kdyz uz se tu diskutuje mazani a workflow - me se vcelku osvedcilo natahnout vse do LR s 1:1 nahledy, pak upravuju a vybiram postupne i napreskacku jak je potreba (probirani delsiho pasma nez 3 fotky po sobe rychlejsi v library nez v klikat v developu, takze skacu sem a tam). Vsechny fotky co jsou pouzitelny nebo si chci nechat nebo pujdou k uprave "barvim" na zeleno (8) - jsou uz jasne videt v library (lepe nez hvezdicky). Pokud je pak zpracuju k vystupu tak dostanou vlajku (P). Pokud zjistim u vyberu nebo u uprav, ze fotka bude potrebovat pred exportem/po exportu nejakou "vetsi peci" (napr potrebuje vice odsumet nez ostatni v sade nez odpovida puvodnimu ISO, protoze je treba vic vytazena ze tmy), tak ji oznacuji cervene (6) a pri kopirovani ostreni, CA a odsumeni na konci napr. je vsechny odsumim vice. Nekdy pouzivam i dalsi barvy, kdyz je treba nutne odlisit ruzne sady pro klienta (vyber co uz dostal, atd). No a zhruba po 1-2 tydnu po dokonceni/odevzdani, kdyz se nikdo neozve, ze potrebuje neco navic nebo alternativni foto (coz je leckdy taky zeleny kdyz je probiram a tezko se rozhoduje, tak zustane), tak oznacim v katalogu vsechny bez vlajky, odeberu ze selekce ty barevny a vsechno "nedotcene" pak hromadne smazu z katalogu a zaroven i z disku. Tj. na konci v archivu zustane zpravidla zelena sada, s vlajeckama na upravenych a ty maji obcas jinou indikativni barvu. No a nad to lze jeste hvezdickovat s nadcasovym pohledem nakolik je ta ci ona fotka portfoliova treba, ale uz nesouvisi s puvodnim zpracovanim.