• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    SAMOUT: Hm, tak nic, no... Nebo.jsem aspon nikde nezaznamenal, ze by to vstoupilo v platnost. A vzhledem k tomu, ze dalsi magistratni rada vzejde az z dalsich voleb, pac aktualni pat je nerozlousknutelnej, tak holt nezbyva nez cekat.
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    CHARVYBURGER: To máš ještě v záruce ne?
    SAMOUT: To jsou ty technologie. Motor v PCXku je vynalezenej někdy v osmdesátých letech (tuším 86), na tom se fakt nemá co posrat. Mě vlastně děsil už ten start/stop co mám na tom svým z roku 2014.
    A to mi připomíná, že bych měl vyndat baterku, když nejezdím :D
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    SAMOUT: Dneska to jede do autorizaku do Hondy na Jarov, nikdo nevi, co s tim. Nejde tam ani naklikat ten kod, co je otviraku na kufr, nic, je to mrtvy...
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    CHARVYBURGER: Jo, okolo toho jsem jednou taky poskakoval, hledal na neu nabijecku... Az jsem zjistil, ze jsem to nejen postavil na velkej, ale sundal i malej stojan (pak to nestartuje by default) :-). Jinakme celkem desi skutecnost, ze se pcx muze rozbit, ja myslel, ze zije do konce vecnosti...
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    Nejak jsem podcenil zimovani a mel jsem starsi piaggio liberty 125 pod snehem ted 3 dny, jeste pred tejdnem sem na tom jezdil. Ted to nemuzu nastartovat, nejdriv sem myslel, ze to je baterkou, tak sem to pripojil pres kabely na auto.

    Bohuzel to vypada, ze se nechyta immobilizer. Napada vas, proc by mel prestat fungovat v zime? Si rikam jestli muze byt nejaka vlhkost v antene imobilizeru, ale to je snad zality v plastu ne? Moc nevim jak takovou vec resit, vozejk nemam abych to odvezl nekam rozmrznout :-/
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    PAN_MYVAL: Pojistky byly ok, jeste jsem to dneska znova meril. Zkusim to stou kostrou.
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    CHARVYBURGER: když se nerozsvítí nic - co pojistky? Co ukostření? Zkus sundat záporný kabel z baterie voltmetrem proměřit vodivost mezi kladným a kostrou.
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    EZOP: Nevim, je tam moznost podrzet cudlik na dalkovym ovladani a deaktivuje se. Neco malo o immobilizeru je v navodu, ale to se tyka jen hledani motorky a zablikani na dalku. Nic dalsiho tam neni... Nekde jsem nasel video, jak to dalkovym klicem zablokuje, podobne jako to mam ja, ale ten typek ma jinej dalkac s cudlikem navic. Ale diky tomu jsem nasel moznost, naklikat nouzove aktivacni heslo na nastartovani pomoci cudliku, tak to zitra taky zkusim. Uvidime.
    EZOP
    EZOP --- ---
    CHARVYBURGER: Nevím jak u bezkličku, ale něco jako imobilizer?? Nemáš náhodou druhý klíč?
    Na piaggio mi teda u klíčového systému na to přímo upozorňuji….
    144080
    144080 --- ---
    CHARVYBURGER: ja bral z ebaye na na Hondu PS za par korun, na yt mas tutorialy jak to zmerit, kdyz klikne tak je ok
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    144080: Je to nejak dostupny, da se to nejak zmerit jestli je to KO? Dik
    144080
    144080 --- ---
    CHARVYBURGER: starter relay mozna, tak to bylo u me..
    CHARVYBURGER
    CHARVYBURGER --- ---
    Zdravim, jdu s prosíkem o radu, už nevím, co by to mohlo být.

    Mám PCX 125, 2021, bezklíčovej. 10 dní stál v garáži, před tím jel bez problému cca hodinu jsem s ním projezdil po městě. Teď nejde nastartovat, ale ne jenom nastartovat, vůbec nereaguje na centrál ani na pokus o otočení toho čudíku na řídítkách, úplně dead, nic se nerozsvítí. Otevřel jsem si kufr tím šestihranem a změřil baterii - 12.90V, připojil jsem to pro jistotu na auto baterii přes kabey, stejný... Prošel jsem pojistky a všechny jsou ok... Kde by mohl být zakopaný pes? Zkoušel jsem oba centrály, oba blikají zeleně, ale motorka je bez odezvy.

    Díky moc z jakoukoi radu. Volal jsem i do autorizáku a taky ví prd...
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    Já mám jen 185, ale na libovolný maxiskútr se poskládáš. Tam je hlavní šířka stupaček - aby se ti tam vešla noha. Ale jezdil jsem i na kymco GrandDink co je stavěné na korejské postavičky, takže mi 1/3 boty trčela do vzduchu, a také to šlo.

    Mohlo by tě zajímat podélné nastavení sedačky - to Satelis nemá, např. Kymco Xciting ano. Ale přinejhorším si sedneš na sedačku spolujezdce - také jsem si tak odlehčoval na dlouhých trasách.

    Dále nastavení zrcátek - aby nebyl doraz níže, než jak si je potřebuješ nastavit abys viděl. Ale to je zase řešitelné nalepovacími zrcátky.

    No a plexi ti bude s takovouto krátké vždycky v sérii.
    RSZ
    RSZ --- ---
    NIKDAS: říkám, jezdím na vespě, to je prcek
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    NIKDAS: K nam do hospody jezdi na elektrokolobezce typek, co ma presne 2m. Vypada na tom dost prerostle, no...
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    RSZ: já mít 2m, tak si schválně koupím nejmenší vozítko, co by mě uvezlo :D
    RSZ
    RSZ --- ---
    PAN_MYVAL: diky
    A jak tam píšeš o velikosti, poskládám se na to s 200cm? Na vespu kupodivu jo a prej ani nevypadám jako medvěd na koloběžce, říkal kolega:)
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    RSZ: Satelis jsem měl 125, 400 je totéž jen s větším motorem a jiným variátorem. Recenze moje viz
    Peugeot Satelis 125 uživatele pan_Mýval - | Motorkáři.cz
    https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=114396&act=info&scr=0
    S tím, že 400 samozřejmě pojede jako z praku.

    Počítej ale s drahými náhradními díly - na Satíky se druhovýroba moc nedělá. A pokud s tím chceš jezdit rychle, Satík má docela nízké plexi, takže by tě ve vysokých rychlostech ohlušoval proud vzduchu - musel bys koupit extra plexi nástavbu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam