XCHAOS: no vsak si to muzes vyzkouset i sam... treba modelovy priklad, jak se z Hostivice ci od Letiste Ruzyne dostat do Klecan.... to vazne po okruhu pres Modletice nepojedes :D Byl bys blazen i kdybys jel jen po Jizni spojce a skrz Hostivar.
Pres Barrandovsky most a Branik dnes kamiony - narozdil od Sporilova nejezdi. V Holesovickach byl provoz i predtim, opet viz modelovy priklad vyse. A opet, nejde o zadny tranzit kamionu. Kdyz uz argumentujes Holesovickami, tak Argentinske to naopak cast provozu sebralo - protoze ted jede do tunelu a ne pres Argentinskou dal natvrdo do centra na magistralu. Druha vec je to, ze Holesovickam moc nepomohlo to, ze najezd do tunelu ridi semafory... co i zastavuji (!) dopravu. To se ale nebavime o tom, ze by aut dramaticky kvuli tunelu pribylo, ale ze kvuli systemu rizeni tam proste ty auta nechas postavat v kolonach. Coz je ostatne problem z jakekoliv strany (
na Smichove zrovnatak a Patockovu nevyjimaje), kde se najizdi do tunelu. Aneb ano - ono se "slavne" auta zastavi, aby se tunel dole nahodou neucpal a pak vsichni nadavaj, ze tam ty auta stoji na ulici pred tunelem... za to ale nemuze stavba jako takova, za to muzou ty "moderni" ptakoviny kolem.
Rikat o cloveku, kterej ma sjezdenou cca 90% ceske zeleznicni site, ze je fanousek individualni dopravy je hodne odvazne :-) Jo, a Dobrichovice uz prekvapive nejsou Praha, to je samostatne mesto se svym autonomnim rizenim. A viditelne tam pouzivaj mozek lip i nez nasi soucasni pani radni ;-) Ale ono tech jejich 185 mist to taky moc nevytrhne, to je jen mala naplast... spise lokalniho vyznamu pro visky v bezprostrednim okoli (
jinak pres kopec dalnici mas - D4, resp ctyrproudou I/4, od nadrazi cca 4km). Ale treba problem Kladna to nevyresi - rychlodraha do Kladna se slibuje uz pres 20 let a zrovinka Praha 6 tomu dlouhe roky hazi klacky pod nohy, sec ji sily staci - celych tech 20 let. Takze si za to defacto muzete castecne i sami, lokalne... ergo ani nemate pravo si z te Prahy 6 nasledne stezovat na tu Patockovu, kdyz i vlaky se vam tam ekluji... :-) Mimoto na zahloubeni (
a tedy zavreni) Patockovy potrebujes mit predtim k dispozici nejakou objizdnou alternativu - a prave zahrabana Radlicka touto alternativou porad jeste byt muze, az takova zajizdka by to nebyla.
Radlicka je stavba, kterou si financuje mesto ze sveho rozpoctu, zatimco zeleznici stavi stat.
Nebo snad magistrat pod vedenim Piratu chysta nejakou inovaci, a planuje cast magistratnich penez vracet zpet do statni kasy...? Ze tu mluvis o tom, ze by se mel radsi vykopat zeleznicni tunel pod Stresovicema spis nez ta Radlicka? ;-) Jinak jen jeden tubus / jedna kolej je ptakovina, to dnesnimu stavu moc nepomuze - uz ted tam je dopravne dost na krev a jakykoliv zpozdeni obratem spusti dominovy efekt... protoze holt musis resit nejake krizovani protijedoucich vlaku, a to zpozdeni prenasi na dalsi a dalsi spoje. A predstava, ze ti nekdo prijede na P+R a tam bude cekat pul hodiny, nez mu prijede vlak je... ehm... vtipna :D Kratsi interval je na jednokolejce sci-fi, na to potrebujes koleje dve. A nebejt blbosti na Praze 6, uz je davno mame - a ve finale i levnejc... protoze puvodni verze byla zcela bez tunelu, samotne tunely prave a jen kvuli Praze 6 to dost prodrazi.
P+R na Zlicine je pernamentne plny - takze poptavka tam prokazatelne je. I s tema k uzoufání nudných 30 minutama cesty. Ostatne cesta v zeleznicnim tunelu pod Stresovicema o moc vetsi zabavou taky nebude. Kazdopadne Dlouha Mile je ponekud jina spadova oblast - spise severozapad (
Prilepy, Bustehrad), zatimco Zlicin ma potencial sebrat zas spise jihozapad (
Rudna, Bubovice atd). Predstava, ze Dlouha Mile pobere vsecko je taktez naivni a vcelku nedomyslena :-) Aneb opet se vytvari jeden jediny bod, ktery bude mit tendency byt ucpany - uz i tim, ze lidi najizdi...