Moc se tu neděje, tak přihodim nějaké další pocity nováčka na jedné stopě..
Ve čtvrtek v noci po práci jsem se odhodlal a vyrzil na první samostatný výlet za prahu. Jel jsem nocovat někam do brdskejch lesů:)
Protože nemám žádnou spešl motovýbavu, nepromoky spod, hlásily přeháňky a taky bylo celkem chladno, nasadil tedy dlouhý kožený kabát:) To se ukázalo jako dobrá volba, krásně teplo na nohy a kolena, závětří.. Pohodlíčko:)
Později mi parádně posloužil i na nocleh. Neměl jsem totiž doma spacák, a kombinace deky a kabátu se ukázala jako naprosto dostačující, ale to by bylo zase do jiného auditka:)
Kdyby to nebylo tak extravagantní, asi bych v tom labátu i jezdil:)
Jizda v noci mimo veřejné osvětlení taky premiéra.
Celkem to šlo, když se silnice začala lesknout tak jsem zvolnil.
Kombinace dálky a potkávačky se bohužel nedá použít. Potkávačka svítí o mnoho intenzivněji, takže "slabší" dálkovka zaniká, samostatná dálkovka je ale F poho..
Vlastně se mi v noci nejelo špatně, provoz byl tařka 0. Občas jsem se za někým chvíli vezl než někam odbočil, mít před sebou osvětlenou společnost je celkem příjemné, zvláštěpak když člověk míjí auta v protijízdě, které mají temdence oslepovat trochu víc než když jedu v autě..
Taky jsem potkal nějakou zvěř, laxně se premenádujíc po silnici..
Ovšem druhej den při návratu jsem si cestu po okreskách krajinou a maličkými vesničkami náramě užíval.
Chvílema jsem se fakt kochal, a krajinou si to jen tak brumlal 40-50.. Tohle si mě totálně získalo! Opět musim říct, že pro člověka s mnoha tisíci autem, je toto naprosto novej rozměr. Jak jste najednou v kontaktu s okolím a vnímáte daleko víc detajlů, (mám otevřenou helmu, takže výhled je perfektní:) super, krása!
Tohle naprosto smazává občasného debila kterej vás svym autem hrne po městě na nárazníku osumdesát... (Teď se mnou zase chtěl závodit nějakej zastydlej exot v modrý octavii rs, slyset těsně za sebou v zatáčce skřípějící gumy neni 2x příjemné. Naštěstí to bylo v praze, takže hned za dalších třista metrů kolona a semafory. Musel jsem se mu smát, když jsem ho v koloně opouštěl:)
Při výletnictví mě taky potěšilo, že zavináč neztrací dech ani na rychlejších silnicích. Např na rovinkách okolo chuchle v pohodě nasadí 110 a drží se.. I nějaké ty nerovnosti při této rychlosti zvládá ladně, až mě to překvapilo..
To je spíš nepříjemné když jsou díry a boule v utaženějších zatáčkách, přecijen kola nejsou největší.. Ale v přímém směru jsou nerovnosti i při větší rychlosti celkem pohoda.
Takže suma sumárum musím konstatovat, že takovejhle skůtřík zdaleka není jen městské vozítko. Otevírají se mi tím uplně nové možnosti, a cítím jak jedné stopě naplno propadám:) Až mě skoro mrzí že už se tak nestalo dřív.. Nadruhou stranu je ale asi doře, že jsem s tim nezačínal v telecích letech, zejména to město navíc ve dny jako třeba pátek dokáže bejt fakt džungle a nějaká ta zkušenost s provozem se asi hodí...