• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    144080
    144080 --- ---
    Nejlepsi retezy sou tyhle, ale dost tezky a drahy teda
    Almax Security Chains Limited
    https://www.almax-security-chains.co.uk/
    EZOP
    EZOP --- ---
    Děkuji všem za postřehy… to je přesně co jsem potřeboval.
    Takže to dopadne asi zámkem na kotouč. Je mi naprosto jasný ze když to bude chtít někdo štipnout tak to prostě vezme!
    Nechce se mi vozit 4kg řetěz, prostoru v pod sedlem nemám moc a když tak v tom rád vezu spis nějaký jiný věci.
    TUILE
    TUILE --- ---
    MARASAN: tak to bude pochany i kdyz to tam bude jen tretinu dne.
    jednou za mesic to prostriknes wedeckem a po sezone doma vyperes.
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    TUILE: akorat psisku je furt jedno, kam chčije :-\
    TUILE
    TUILE --- ---
    retez de nechat privazanej k ty znacce a vozit jenom klic.
    pokud clovek parkuje porad na stejnym miste.
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    SAMOUT: mám za to, že to chtějí mít od ledna příštího roku?

    EZOP: Délku musíš vydělit více než dvěma, protože musíš obepnout sloup a skútr naskrz a okolo. Takže 2m zní dobře, ale... měl jsem brutální řetěz tloušťky snad 10mm nebo 15mm, s textilním krytem. Dlouhý tuším 1,5m. Skončil doma, protože zabíral tak strašně moc místa v zavazadlovém prostoru, že se tam pak už moc nevešlo. Ale pokud to máš jen na dojíždění k vlaku, tak to nemusí být problém...
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    A propos - uz se nekde zoficialnil prujezd buspruhama? Zatim jsem prislusnou znacku nikde nevidel...
    HOLAKAC
    HOLAKAC --- ---
    EZOP: máš skůtr o hodnotě, kdy to má cenu řešit ? Protože řetěz, kterej jen tak něco nepřefikne je drahej a těžkej, cokoli jinýho běžný štípačky fiknou jak nic.

    Já mám jebku skůtr, kde mi na hodnotě nezáleží, když parkuju na nějakým blbým místě dýl, tak ho přehazuju plachtou proti dešti, na přední kolo dám obyč řetěz, ani to k ničemu nepoutám. Tohle doufám odradí nějakou nenechavou fetku apod.

    Pokud by to chtěl "profík" šlohnout, tak ať si poslouží...Asi to není rada co hledáš, ale ptal jsi se na zkušenosti :) Jinak co jsem takhle různě parkoval, tak většinou měli skůtry okolo spíš zámky na kotouče.

    Jo a kdysi jsem to tu řešil taky: [HOLAKAC @ Skútr]
    EZOP
    EZOP --- ---
    Ahoj, jezdím z vesnice do města na skútru a odtamtud přesedám na vlak. Skutr zůstává na parkovišti cely den. Zamykám řidítka.
    Jsem trochu v nervu aby mi ho nikdo neštip, nicméně parkoviště je hodně na očích, v průběhu dne projdou stovky lidi. Je tam značka ke které bych ho zamknul (vlastně ho tam teď i parkuji)
    Nějaký tip na řetěz? Jde mi hlavně o délku… fakt potřbuju 2m nebo stačí kratší? Je to potom pohodlné? Jaké mate zkušenosti? Diky
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    HARVIE:
    JIMMYJAMES: nedá se tomu věřit absolutně vůbec a nikdy to nebude jinak. 99% lidí bohužel absolutně nechápe, jak to funguje. ChatGPT je Velký Slovníkový Mode (LLM), tzn. jediné co to umí je, že zná statistickou pravděpodobnost, se kterou různá slova následují po sobě.

    Žádný LLM, ať ChatGPT nebo ta věc od Bingu, ale nerozumí těm slovům, nerozumí žádnému téma, nechápe význam, nechápe kauzalitu ani souvislosti. Fakticky to není žádná "umělá inteligence", nýbrž generátor náhodných keců povrchně připomínajících vstupní podklady (lidské texty).

    Dochází zde k tragickému zmatení pojmů proto, že mistr Turing svého času definoval "umělou inteligence" tak nešťastně, že člověk nepozná že proti němu stojí počítač. Ale to je ve skutečnosti pouze definice "šikovného podvodníka", nikoli inteligence - protože inteligence znamená právě porozumění souvislostem, vzorcům a kauzalitě, což LLM neumí a z principu nikdy umět nemohou.

    Bohužel půlka mých kolegů z IT jsou podvodníci, co to dobře vědí ale hodlají vydělat na zblblých masách, a ta druhá tomu také skočila na špek protože se to ani vzdáleně nedotýká jejich oboru.
    JIMMYJAMES
    JIMMYJAMES --- ---
    HARVIE: SR GT 200 nemá motor o objemu 200 ccm, ale 174 ccm. Dál už ani nemusím číst, ChatGPT je zatím dobrý leda tak pro pobavení, věrohodnost informací nula. Zajímavé to začne být až v momentě, kdy všechna fakta dokáže ozdrojovat a bude vyhledávat online.
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    JIMMYJAMES: Neber to moc vazne, ale obcas pro zabavu zadavam takove dotazy do chatgpt:



    Samozrejme se tomu asi neda moc verit, ale je zajimave to zkusit.
    Dalsi dotazy uz jen formou textu:

    Porovnej kvalitu jednotlivých ročníků výroby Aprilia SR GT 200

    Aprilia SR GT 200 je skvělý skútr s vysokou kvalitou výroby, ale mohou se lišit v různých ročnících výroby. Zde je náš přehled kvality jednotlivých ročníků:

    Ročníky 2012-2014: Tyto ročníky byly považovány za méně spolehlivé a měly některé problémy, jako například nedokonalou elektroniku nebo zvukové vlny z motoru. V těchto ročnících se také vyskytovaly problémy s korozi a lakováním.

    Ročníky 2015-2016: Tyto ročníky již měly některé vylepšení, včetně vylepšeného chlazení a upravených motorových ventilů. Tyto ročníky měly také lepší kvalitu lakování a byly spolehlivější než předchozí ročníky.

    Ročníky 2017-2019: Tyto ročníky měly vylepšený vzhled a nabízely novou elektroniku, která zlepšila výkon a spolehlivost. Také měly vylepšený výfuk a nový design sedla. Tyto ročníky jsou považovány za velmi spolehlivé a kvalitní.

    Celkově vzato, pokud hledáte nejvyšší kvalitu výroby Aprilia SR GT 200, doporučujeme zvolit modely z ročníků 2017-2019, protože nabízejí nejnovější technologie a vylepšení a jsou velmi spolehlivé. Samozřejmě, ročníky 2015-2016 jsou také velmi dobré a nabízejí spolehlivost za rozumnou cenu. Měli byste se však vyhnout starším ročníkům, pokud hledáte co nejvyšší kvalitu výroby.

    Porovnej kvalitu jednotlivých ročníků výroby Honda PCX

    Honda PCX je skútr střední třídy, který se vyrábí od roku 2010. Zde je přehled kvality jednotlivých ročníků:

    Ročníky 2010-2011: Tyto ročníky měly některé problémy s kvalitou, včetně chybějících částí a někdy se vyskytovaly problémy s motorem. Také měly méně výkonný motor než pozdější modely.

    Ročníky 2012-2013: Tyto ročníky již byly spolehlivější a měly některá vylepšení, jako například zvětšený palivový tank a vylepšený motor. Tyto ročníky také nabízely větší komfort a pohodlí pro jezdce.

    Ročníky 2014-2017: Tyto ročníky byly velmi spolehlivé a nabízely vyšší výkon a lepší ekonomiku paliva. Také měly nový design, který zahrnoval vylepšenou přední vidlici a nový digitální panel.

    Ročníky 2018-2022: Tyto ročníky nabízejí ještě vylepšenou spolehlivost a lepší výkon. Tyto ročníky také nabízejí nový design, který zahrnuje vylepšené světlomety, nový digitální panel a vylepšenou geometrii rámu.

    Celkově vzato, pokud hledáte nejvyšší kvalitu výroby Honda PCX, doporučujeme zvolit modely z ročníků 2014-2022, protože nabízejí nejnovější technologie a vylepšení a jsou velmi spolehlivé. Samozřejmě, ročníky 2012-2013 jsou také velmi dobré a nabízejí spolehlivost za rozumnou cenu. Měli byste se však vyhnout starším ročníkům, pokud hledáte co nejvyšší kvalitu výroby.
    JIMMYJAMES
    JIMMYJAMES --- ---
    Má tu někdo zkušenost s Aprilii SR GT? Srovnání s NMAXem nebo PCR? Vážně zvažuju koupit SR GT 200 (174 ccm).
    SAMOUT
    SAMOUT --- ---
    CAPTAIN_TACUD: Akorat teda to osazovani znacek drobatek vazne, V Holesovickach, kde bych to ocenil nevic, to zatim neni.
    CAPTAIN_TACUD
    CAPTAIN_TACUD --- ---
    Na skutru vozim vzadu krabici vina 6flasek v boxu, druhou nekdy na sedacce spolujezdce chycenou strechkou nebo gumicukem. A pod sedackou jeste jednu. Hele dá se. Ale to si davam dost bacha, ovladatelnost je horsi.
    CAPTAIN_TACUD
    CAPTAIN_TACUD --- ---
    HARVIE: konečně legálně! :))
    MCFLY
    MCFLY --- ---
    DRATENIK: obecně každá další zátěž za tvými zády mění ovladatelnost moto/skutru :)
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    PAN_MYVAL: A dle manualu prifouknout zadni kolo ;)
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    DRATENIK: to se píše v manuálu k motorce, najdeš tam jaké je maximální přípustní zatížení na zadní plotně a jaká je omezená rychlost. Není to danost, ale je dobré to vědět a nad ně jít s určitou opatrností, a pokud povezeš spolujezdce a naložený kufr, třeba přitvrdit zadní tlumiče pokud to lze.
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    DRATENIK: Hele já to myslel tak, že když jedeš mezi autama tak automaticky vnímáš šířku řidítek tam kde máš ruce. No a když je za tebou něco většího, musíš na to myslet, jinak urveš zrcátka nebo poškrábeš okolí ;) Samo sebou, když budeš mít kufr narvanej pivákama jako já, zase musíš počítat s kilama navíc, abys to třeba při stání na světlech nepřevážil na bok.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam