MARASAN: To máš pravdu, to je čtvrtá varianta, ale ta má smysl v moment, kdy máš na 1" vidlici závit a máš na ní klasický threaded hlávko. Z mého pohledu to neni moc ideální řešení, protože 1) ta přechodka jsou slušný gramy navíc 2) nevyužíváš výhod aheadu (nemá srovnatelnou pevnost, vidlici ti drží hlávko a ne představec).
Tommy_ má bezzávitovou 1" vidli a z pohledu roku 2019 a pohledu mého je pro něj lepší řešení:
použít 1" bezzávitový hlávko :
https://bit.ly/36GNWLA
dát nad hlávko na vidlici podložku aka redukci z 1" na 1 a 1/8" -
https://bit.ly/2Q54LKj
a přes to už dát moderní rozměr představce a oversize říditka, který se valá na každym rohu. Mám takhle řešenou cyklokrosku.
Sehnat komplet 1" ahead řešení je dnes docela problém, je jich málo a jsou celkem drahý. 1" ahead se udržel asi jen dva roky, než ho nahradil o osminu palce širší kolega, ale jeho výhodou tenkrát bylo, že šel použít na stávající rozměr hlavy rámů (tzn. umožňoval upgrade starších ocelovejch rámů za předpokladu změny (nebo převaření) vidlice.
Do soustružení závitu na 1" vidlici bych se v tomto případě pouštěl jen v moment, kdy bych chtěl jít retro cestou klasickýho představce a oblouků :)