• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    GINGERCAT
    GINGERCAT --- ---
    KRUPAN: Podle zákona o provozu na pozemních komunikacích http://ridicske-prukazy.info/zakon/361-2000.html (je to v hlavě III) je to myslím jednoznačně A1.
    KRUPAN
    KRUPAN --- ---
    ahoj, nevíte někdo prosim do jaký skupiny patří elektroskutr s výkonem nad 4kW?? Dejme tomu skutr 6kW, max rychlost 72km/h. Do 4kw je to jasný, ale nad se mi nepodařilo vyhledat...právě skupinu a jaký řidičský oprávnění....?

    kdyby někdo věděl, díky.
    PAWKA
    PAWKA --- ---
    já ho v sobotu zazimuju, už jsem mu to oznámil a nazul na auto zimáky:)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    To poleví.
    EKIM
    EKIM --- ---
    pri pohledu z okna... se zda ze je sezona za nama...
    EKIM
    EKIM --- ---
    PAWKA: s klasikou mám zkušenost pouze z autoškoly, takže nemůžu říct jak moc velkej je to o proti skůtru rozdíl.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    Supr, díky! To jsem potřeboval slyšet :)
    EKIM
    EKIM --- ---
    PAWKA: moje rec, chviky jsem dumal a pak jsem si vzpomel ze mineral jsem lil bez problemu do korada.
    PAWKA
    PAWKA --- ---
    DAN_F: Jestli na tom jezdíš i v zimě, tak bych ho prostě vyjezdil, ono se mu nic nestane, jestli zazimuješ, tak bych ho vypustil, dal tam, co jsi zvyklej, a tohle nalil třeba do motorový pily:)
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    PAWKA: 50 2T, skútr prostě :)
    PAWKA
    PAWKA --- ---
    DAN_F: Ahoj, záleží, co je to za motor, u něčeho vysokootáčkovýho bych neriskoval, a olej z tý nádržky normálně vylil, nebude to nic složitýho. Ale zadřít bys neměl teoreticky ani na minerál, bude asi v pohodě.
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    Poslední dobou mám ohromný štěstí. Začala mi svítit kontrolka oleje, tak jsem zajel na benzínku, jdu k regálu, vidim 2T v lahvi, kterou beru vždycky, doleju až po okraj a až pak koukám že to neni polosyntetika City co beru vždycky, ale minerální univerzál. Tak se ptám, jak moc velkej průser to je? Mám se to pokoušet dostat ven, nebo to můžu vyjezdit?
    PAWKA
    PAWKA --- ---
    EKIM: Noty mam, love snad taky, jen nejsem rozhodnutej, seděl jsem na PCX 125 a těžší mi to nepřipadalo, jen trošku delší, ale zas klidnější než NRG a podstatně živější, jen dumam, jestli není lepší za ty prachy pořídit normální menší motorku, mám CBR 600, ale na tý je to po Praze do práce a tak demence, teda ne že by to nešlo...ale je to zbytečný
    EKIM
    EKIM --- ---
    PAWKA: jestli máš love a noty, neni co řešit... jen se připrav na těžší ovládání, foukání na nohy...
    BIGGIE
    BIGGIE --- ---
    a cena ccca 200kc;)
    BIGGIE
    BIGGIE --- ---
    GINGERCAT: ja to vyresil tak, ze jsem si v hornbachu koupil takovou gumovou soupravu xxxxl a oblikl jsem se do ni i v saku a v praci jen sundal a dal zas ususit, idealni:)
    PAWKA
    PAWKA --- ---
    EKIM: Já to popraskaný nemam vůbec, rok 2008, motor v pohodě, celkem to i upaluje, výfuk Leo Vince Tour, malossi multivar, vnitřní uspořádání drátů a vůbec všeho je prazvláštní a vidle je horší, než mam na kole, ale při životě se to udržuje dobře a poměrně lacině, a jízdní vlastnosti jsou i zábavný:) Do číny bych nešel, spíš pomejšlim na PCX 150
    EKIM
    EKIM --- ---
    PAWKA: NRGčko jsem měl taky. rv.98. Nejvíc se nepovedla vidlice, ale celkově úžasný prdítko, levný náhradní díly. S materiálem jako takovým jsem problém neměl, všechny plasty byly popraskaný už když jsem to kupoval. Ovšem logika poskládání vnitřností, hold piaggio.
    GRAMEC
    GRAMEC --- ---
    To Kymco je Taiwan :)
    PAWKA
    PAWKA --- ---
    EKIM: Právě ta kvalita materiálu je pekelná, jak plastu, tak kovovejch věcí, sám mám Piaggio NRG, a i u toho občas zůstává rozum stát, proč to udělali zrovna takhle a z týhle hmoty:-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam