SKY_MAX: na předpokládání volebního vítězství si hraje Spolu, tak proč se snažit je vytlačit z tohohle trhu, když to možná je niche market, který není až tak velký - temhle typ voličů? Co když takhle uvažovali/volili spíš boomeři, kteří dnes už odcházejí a realita je úplně jiná? Tenhle typ voličů nás možná volit nebude, ať uděláme cokoliv.
A naopak: když budeme zatvrzele opakovat, že cílíme na 8% voličů, kteří prostě nemají koho volit, a že uvidíme, jak vliv se s tím dá získat - tak se docela dobře může stát, že se ukáže, že takových voličů je ve skutečnosti 16%.
Nereaguješ na moji tezi, že leitmotivem kampaně roku 2017 byl vězeňský autobus, a že tady na NYXu byl shitstorm, jak ta kampaň byla protestní a antisystémová a lživě obviňující a kdesi cosi, a spousta z nás honem poukazovala, že kromě téhle marketingové zkratky máme i spoustu pozitivních bodů v programu (tedy snažili jsme vyhrabat, co taky třeba chceme, a ne jen to, proti čemu se Jakub s Mikulášem marketingově vymezovali... a to dost jednotně a "podle rad zkušených odborníků").
Víceméně - porazit "zkušené odborníky v oblasti komunikace" je vlastně větší výzva, než jen porazit konkurenční politiky. V tom roce 2017 jsem vysvětloval, že našim skutečným oponentem není Babiš, ale ve skutečnosti Marek Prchal - profesionál, který se nechá chladnokrevně najmout od oligarchy, je pro demokracii větší nebezpečí, než oligarcha samotný, který je bez toho profesionála vlastně politicky bezvýznamný...