KEDRIGERN: Ahoj, reaguju na naší krátkou konverzaci tady v auditku asi měsíc a půl zpátky o nedostačující PR pirátů. Chci dát teď konkrétní příklad něčeho, co by fungovalo a není potřeba na to mít prostředky jako ANO a jim podobní.
Michálek and company teď udělal ten zjednodušený exekutorská papír. Což je super konkrétní příklad práce, co piráti dělají, která je očividně prospěšná. Co vám brání v tom udělat grafiku, jeden obrázek, kde bude "před" a "po", s výčtem u "před" - 5 stránek, - napsáno nesrozumitelnou češtinou, - plýtvání papírem, - náročnější pro úředníky, atd... A u "po" - snadno pochopitelné, - jen 1 papír, - rovnou platba přes QR, atd...
A tuhle jednoduchou grafiku všichni piráti přesídlí na všech svých platformách na všech svých účtech.
Nic z toho není nic náročného, co byste nemohli dělat. Je to jenom otázka toho, jak uvažovat o sockách a vaší imidži.
Můžu tě (sry, že jsem začal tykat) poprosit o vysvětlení, proč se tyhle jasný jednoduchý a konkrétní kroky ohledně pirátský imidž a socek prostě nedějí? Díky