SKY_MAX: třeba proto, že na rozdíl stran marketingového typu nejsme strana, tvořená samými marketingovými experty, ale strana, tvořená lidmi s nějakým vztahem k počítačům či internetu? (lidově řečeno: divný ajťáci?). Spousta členů ostatních stran projevuje z našeho hlediska nulovou gramotnost v našem oboru, a taky je nepouučujeme.
Podle mě žádný jediný způsob, jak správně působit v médiích, neexistuje. Každý volič poptává trochu jiný model, a to, co funguje na ty voliče, kteří by nás stejně nikdy nevolili, to nemusí nutně fungovat na naše voliče. Už jen to, že jsme jednou v minulosti prorazili, asi znamená, že
něco jsme tehdy udělali dobře, ne? A od té doby přitom sílily snahy dělat tu mediální prezentaci mainstreamověji a nějak semknutěji, ale čím víc to děláme, tím víc o ty voliče přicházíme. Takže nějak zřejmě není úplně jasné, kdo a proč nás vlastně v letech našeho největšího úspěchu volil... jisté je, že tehdejší formát mediální prezentace byl volnější, než v pozdějších letech, kdy se novým stylem nepodařilo přebrat mainstreamového voliče mainstreamovým stranám... zato jsme začali ztrácet důvěru těch alternativních voličů...