SHYLOCK: nevím jakej je důchodcovskej, favority krom F2 asi všecky :) ale pokud máš zálusk na F1 (nejsportovnější z nejsportovnějších!) tak dle jednoočka na zadní blatník a vzdálenosti zadního kola od středu, bych řek že to snad je on (mám u sebe). Po brouzdání po internetech jsem odtušil, že F1 se pozná od těch výletních verzí dle druhu navaření zadní stavby na sedlovku nahoře. Pokud je svár venkovní tj - trubky zadní stavby jsou z venčí přilíplý na rámu a není přes ně 'přehozená' sedlovková mufna (nejsou zasunutý a navařený pod mufnou ale z venčí), pak je to patrně F1, taky vzpěra pro brzdu na zadní stavbě by měla být trubka s malým průměrem a ne přibodovanej kus plechu. Omlouvám se za svůj netechnický styl vyjadřování, snad je vše jasné.