JVMLOK: Ale tak ono je snad jasný, že "marketingově" se ta situace nedá vyhrát, a zisk z "hele ,jsou transparentní" je mnohem menší než "hele, chtěj někoho vyhodit"
S čím mám problém je ta dikce, že:
-- v okamžiku prvních potíží někdo hledá obětního beránka - už několik měsíců kvůli kampaně běží vnitrostranické interpelace na vedení, komunikuje se s volebním manažerem, dělaly se nějaké miniprůzkumy základny se zpětnou vazbou. Ale to, co se slibovalo, že se změní, se povětšinou nepřeklopilo do reality a stejné chyby byly opakovány dál, a to bylo dlouhodobě na různých úrovních komunikováno
-- místo toho, abychom začali tvrdě makat, daného beránka položíme na oltář a začněme se hádat, jestli podříznout, nebo nepodříznout. - Jakože když se bude makat, tak vlastně neva, že existují nějaké problémy, a nemusí se řešit?
-- místo problému řešíme člověka - pviz výše, "problém" se různě pokoušíme řešit, od nominování dalších lidí do koaliční rady, přes změn vizuálu i obsahu kampaně
CHápu righteous anger, ale jak to podáváš ty, je prostě bullshit :)