• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    SHYLOCK: Buchtolap? :D
    SHYLOCK
    SHYLOCK --- ---
    ja jsem koupil pre mesícem tohle...za 3k...nevim, jestli to půjde nahoru, ale je to hrozná sranda....

    KCE
    KCE --- ---
    peugeot st50

    peugeot st50l
    KCE
    KCE --- ---
    ty sou prave nejvic roztomily:)
    na normalni jezdeni mam sh125, takze prakticnost neni dulezita ;)
    BIO23
    BIO23 --- ---
    KCE: mě teda dost děsej ty malý kolečka
    KCE
    KCE --- ---
    posledni dobou koukam na stary honda vision a podobny 80's retro skutry, myslite ze tomu pujde casem cena nahoru?
    honda Vision / NE50 / Mellody
    200-400e


    peugeot rapido
    250-300e


    piaggio zip
    200-400e

    HOLAKAC
    HOLAKAC --- ---
    JAVESEU: Nj mas to kolo navíc na špatný straně, na tomhle moc si v zácpě moc nepomuzes :-)))
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    HOLAKAC: Jasný, já když řekneš tříkolka tak se mi vybaví toto. Teď už tomu rozumím :D

    HOLAKAC
    HOLAKAC --- ---
    JAVESEU: to nevím, ale podle mě to je jak píše VACA, nejširší budou řidítka, a tam moc rozdíl nevidím, Yamaha Tricity 250 šírka 750mm, Honda SH 125 740mm

    Technické údaje — Tricity — New Mobility — Yamaha Brno
    https://www.yamaha-pemm.cz/produkty/dve-kola/skutry/new-mobility/tricity/technicke-udaje
    Technické údaje
    https://www.honda.cz/motorcycles/range/scooter/sh125i/specifications.html
    NTR23
    NTR23 --- ---
    VACA: Napiš na odbor dopravy.
    VACA
    VACA --- ---
    JAVESEU: Zas tak moc sirsi to neni. Nikdy sem na tomhle nejel, takze jen domnenka, ale sirokost skutru se imho vic projevi v zadni casti, ten predek se da “posilat” do sterbin docela presne, nejsirsi jsou beztak riditka, jako i jinde.. rejd by to asi nejak zasadne mensi mit nemelo..
    ale jako ciste na prodiracku bude malej skutr asi vzdycky praktictejsi..
    Ale z hlediska vetsich dojezdu verim ze tohle “prase” muze bejt dobry, pohodlny, a dve kolav predu davaj vetsi jistotu na mokru a lepsi brzdny vlastnosti..


    Jako prodiracka je zasadni vlastnost skutru, ale za nemene zasadni povazuju prave i ten parking vsude, a zdarma.. a o tuhle vlastnost asi neprijes. Nebo? Vi teda nekdo vic jak je to s tou legislativou, silnicnimi poplatky a parkovanim? Jestli to jako vice stope vozidlo uz spadodo stejnyho pytle s autama, takze modry zony a vsechno pro nej plati stejne?

    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    HOLAKAC: Tříkolka dobrá, ale ve městě se naprosto ztrácí výhoda skútru a hlavně manévrovatelnosti = stojíš stejně jako auta. Nebo ne?
    GOZER1
    GOZER1 --- ---
    BURAN: Jak jsem psal níže, hodnotil jsem svou trasu a kdybych to jezdil denně na scootru, tak do práce nedorazím vysmátý, ale propocený smrtelným potem :)
    VACA
    VACA --- ---
    Hele a jak je to s tema trojkolkama a parkovným? Můžou taky stát na hodinách včetně modrejch zón bezstrestně zadarmo? A co dálníční poplatek na trojkolce?
    NTR23
    NTR23 --- ---
    HOLAKAC: Trojkolka nad 125 musí být vybavena nožní brzdou. Jel jsem tam na tristovce
    HOLAKAC
    HOLAKAC --- ---
    Kromě toho se už napsalo, tak na Bcko můžeš řídit tříkolky s vyšším objemem než 125, takže tím teoreticky získáš vyšší výkon a stabilitu na projetí toho kousku po dálnici. Např. Yamaha Tricity 155, možná i vyšší kubatury, neznám přesně vyhlášku jak/čím to je limitovaný (letmý gůgl tříkolová motorová vozidla s výkonem převyšujícím 15 kW – skupina A; v případě řidiče, jenž dosáhl věku alespoň 21 let, i skupina B). Ale zase když se podíváš kolik ty tříkolky stojej, tak nevím jestli tě ten litr o kterej to bude žrát míň zachrání...:-)

    Já jsem si pořídil skůtr a zbavil se druhého auta, ale mám to do práce míň jak 10km na pohodu :)
    BURAN
    BURAN --- ---
    GOZER1: jezdim do prace na moto denne brezen-listopad. Blbosti bych to nenazval, spis nejlepsi casti celyho dne. V zime se mi nestava, ze bych do kancelare vkrocil rozesmatej, zato v lete se culim pravidelne :-)
    VACA
    VACA --- ---
    VACA: *zrat
    VACA
    VACA --- ---
    Kolik muze urat treba takovy SHcko 300i ?

    Znamej to roky provozoval na kazdodenni dojizdeni vicemene cca 30km do prahy, a nasledny prodirani se prazskym provozem +parkovani v podstate kde chces bez problemu a zadarmo.


    Jako jednoznacne bych jednostopy vozidlo na kazdodenni dojizdeni asi uplne nezavrhoval. Svoje vyhody to ma, imho zalezi kam do prace clovek dojizdi a jaky ma moznosti parkovani. Z vesnize do mensiho mesta to bude asi pohodlnejsi auto. Ale do metropole s prehustenym provozem jakou praha je, modry zony vsude apod. ma skutr imho stale navrch. Neni to jen spotreba, ale pojisteni, parkovny, a dalsi provozni naklady.. A v neposledni rade i cas stravenej v provozu velkomesta, a hledanim parkovaciho mista..

    Jinak jako jo, clovek na to taky musi mit taky trochu nejakou tu naturu. Bejt v pohode s tim ze obcas zmokne apod.. (ale s prevlekama pod sedlem ktery nezaberou moc mista se to da prezit:)
    Jako nejvetsi slabinu na skutru/moto vnimam jizdu v noci mimo mesto kde neni verejny osvetleni..
    Auta v protijizde zpravidla svitej vic nez skutr/motorka, a kdyz nema helma cistej stit hledi, nebo je odrenej, tak je to dost utrpeni...
    GOZER1
    GOZER1 --- ---
    EZOP: Resil jsem neco podobnyho (vesnice 40 km za Prahou). Dospel jsem k tomu, ze na skutru to jet nechces a dospela motorka ma spotrebu jak auto, ne-li vetsi. Obcas jsem sledoval scootristy jak klickujou v kolone na Kbelsky, ale jejich casova uspora by na moji ceste byla minimalni. Taky jim slo dost casto o zivot. Takze jsem koupil auto na plyn a jezdim 1kc/km. At je leto nebo zima, jsi v suchu a teple. Motorku mam na vyblbnuti po okoli, ale na kazdodenni jezdeni do prace je to blbost.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam