8BB76E1: Tohle chcípání se mi stává taky (vždycky ale zatím šlo nastartovat tlačítkem i na xtý pokus), ale nijak jsem to neřešil, někde jsem četl, že se běžně 2t startuje s plynem.
NTR23: Nevíš jak se ten šroub jmenuje anglicky? Nebo německy/francouzsky? Našel jsem návod (což je docela zázrak, vzhledem k tomu, že je to dvacet let starej stroj Derbi Predátor) tak bych s tím zkusil potočit.
NTR23: Krásnej stroj, co to je za typ?
NIKDAS: K tomuhle mám update (od uvaření jsem nejezdil, což bylo cca 2 měsíce zpět, ptže nebyl čas to řešit)
Včera jsem se ho pokusil nakopnout, dalo to dost zabrat, asi jako po zimě. Projel, asi 10km, aby se zahřál (Bylo 5°C, takže trvalo, než se to projevilo, když bylo venku 30°C, projevilo se to téměř hned) a natočil video.
Je tam vidět, jak po zastavení je teplota nízko, a po chvíli volnoběhu začne docela rychle stoupat (někdy nestoupne vůbec, někdy až do ruda) a po přidání plynu klesne, pak jí zase trvá, než začne stoupat. Nevím co by se stalo, kdybych plyn nepřidal, možná by se zase uvařil.
Myslíš, že je to tím termostatem
[ MCFLY @ Skútr...aneb seru na auta na zacpy a parkuju kde chci+jsem tam vcas... ] ?
Derbi predator overheating
http://www.youtube.com/watch?v=TYxHxYYq41c