• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    IGRACEKTorchlight [Diablo reloaded] - jeste jeden level a du spat...
    rozbalit záhlaví
    S7ANLEY
    S7ANLEY --- ---
    S7ANLEY: Ach, tomu vravím hra. Vidim to ako bolo v tom stripe. Uvidíme sa v pondelok :D
    S7ANLEY
    S7ANLEY --- ---
    Vyzerá to geniálne. Idem testnúť!
    GAF
    GAF --- ---
    Tak si dávám nový charakter hardcore very hard. To bude legrace teda :/
    GAF
    GAF --- ---
    PANKAAC: chtěl jsem si říct, že je to ale přece úplně - eh počkat... musim jít dělat levely
    PANKAAC
    PANKAAC --- ---
    nooooooo ozkoušel jsem až po vidění tohodle foorka na NYXua nechápu,jaktože jsem o týdle pařbě ještě neslyšel... ...fakt že nadšasové Diablo 3 ještě před vydáním... ...a vuuubec,musim jít dělat levly....
    CABANNOS
    CABANNOS --- ---
    *jen né
    CABANNOS
    CABANNOS --- ---
    ZELGARIS: Proboha, je né multiplayer! :)
    ZELGARIS
    ZELGARIS --- ---
    Doporucuju small floating texts mod a mod na ocislovani gemu (pro lepsi prehlednost).
    Jinak uz se dela na multiplayer modu, ale to asi, pokud aspon trochu ctete jejich forum, urcite vite.
    JUDAS
    JUDAS --- ---
    book :) Tahle hra je fakt tahak za cas.. pecka!
    IGRACEK
    IGRACEK --- ---
    tak sem okusil jeden mod a nutnost...

    Inventory mod

    This mod makes more space of your inventory available. It moves Town Portal and Identify scrolls to Spells tab, same applies to potions, except fish potions which are moved to Fishes tab. It has also risen maxstack value to 200.
    IMPORTANT: Before applying this mod to existing characters move all items in their possessions that this mod changes (scrolls and potions) to the stash or you'll lose them!

    http://www.runicgamesfansite.com/torchlightmods/node/197

    mod installer zde http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=6&t=3049#p33660

    se do toho musim vubec nak vic ponorit.. nemam cas parit, je to se mnou spatny :]
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GAF: to priznani chci slyset od DaveSade :)
    GAF
    GAF --- ---
    DRUI: já si říkal, jak bral inspiraci ten, co jim dělal hudbu tak hodně podobnou a přitom nenápadně se lišící od Diabla.

    Pamatujete :D ?

    PS: já byl jednim z těch, co na Diablo I nadávali, že to kazí žánr a vůbec je to sprostá oblbovací hra a teď na něj kvůli atmosféře nedám dopustit. Přiznávám se.

    monastery.mp3 (5786354 B)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Tak jsem projel 120ti minutove demo :)
    vypada to hratelne :) a 410Kc za plnou verzi taky neni moc... mno popremyslim :)
    DRUI
    DRUI --- ---
    TOXICMAN: Soundtrack delal stejnej clovek jako u Diabla 1 ;)
    GAF
    GAF --- ---
    Už na druhý úrovni mam s lučištnicí zbraň a schopnost, kdy mi furt dobývá mana a sestřelim klidně všechny jednou ranou. Mně se to líbí.
    TOXICMAN
    TOXICMAN --- ---
    zkousim demo, ale nejak nemuzu v tom first floor najit co po me chce ten dedula v prvnim questu :(
    jinak klon diabla hehe :) i kus soundtracku mi prisel uplne stejnej ;)
    IGRACEK
    IGRACEK --- ---
    asi tak nak..

    GOSHEWAN
    GOSHEWAN --- ---
    Mne to pravidelne pada na msvc++ error a to vzdy v jednom konkretnim miste. Zkousel jsem vsechno co se dalo z fora vycist a stejne to nepomohlo. Dost me to mrzi (patch samozrejme mam)...
    IGRACEK
    IGRACEK --- ---
    HAVANA: no zatim hraju jenom za jednoho charactera, ale melo by to tak bejt

    http://www.slum.cz/clanky/diablo-3-ne-torchlight/

    Chuť do rozehrání nové hry pak určitě zvyšuje fakt, že jednotlivá patra jsou náhodně generována. Přesto ale samotné lokace vypadají hezky. Generátor má k dispozici poměrně značné množství dílů a dílků, které se mu daří spojovat do zajímavých levelů. Samozřejmě, stejně jako v prvním Diablu, i tady platí, že některé klíčové lokace jsou pevně dané. I nepřátelé jsou do lokací umísťováni náhodně, ovšem jen z typů monster určených pro dané patro. Obtížnost nepřátel se tak nezvyšuje s úrovní hráče. Pokud se tedy na 20. levelu rozhodnete vejít do prvního patra, potkáte tam opět krysy s krumpáčem, kostlivce a pavouky s pár životy. Rozmísťování nepřátel se generátoru také daří velmi dobře, takže tempo hry se poměrně často střídá. Lokace s pár kostlivci střídají místnosti plné nepřátel a naopak. Hra tak rychle neupadá jen do klikacího stereotypu.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    genrujou se novy mapy kdyz hrajes odzacatku za jinyho pandulaka ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam