• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DANIIfixed gear/single speed

    "Nechci se udřít k smrti ale zase chci nakládat tramvajím/autům a debílkům na horskejch kolech.."
    rozbalit záhlaví
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    BELO: Jo jo, kup si na vrtačku nástavec leštící na suchej zip s chlupama nebo stopku s filcem (záleží v jakejch částech rámu to máš, aby ses k tomu dostal a neudělal víc škod...) a pak brusnou pastu jemnou, případně Tempo - to je leštěnka na starý laky... pokud jedeš lowcost můžeš si zamakat houbičkou na nádobí a pak filcem nebo flanelem doleštit...
    BELO
    BELO --- ---
    STILL_PRIMITIVE: Díky za tip. Vzal jsem kolo do Bauhausu na Pankráci, půjčil jsem si vzorkovník, vybral to co sedělo a nechal si namíchat jednu pixlu.
    Vidím, že jsou na kole mimo oděrků i škrábance. Dají se tyto nějak "rozleštit"?
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    BELO: Trefit stejnou barvu bude problem stejně jako u všech zašlejch barev, pokud chceš přesně to jak to teď vypadá, musíš někam kde ti to proměřej a namíchaj stejnou barvu, což je celkem drahý na opravu pár šrámů na kole. Většinou se to dělá u aut když más bouračku, měníš celej díl a chceš aby byl stejně barevnej barevnej jako zbytek auta... skoro levnější je opískovat a dát novej vypalovanej lak... pokud jde o historický kolo a nechceš přijít o původní lak a potřebuješ jen pár míst, můžeš si to míchnout sám, koupit kvalitní barvy co se míchaj s tvrdidlem, míchnout a máznout... nebo jít někam kde míchaj barvy a maj vzorník, tam si vybrat něco podobnýho... možností je hodně.... záleží kolik v tom chceš utopit :)
    BELO
    BELO --- ---
    Ahoj, potřeboval bych opravit pár šrámů na mém ocelovém rámu. Kde koupit odpovídající lak v malém balení (jedná se o odstín "vojenské zelené")? Je u větších/hlubších rámů potřeba udělat nějaký prvotní nátěr? Díky.
    SN0WCRASH
    SN0WCRASH --- ---
    SALO: V amsterdame tych 200m je dost v poho, hlavne ak to clovek prave vali zo zakruty. Skusal som aj Alkmaar, ktory ma 250m a uz to nema tie gule. Motol musi byt pekna zmykacka.
    DEB
    DEB --- ---
    SALO: to zni jako sranda :)))
    SALO
    SALO --- ---
    MAD_MAN: err, ano, pravdu mas. 100% je 45 stupnov...
    MAD_MAN
    MAD_MAN --- ---
    SALO: Ono je to dokonce víc než 100% stoupání. :-)
    EDGE61
    EDGE61 --- ---
    SALO:
    ptám se proto, že pocitově mi to příjde jako mnohem větší stoupání a když jsem hledal reálný sklon, všude nacházim jiné číslo, např. FBB píšou 52° (tím neříkám že mají pravdu)
    Fixed Beer Brno: Pevný převod Díl 3.: Velodromy v ČR
    http://eskaclub.blogspot.cz/2011/09/pevny-prevod-dil-3-velodromy-v-cr.html
    SALO
    SALO --- ---
    EDGE61: "jenom" 47. co je viac, nez 50% stupanie... :)

    ale je to pocitove, aj tou kratkou dlzkou okruhu. napr. v Amsterdame je 200m velodrom, ktory ma tiez maximum v klopeni 47° a pocitovo posobi ovela plochsie,
    pretoze mas o 25m dlhsiu rovinku, takze z toho nemas pocit, ze ta vykopne zakruta rovno do dalsej steny pred tebou.

    EDGE61
    EDGE61 --- ---
    SALO:
    fakt jenom 47?
    SALO
    SALO --- ---
    DEB: to klopenie samotne (47°) nie je taky problem. problem su extremne kratke rovinky, pri celkovej dlzke len 153.8m, co komplikuje zliezanie z drahy, najma ludom, ktori nevazia 40kg a potrebuju udrziavat nejaku slusnu rychlost, aby sa nezacali smykat dolu... pre zaciatocnikov lahodka. triesky obcas tiez lietaju ale horsi je prach. na parketach, na galuskach a potom v prieduskach.
    DEB
    DEB --- ---
    SALO: jen jednou abych byla uprimna, v cem je specificky? naklon? litaj z toho trisky? :)))
    SALO
    SALO --- ---
    RLSO: chces romanticku alebo pragmaticku odpoved?
    ja tam jazdim preto, lebo sa mi vo stvrtok hodi tempovy trening po LT intervaloch alebo hodinovke na trenazeri a je tam celu zimu stabilne pocasie a svieti tam svetlo.
    ¯\_(ツ)_/¯
    RLSO
    RLSO --- ---
    SALO:
    DEB:
    jazdim pravidelne do prace a spat :) velodrom som este nnikdy v zivote neskusil - v com spociva jeho krasa? preco don chodite? (mozno by som rad skusil)
    SALO
    SALO --- ---
    DEB: do Motola sa da pravidelne chodit bud s Kovom (zaplatis rocny clensky poplatok, Trebesin je zdarma a v Motole sa platilo 100 Kc za trening), nejake detaily asi najdes na VELO-KOVO-FIX skupine na fb (kam nemam pristup), alebo s Masters skupinou, ktoru organizuje p. Bohuslav Šára (aktualny rozpis nepoznam, plati sa bud mesacne podla poctu dni alebo jednorazovo, mozes mu napisat: Bohuslav.sara@seznam.cz).

    jazdila si uz na velodrome? Motol je tak trochu... specificky.
    DEB
    DEB --- ---
    EDGE61: prave k tomu, ptam se.. chodite nekam neco pravidelne a vsichni mlci
    EDGE61
    EDGE61 --- ---
    DEB: k čemu? ve čtvrtek se chodí do motola .)



    DEB
    DEB --- ---
    STILL_PRIMITIVE
    STILL_PRIMITIVE --- ---
    ZSIS: ta guma je z takovy směsi že neklouže tak jako jiný... prostě hroznej rozdíl od cca 5ti jinejch gum co jsem pak jezdil... ale neřikám že jsem kdovíjakej akrobat na kole ale co jinejma pastema slos temahle ne... stejny kolo, stejnej kopec, stejnej převod, stenej jezdec, v rozmezí pár dnů na suchu v létě :)
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    TOMBSTONE: hm, ja jsem SA kliky jezdil nekolik let, brakeless. spis smula, imho.

    STILL_PRIMITIVE: takze byl problem zabrzdit, protoze plast moc brzdil? ehm. obvykle to je vec rozlozeni vahy mezi prednim/zadnim kolem. skillz, hrhr.

    tvl co to vsichni melete? u me se ten klub furt jeste jmenuje fixedgear/singlespeed.. mozna vymazat cookies nebo co..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam