• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KAATHAGoogle Analytics
    BUMBO
    BUMBO --- ---
    Hledám k sobě do týmu digitální analytické eso: http://s.417.cz/2oZqnXL #measure #etnetera #freedomAtWork Je tu někdo, kdo se nebojí výzvy?
    GIF
    GIF --- ---
    KEPASO: hlavne, ze jsi na to prisel. Ja osobne v tom nevidim rozdil ;-) S temi gDcos hodne zdaru je to fajn na automatizaci.
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    GIF: vyreseno, hned dvema zpusoby:

    1) v analytics vlastnim panelem http://i.imgur.com/lkLmZbT.jpg
    2) pomoci google tabulky https://youtu.be/azOPpD9yg5Q
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    GIF: tento prehled tusim zobrazuje celkovej pocet udalosti vs celkovej pocet navstev s udalosti. mym cilem je ale prehled, kterej mi zobrazi celkovou navstevnost a celkovej pocet udalosti. chci videt v jednom grafu, zda vykyv udalosti ma souvislost s vykyvem celkove navstevnosti.
    GIF
    GIF --- ---
    KEPASO: to co najdeš na stránce Chování -> Události -> Nejčastější události a přidat si tam návštěvy viz screen ti nestačí? http://imgur.com/a/WyNxN
    KEPASO
    KEPASO --- ---
    ahoj, potrebuju porovnat vyvoj navstevnosti s poctem udalosti. zkousim ruzny zpusoby, ale nemuzu se dobrat pozadovanyho vysledku. byl by nekdo ochotnej navest me? diky.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    FARFELOO: https je jenom zmena v tom jak se serverem komunikujes, ne jak server pracuje.
    Myslim, ze jde o to, ze kdo ma u Google ucet, ma s googlem uzavrenou dohodu o ochrane dat, takze pokud jsi prihlaseny do google, google o tobe sbira marketingove informace, ale neposkytuje je nikomu tretimu do GA.
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    Not provided jsou https dotazy, ne?
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    GIF: to je reseni! diky moc
    GIF
    GIF --- ---
    CEEFA: použít rozšířený filtr není řešení?
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    SEJDA: diky, no to razeni podle klicovych slov mi asi uplne nepomuze, sice se to zprehledni, ale i tak tam mam same not provided, ktery budu muset odfiltrovat, holt se asi exportu do excelu nevyhnu...

    jinak to, co rikas, je samo pravda, relevantni data mam tak k 30% pripadu, mozna ani to ne. Ale v mym konkretnim pripade by to nemelo byt nejak extra na skodu. Jedna se o web, ktery dela 80% trafficu pres vyhledavace, tak jen potrebuju kontrolovat, jestli je tam content adekvatni k tomu, co lide vyhledavaji. Jestli proste nehledaji A, ale nelanduji na B, coz by znameno dodelat tam obsah o A....

    kazdopadne diky, konecne vim i jak teda dochazi k tomu (not provided)
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    CEEFA: jeslti nepouzivas jine razeni, muzes si seznam seradit podle klicoveho slova .. nebo si muzes tabulku exportovat a pracovat s ni v oblibenem tabulkovem nastroji.

    Jinak zajimava myslenka, (not provided) by meli byt vsichni kdo jsou prihlaseni ke google, tj androidy? chrome? .. je otazka nakolik to co je "provided" reprezentativni k analyze.
    CEEFA
    CEEFA --- ---
    zdravim ve spolek,

    mel bych asi jeden zacatecnickej dotaz, snad ho dokazu alepson trochu srozumitelne formulovat:

    jde mi o to, zjistit, kam přistávají uživatelé po zadání konkrétního search dotazu... V akvizicich, v kanalech si pekne vyjedu ty klicovy slova, pridam sekundarni dimenzi landing pages a mám to. Problém ale je, že většina je pod (not provided) tzn. abych dostal relevantni data, co mě zajímají, musím se tím dost proscrollovávat, probírat, atd...

    Jde mi teda o to, jestli jde v tom prehledu nejak pustit určitý keywords ze zřetelu - v tomhle případě (not provided) , aby mi vyjel přehled jen těch skutečně zadaných keywords, tzn. všech kromě (not provided).
    VASHA
    VASHA --- ---
    MRTVY_KENNY: Ne. Nelze importovat retrospektivně. Doporučuji hlavně přidat anotaci o výpadku do ofi GA pro budoucí Já.

    Toto je případ kdy je dobré mít možnost reportovat i mimo GA kdy si data můžeš spárovat + obohatit o další.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    pls. klient delal trosku cachry s profilama a cca 10 dnu ma analytics nactene v separatnim profilu... da se tenhle "vypadek" nejak naimportovat do spravneho profilu (kde se merilo a merit se bude i dale)?
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    VASHA: diky!
    VASHA
    VASHA --- ---
    SIRIUS: na webu pro interni kampane nikdy nepouzivej utm tagy, prepises si originalni source u session.

    Jak bylo zmineno, pro toto je idealni EE. Konkretne Internal Promotion.
    Enhanced Ecommerce (UA) Developer Guide  |  Google Tag Manager for Web Tracking  |  Google Developers
    https://developers.google.com/tag-manager/enhanced-ecommerce#promo

    Jinak celkove zde je vice info a dalsich moznostech:
    How to track internal campaigns using Google Analytics - Escape
    http://escapestudio.net/how-to-track-internal-campaigns-using-google-analytics/

    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    JEREMIUS: eventy pouzivam ted, ale je to takova neohrabane , na ten EE kouknu, diky
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    SIRIUS, EDASX: UTM parametry na vlastním webu ti spustí novou návštěvu, takže by to vedlo jen k optickému nárůstu návštěvnosti (a zkreslení naměřených dat). Pro tohle by se měly používat eventy nebo nějaké custom hodnoty, asi by šlo použít i virtuální pageview. V případě Enhanced Ecommerce tohle https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/enhanced-ecommerce
    EDASX
    EDASX --- ---
    JEREMIUS: ta první věta mi nedává úplně smysl. kde je catch? samozřejmě se snažíš využít defaultni veci na to k čemu jsou, ale další parametry můžeš přece využít "neomezeně", resp. co si tim rozbijes?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam