• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    HARVIE: podobnou trubičku tam mám, zkusím zítra nebo v pondělí kouknout pod tu kapotáž.. ale dobrá připomínka s tou tepelnou roztažností. možná by bylo lepší to dělat až nebudou letní vedra.. ^_^
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    8BB76E1: 6:40 to ukazuje. ma system se dvema lankama, skutry maj asi jen jedno. navic skutr to muze mit pod plastama. jo a je dobry tam nejakou mensi vuli nechat, lanko se teplem natahuje a zkracuje. taky je dobry mit to na stredovym stojanku se zadnim kolem ve vzduchu, protoze skutr se ti muze necekane rozject, kdyz to prezenes :-)

    How To Adjust Throttle Cables Like A Pro
    https://www.youtube.com/watch?v=I_YTG1x9oZ8
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    HARVIE: jo, přidávání plynu.. ok, zkusím to nějak prozkoumat - z těch řídítek vede trubička pod "kapotu, tak možná tam bude něco pod tím.. a nebo ten karburátor, který stejnak musím vyčistit..
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    8BB76E1: to jsem nedavno delal... jestli teda myslis vuli co se tyka pridavani plynu, ne jezdeni po riditkach do strany. na bowdenu je napinak, povolis to a utahnes kontramatku, tim se efektivne prodlouzi trubicka bowdenu a lanko se napne. pokud nestaci, tak je to potreba dotahnout na druhym konci bowdenu (v mym pripade karburator). povolis sroub, protahnes prebytecny lanko a utahnes sroub. v mym pripade stacil ten napinak u riditek. prakticky stejnej proces jako serizovani brzdovejch pacek na horskym kole.
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    btw nevíte někdo jak rozebrat "plyn" na řidítkách? mám tam asi 5mm vůli.. jako dá se s tím žít, ale..
    MRTVEJ
    MRTVEJ --- ---
    jo valecky delaj vetsi bordel nez remen :o)
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    HARVIE: tak já je měl v hrozném stavu: [ 8BB76E1 @ Skútr ]

    mám Hondu Dio a jelo to necelých 50.. teď možná 65, možná víc.. (tachometr je do 60, a ručička jde někam za roh.. ^_^)

    ale tak když budeš vědět kolik místa zbývá na kladce, tak to už se dá odhadnout - řemen ti bude jezdit do 4/5 kladky, a budeš mít maximálku 80, tak už víš, že když nějak řemen dostaneš až nahoru, bude dělat stovku, cca..
    MRTVEJ
    MRTVEJ --- ---
    pojede to trosku lip ale zazraky necekej servisni limit tam mas tak ho vymen pokud nestoji dardu (coz na moji hondu stoji) jestli setris tak jeste milimetr vydrzi :o)
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    8BB76E1: no a tobe se to zrychlilo o kolik i s valeckama?
    ZOIDBERG: jo, trik s fixou bych mohl zkusit. jenze to na tom budu stejne jako predtim. akorat se misto dotazu jaky zrychleni udela 1mm remenu budu ptat jaky zrychleni udela 5mm na kladce :-)
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    HARVIE: Jsou tam praskliny nebo z něj nekoukají nějaké kusy nití? Pokud ne, ještě vydrží. Ztráta výkonu, těžko říci, rada s pokusem kam to řemen dotlačí je dobrá.
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    HARVIE: no já zrovna měnil řemen, ale i s válečkama, takže kolik udělá takový kousek na řemenu, to netuším. ale můžeš si v té dráze řemenu udělat značku fixou, a uvidíš, jak vysoko jezdí.
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    Dneska jsem se konecne dostal k odkrytovani prevodovky u 125cc piaggia...
    Ma tam bejt 22.5 mm remen (21.5 mm minimum), nameril jsem tam 21.2mm.
    Mate nekdo zkusenosti s tim, jakej rozdil to udela na maximalni rychlosti? Resp. o kolik mi to pojede rychlejc, kdyz ho vymenim z novej? Ted to neni zadna slava, ale remen zatim neprokluzuje ani nemyslim, ze by v blizky dobe prasknul...
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    SAMOUT: Já mám zase zkušenost, že do do originálního 29L horního kufru pro PXCko se vejde 22 plechovek s pivem. Teď jsem si koupil od Shadu 33L (1,75k) tak jsem zvědav kolik do toho narvu :D ps: Koupeno v K2moto a musím pochválit prodavače. Chtěl jsem na ten nový kufr i opěrku za cca 650,- ale poradil mi ať přemonutuju tu z původního kufru, že to pasuje jen stačí dovrtat před vyznačené dírky (5mm). Pasuje perfektně. Shad vyrábí pro Hondu origo kufry (Shad 29L = 1,5k , Honda 29L = 3,5k). Jediné s čím jsem se musel smířit je další klíč. Vložky jsou záměrně jiné.



    VACA
    VACA --- ---
    VACA: *”fluidni” :)
    VACA
    VACA --- ---
    KCE: Cece jako nejel jsem na tom. Ale klopit by to melo jit dobre, prakticky stejne jako normalni motorka.Sirka kapotaze zas tak vetsi neni, nejsirsi jsou stejne riditka.
    Jinak videl jsem jak s tim borec jel “pod kolonou” tak, ze jednim prednim kolem jel po obrubniku, druhym a zadnim po silnici, a jakoby se nemetlo. Je to absolutne “fuidni”
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    Letni lessons learned - po sedlo PCX se sice na tesnaka, ale vlezne trikilovej pytel drevenyho uhli. Takze az jako ja tesne pred grilovanim vecere zjistite, ze v tom pytli v garazi je akorat hrsticka mouru, a plnej je akorat ve vasi skleroticky kebuli, tak muzete smele vyrazit zachranovat situaci.
    KCE
    KCE --- ---
    VACA: tak to vis ze bych se taky svezl ;)
    ale nejak si neumim predstavit jak se s tim klopi zatacky. navic to pro me uz postrada tu pruchodnost skutru + jednoduchou manipulaci a parkovani. to uz je jen krucek k tomu vzit treba lupo (jedno mi tu stoji;), tam na tebe dokonce neprsi a stabilita je taky suvereni;)
    NTR23
    NTR23 --- ---
    VACA: Je to super. S mízní brzdou můžeš řídit i 400 ccm. Je to stabilní. Na křižovatce nemusíš dávat nohy dolů, když se naučíš zamykat kola při zastavení. Co mi prijde trochu divné je vysoký posez spolujezdce. Vysoko těžiště.
    VACA
    VACA --- ---
    KCE: A tak v zasade s tebou souhlasim. Ale priznam se ze bych se na tom chtel nekdy svezt.. Ono to nemusi bejt zas tak zle. Prej to dost dobre brzdi diky dvoum kolum ve predu, a taky to ma vic suvereni stabilitu treba na zmoklejch dlazebnich kostkach, kolejich apod.
    Ale za tu cenu je to asi trochu zcestny, no...



    KCE
    KCE --- ---
    _A5_: ..ale fuj!
    ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam