HARVIE: pokud nepůjde předbíhat na světlech, zbývá jediná možnost: prolobbovat si legální alternativy.
Tzn. zaprvé lane-splitting jako je to v Austrálii a snad i Británii - tam se smí legálně jezdit mezi pruhy pokud
1) jsou minimálně dva pruhy vedoucí stejným směrem
2) motorkář je předjíždí omezenou rychlostí
Zdůvodňují to tím, že legalizace lane-splitting ušetří až 20% času stráveného v zácpách všem účastníkům vč. řidičů aut.
A zadruhé - a to je pořádný rudý hadr pro cykloaktivisty co se pořád ohánějí "cyklistikou v Holandsku, cyklistikou v Holandsku" - legální ježdění na skútrech po cyklostezkách a hlavně v cyklopruzích :D V Nizozemí se totiž, což vám nikdo neřekne, smí jezdit po cyklostezkách skútry 50ccm nebo prostě podobně pomalým, které mají vydané modré SPZky.