• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    EDASX
    EDASX --- ---
    WIRUZIK: thx. nejak nechapu ten limit 10M hits per month na Free verzi? V nasem pripade sledujeme miliardy hits mesicne a mame freecko.
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    EDASX: tady je hezky udelane porovnani s free verzi a jejich limity..
    Google Analytics Premium Feature List – Google Analytics
    http://www.google.com/analytics/premium/features.html
    EDASX
    EDASX --- ---
    Lokalni pruser je, ze se tu nasadil SiteCatalyst, kterej zacina dosahovat ceny GA Premium a na GA se trosku sralo, takze ted tam je posledni rok dat trosku nevosetrenej. Jsou v GA Premium nejaky limity? =) Protoze my kuprikladu urcity casti nemuzeme v SC trackovat, protoze bysme se proste nedoplatili =)
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    EDASX: netusim, jak daleko jsou jednani a tak nemohu rikat ani zadny odhad..
    EDASX
    EDASX --- ---
    WIRUZIK: kdy by to melo bejt?
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    EDASX: pro jakou to je firmu? Primo pres Google (a tedy podporu od Google UK) jiz sleva vyjednat nejspis nepujde.. ale brzy by mely ceske partnerske GA agentury zacit nabizet GA Premium, pricing je z male casti na nich, takze mozna pres ne by to levneji slo (ackoli maji doporucenou cenu)..
    EDASX
    EDASX --- ---
    WIRUZIK: takze budou i historicky data nesamplovany? vyborne... zkusim prosadit .) cena je fix nebo se da prvni rok domluvit lehci discount? .)
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    EDASX: jsem z Google.. historie zustane zachovana, je to takovy "upgrade" uctu..
    EDASX
    EDASX --- ---
    WIRUZIK: premejsli se o nakupu GA premium, price tag zname, jde mi hlavne o historii z freecka, ty ses z google nebo odkud?
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    KEPASO: aha, asi vylucujicim filtrem ve vykonu produktu.. asi jedina cesta.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    ahoj, je mozny odfiltrovat nejakym nastavenim konkretni polozky z konverzi? u jednoho eshopovyho reseni se do konverzi zapocitava i doprava/postovny. moc teda nechapu, proc to neni osetreny na strane shopu...

    diky.
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    EDASX: co bys potreboval?
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MYJKA: ve spravci proklikem na usera jsou filtry
    MYJKA
    MYJKA --- ---
    Poradíte mi ako nastaviť aby nesledovalo moje prístupy na sledovaný web? Nemožem to nikde nájsť.
    EDASX
    EDASX --- ---
    ma tu nekdo zkusenost s GA premium nebo je tu aspon nekdo z Google?
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    KEPASO: aha, uz tomu asi rozumim. Mozna by ti mohla stacit inverzni metrika k tomu, co by si chtel - abandonment rate. Neni to optimalni, ale je to reseni..
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    WIRUZIK: oka, myslel jsem si, ze to nejde. btw konverzi cile prave nepotrebuju. skoda.
    WIRUZIK
    WIRUZIK --- ---
    KEPASO: vlastni metriky primo v GA neudelas, ale ve vlastnich reportech mas Goal 1 (2,3,4...) conversion rate a to je to, co potrebujes, jestli to spravne chapu..
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    JEREMIUS: no to mam udelany, ale chci ziskat vlastni vypoctenou metriku. viz https://dl.dropbox.com/u/24802688/ga_2.png
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam