• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EKIMSkútr
    CLOVICEK
    CLOVICEK --- ---
    Tak se nově hlásím mezi Vás. Už mě 20 let svrbí prsty, že chci něco smradlavého na benzín, abych se v tom mohl občas pohrabat a zasrat se od oleje. Když už je mi skoro 40 (notyvole!), tak bych se na tom nemusel nutně hned zabít :-D Pořídil jsem tedy do začátku Hyosung GPS 125 Hyper, který nestartuje, dva roky nekde stal a má za sebou 22t km... Takže se v něm teď hrabu, vakuovku jsem už vyměnil a startuje na první žduch... jen teď řeším pálící se spojkový zvon o kryt variátoru a pár dalších bolístek, ale snad už za pár dní konečně vyjedu. Natočil jsem nějakou obhlídku, kdyby někoho zajímalo, jak taková skútr-multipla vypadá :-D
    Hyosung GPS 125 Grand Prix/Hyper (Suzuki licensed) scooter first view
    https://youtu.be/ZfUzZMcMfS8?si=RaUQsJNwlWAU8g9o
    JAVESEU
    JAVESEU --- ---
    FERRENC: Já přezouval v Praze v Bestdrivu na Smíchově.. https://mapy.cz/s/remokajahe
    JDAG
    JDAG --- ---
    BRAP242
    BRAP242 --- ---
    jakej ridicak potrebuju na tuhle vespu?

    Vespa GTV 300: cena, spotřeba, barvy
    https://www.vespa.com/cz_CS/models/gtv/gtv-300-hpe-2023/
    DUCATIMONSTER
    DUCATIMONSTER --- ---
    FERRENC: Co id nyemi kousek za Prahou ?
    FERRENC
    FERRENC --- ---
    Ahoj, neporadíte, prosím, kdo by mi přezul skútra Aprilia Habana 125? Píchl jsem zadní pneu. Budu rád za doporučení, než abych riskoval nějakého "chytráka" v servisu. Díky moc.
    KCE
    KCE --- ---
    DUCATIMONSTER: jo, nakonec vyhral skutr;) ta NC750S ma nakejch 220kg a zabira moc mista, ja to casto vozim v obytnaku :D
    ale i tak to uz celkem jede, rozhodne pozitivni zmena :)
    DUCATIMONSTER
    DUCATIMONSTER --- ---
    KCE: Sh 300?
    KCE
    KCE --- ---
    upgrade:)


    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    JIMMYJAMES: dokud pro vojáky jezdily motospojky, všichni si uhnali těžké revma na kolena. A to měli kožené kalhoty a kožené chrániče. Právě z prochlazení kolen.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    JIMMYJAMES: no evidentně nastydla.
    JIMMYJAMES
    JIMMYJAMES --- ---
    THE_MIRACLE: Nějak nechápu, z čeho tě bolela kolena?
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    ZOIDBERG: No já právě už tak musím sem tam startovat s ucpaným vzduchem (obzvlášť po zimě), ale zdá se mi, že to má čím dál menší účinek. Teď to právě zdechá i tak...
    ZOIDBERG
    ZOIDBERG --- ---
    NIKDAS: To bude sytič, občas skutečně pojde. Naštěstí to není drahý náhradní díl. Já si ho nechal u SR50 přestavět na manuální, ale můžeš to obejít tím, že po nastartování na chvíli omezíš přístup vzduchu ručně - třeba stisknutím gumové hadice za vzduchovým filtrem, pokud to jde. Tím obohatíš směs, motor se zahřeje a je to v pohodě.
    KCE
    KCE --- ---
    THE_MIRACLE: pokud kalhoty nemaj chranice tak je to o nicem, ja spadnul v 70-80kmh v zimnich prosivanejch a stejne si prodrel koleno az na cesku. kor ve meste na prutahu, staci kdyz do tebe zezadu nekdo drkne a jdes...
    v kratasech tak maximalne 2km na koupak nekde na vesnici tricitkou, a i tak bych mel strach ze mi vleti vosa do nohavice (coz do rukavu uz se mi stalo, nez sem stihl zastavit a zabit ji, stipla me 3x)
    no, kazdy sveho stesti strojvudce..;)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Jsem včera potřeboval něco vyzvednout ve Slaném, tak jsem si udělal výlet z centra Prahy přes Stodůlky, Rudnou, Unhošť Velkou Dobrou a tak dále po prdelkách. Deště jsem minul, ale jel jsem v kraťasech a když jsem přijel domů, tak mě bolela kolena. To by mě nenapadlo, že v takovém vedru a při max rychlostech okolo 70-80 kmh se tohle může stát. Takže nejen z důvodů bezpečnosti, ale i kvůli tomuto mimo město už jen v dlouhých kalhotách.
    PAN_MYVAL
    PAN_MYVAL --- ---
    NIKDAS: tohle často dělává automatický sytič - takový bazmek, který v závislosti na teplotě motoru zasouvá nebo vysouvá jehlu, která reguluje průtok paliva volnoběžnou tryskou.
    NIKDAS
    NIKDAS --- ---
    Hoj, mám po zimě problém se skůtrem (20let starej dvoutakt 50ccm). Povede se mi ho relativně snadno nahodit, chvilku jede na volnoběh a pak umře a už se nahodit nenechá, musím tedy po nahození téměř hned roztůrovat a odjet. Pokud tohle neudělám, nikam neodjedu.
    S idle šroubem můžu kroutit jak chci, ale účinek to nemá (resp. vidím rozdíl v otáčkách na volnoběh, ale stejně skůtr umře). Benzín jsem dolíval nový, takže tím by to být snad nemělo...
    Svíčku jsem kontroloval a vypadá v pohodě, jezdí se s ním taky v pohodě a když už je zahřátej, tak jede i na volnoběh a jde i opětovně nastartovat (i po pauze, třeba hodinové), jen se prostě musí překonat ta první fáze (tzn nastartovat a hned fičet).
    Nevíte nějakej snadnej fix?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam