyl.
Těch dvacet je pěkná cena ale uvědom si že to čong a pong odkoupil výrobní linku třebas od hondy,to je v pořádku ale háček je v tom že oni aby tu cenu mohly mít o proti konkurenci tak levnou, tak používají materiál z reciklovaného odpadu ,logicky to prostě moc nevydrží . Tedy doporučuju se mrknout po něčem značkovém třebas i starším a před definitivním rozhodnutím si zjisti dostupnost a cenu náhradních dílů. Tímto způsobem jsem koupil NRG od piaggia za 8,dalších 3-4klacky jsem dal za novej vřec,píst,kontrastku,spojkové pružinky,ložiska píst.čep.,řemen,válečky,zrcátko,zadní tlumič. Samozdřejmě že musím na výbrus a výměnu těch ložisek na klice,což si možná budu dělat nakonec sám pač 2t jsou dost jednoduchý,když je to správný nářadí. Jediná nevíhoda je vírobní vada vidlice kde z výrobní linky už jezdí z vaklem a tak toho moc nevydží. Jen pro ukázku,kolik dílů a za jakou cenu na to moje prtě
http://www.scootland.cz/skutr-piaggio-nrg-mc2-50/nahradni-dily/.
Další faktorem je jak už jsem nakousl ten servis,dřív nebo později se ti natom něco robije,je tedy dobrý si už dopředu nají servis nejlépe někým už doporučeného nakýho toho karla lojzu ,kerej ti to uděla doma v garáži za par nežli ve značkovi servise kde tě oškubou a ještě ješte ti to odfláknou.