KRAMERIUS: kolikrát reálně potřebuješ jet 1200 km za den? já když jedu po dálnice 2h v kuse (250 km), tak jsem většinou vyřízenej a potřebuju si stejně dát tak půl hoďlku pauzu.
širíší celkové důsledky příklonu k elektromobilitě jsou podceňované.. vzhledem k menšímu množství servisovatelných součástek jsou samozřejmě vyděšené autoservisy se svojí sadou tradičních dovedností. automotive průsmysl v širším smyslu - včetně bazarů, servisů, benzínových pump, apod. - jsou dnes cílovou oblastí řady učňovských oborů, a je to dnes spíš vlastně forma životního stylu a sociálního statusu, hlavně na venkově: mám auto, tedy jsem (ostatně, sondou do tohohle světa byl i seriál Most, i když to nevypadalo jako první linie vyprávění....)
osobně se s tímhle nemůžu smířit a je to jedna z věcí, kvůli kterých u Pirátů nebudu patřit k hlavnímu proudu. Už jen třeba to, že elektromobilita jde ruku v ruce s ostrovními fotovoltaickými systémy a vzájemně s nimi se dobře doplňuje, to je prostě to, co jde proti hlavnímu proudu myšlení. Teď se všichni smějí.. ale ve skrytu duše se pumpaři bojí o práci (nabíjecí stanice budou víc o tom, aby nabídly i příležitost pro strávení volného času během nabíjení - pumpám to podobné nebude)
Nevěřím, že Saúdi, Putin a další nedotují lobby, zpochybňující výhody elektromobility. Jasně, konspirační teorie, ale...