SHEALA: Sice neznám souvislosti toho textu, ale "ingot route" bude podle mě anglická obdoba českého ocelářského výrazu "ingotová cesta". To se používá ve výrobě ocelí k tváření, aby se odlišilo, zda je vyrobeným polotovarem ingot (odlitý do kokily) nebo plynule litý předlitek, odlévaný na ZPO-zařízení pro plynulé odlévání oceli. Není to tak dávno, co se u nás lilo 100% ocelí k tváření na ingoty, ale v 90. letech se to zcela otočilo a ingotovou cestou se dneska odlévají spíše jen méně běžné jakosti. Výjimku tvoří kovárenské ingoty ve strojírenských ocelárnách (Plzeň, Vítkovice).
Vacuum degassed - vakuové odplynění -taky v dnešních ocelárnách zcela běžná věc, jde hlavně o snížení obsahu vodíku a dusíku. Běžný postup sekundární metalurgie, zařazovaný těsně před odléváním. Všecky velké ocelárny dneska mají nějaký typ zařízení pro vakuové odplynění, ale nezpracovávají se na tom všechny vyráběné jakosti.
No a electrically melted - podle mě mají na mysli obloukovku - EOP (EAF). Oblouková pec má v metalurgii oceli nejširší metalurgické možnosti a umožnuje výrobu nejčistších ocelí, takže nejnáročnější značky se obvykle vyrábějí na EOP.
Takže závěr by byl, že se hovoří o výrobě oceli k tváření na elektrické oblokové peci, vakuově odplyněné a odlévané ingotovou cestou. To ovšem předpokládám, že je řeč o konvenční technologii, ne nějaké specialitce typu elektrostruskové přetavování nebo vakuová oblouková pec.