• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOMATSUAdvaita Vedānta अद्वैत वेदान्त


    Advaita je učení o nedualitě (nedvojnosti), které říká, že všechno je jediné Vědomí (Jednota, Absolutno, Bůh, Já, Já-Já, Zdroj, Brahman, Nejvyšší Princip, Nejvyšší Skutečnost, To, Prázdnota) a jakákoli dualita (dvojnost) je pouze zdánlivá (sen, iluze, mája).
    rozbalit záhlaví
    BAJO
    BAJO --- ---
    KOMATSU: Myslím, že by mě to určitě zajímalo
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    KOMATSU: Souhlasím:)
    KOMATSU
    KOMATSU --- ---
    Uvažoval jsem, že bychom se zde mohli pokusit o interpretaci některých primárních advaitových textů. Navrhoval bych do začátku Šankarovu Vivékačudamani, co myslíte?
    KAKTUSX
    KAKTUSX --- ---
    Dobrý den vespolek, subham astu sarvadžagatam, skvělé téma, book. :-)
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    HANY33: paráda! Tak to zkusim trochu oživit, právě jsem narazil na dva plákáty 69x70 cm(jeden je v trošku natrhlý ale dá se to oříznout) s Ramanou - pozor přímo z Ramanašramu! :)



    Kdyby někdo měl zájem, tak daruji. V případě velkého zájmu budou mít přednost první 2, co odpoví na následující otázku:

    Ramana občas vyprávěl příběhy/legendy a mě zajímá jak se jmenuje příběh, kdy jeden světec řeže mečem do těla druhého světce. Zde je nápověda: http://www.messagefrommasters.com/ramana_stories/ramana_maharshi_satidevi38.htm
    FLUMO
    FLUMO --- ---
    filtr mlci...
    Ади Шанкарачарья, документальный фильм. / Адвайта / Вайкунтха Ру - Мир Без Границ
    http://vaikuntha.ru/blog/advaita/1460.html
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    http://www.advaita.cz/page/3337.15-cely-vesmir-je-falesny/

    Je pravda, že společenství světců má blahodárný účinek. Chcete-li z něho mít užitek, musíte na to být vnitřně připraveni. Koncept hříchu a ctnosti má význam do té doby, dokud cítíte, že máte spojitost s tělem. Je to výsledek dojmů, které jste nasbírali z okolí. To, co platilo pro určitou dobu, souviselo jen s tímto obdobím. S každou další dobou bude vše jinak.

    Světlo vašeho života (uvědomování) má povahu prostoru. Je možné ve spánku spatřit prostor? Vědomí ´Já jsem´ se nachází přímo ve vás. Velmi silně se domáháte vědomí toho, že ´jste´. Staráte se o sebe, abyste své Vědomí uchovali. Důvodem, proč tomu věnujete tak velkou péči, je povědomí, že jednoho dne skončíte. O to, co nekončí, není zapotřebí se starat. Vnímejte skutečnost, že jste naživu bez úsilí. Nejprve jste nic nevěděli. Nyní pozorujete Vědomí sebe. Ten, kdo toto Vědomí pochopí, je tu ještě před ním.

    Je nutné provádět meditaci na základě sdělených instrukcí od Satgurua. To, co nebylo, nyní Je. Kdo ví, že to předtím nebylo? Ti, kdo říkají, že člověk potřebuje mnoho zrození k tomu, aby byl osvobozen, zakládají svoji teorii na doslechu. Pouze nevědomá osoba se drží tradiční víry. Jak by džňánin mohl něco takového uznávat? Sami musíte přesně vědět, co je správné. Pravda ve vás vysvitne, budete-li den za dnem spočívat v klidu. Je třeba být natolik klidný, že nebude vnímáno ani prožívání klidu. Prohlašuje-li se někdo za osvobozeného, mělo by se brát v potaz, že byl osvobozen ve snu. Je sice osvobozen, ale k zrušení snu ještě nedošlo. Proč jste se probudili z hlubokého spánku? Proč jste viděli sen ve spánku? Máte na tyto otázky odpověď? Bdění, které přišlo po spánku, dalo podnět k vzniku celého vesmíru. Sen je neskutečný, podobně bdění je pouhé zdání. Víte, že ´jste´. Jaký je pro to důvod? Přemítejte o tom. Musíte praktikovat opakování mantry, meditaci a naslouchat učení. S bystrým intelektem dojdete zanedlouho díky naslouchání učení k osvobození. Vaše každodenní chování je výsledkem nastřádaných dojmů. Stavy bdění a spánku se dějí spontánně. Zbytek je závislý na získané znalosti. Nebuďte otrokem žádné své myšlenky. Ten, kdo překonal myšlenky, přestane být znepokojován obživou, hmotným zabezpečením, apod. Ať proběhne ve světě jakákoliv zkušenost, konatel v ní není. Vše se děje spontánně. Svou vše-prostupující přirozenost si uvědomíte, jakmile se rozplyne tělesné vědomí. Vědomí nemá žádné tělo. Světlem Vědomí je prostor.

    ´Já jsem´ je základní koncept. Všechny světské činnosti, které se dějí po celou dobu vašeho života, jsou založeny na konceptu ´Já jsem´, který přesto přese všechno stejně neexistuje. Nepleťte si tento koncept s narozeným tělem. I když si žádný koncept ve smyslu ´Já jsem´ nedržíte, přesto jste. Vědomí je jemné. Prostor existuje ve Vědomí jako malá částečka. Jakmile realizujete svou přirozenost, vše si uvědomíte. Tělo, přestože jim nejste, přijímáte za svou formu (uniformu). Jóga je nejvyšší dokonalost. Jóga značí spojení Puruši a Prakriti. Ten, kdo dosáhne tohoto spojení, je jógin. Ke spojení dochází ve chvíli, kdy vědomí ´Já jsem´ již nemá jakékoliv poznání ´Jáství´. Pokud tvrdíte, že tělo je vaší přirozeností, pak tomu neporozumíte. Všechna slova mají zevní podobu. Mohl by jinak jemný atom Vědomí obsahovat tak obrovský vesmír? Jemným atomem se myslí poznání vašeho ´Bytí´. Jelikož jste dosud nepoznali tento jemný atom, pokládáte se pouze za hrubé tělo. Vaše bdění je to samé. Vesmír povstane díky vašemu stavu bdění. Přesto je celý vesmír falešný. Vyvstane z nevědomosti a vrátí se do nevědomosti. Jestliže neznáte vesmír (nic si neuvědomujete), jste Parabrahman.

    Požehnání ´Nechť se vám dějí samé dobré věci´ má význam pouze s ohledem na tělo. I v hlubokém spánku tu je důsledkem prvotní iluze (máji) nepatrný dotek bdění. Je svět pouhé zdání? Je bdění neskutečné? Veškerá existence spočívá ve slovech. Název (jméno) znamená slovo. Názvem Mantra je označeno zvláštní uspořádání slov. To je základ světa. Mantra kontroluje mimoděčně činnosti. Opakování Mantry je opakování slova (učení). Proto opakování značí Nic. I když tu v podstatě nic není, člověk si představuje, že je tu toho nesmírně mnoho. Toto není nic než velký žert, odehrávající se v souvislosti s existencí světa. Vaše vlastní slova vám přinášejí štěstí či utrpení. Štěstí je pochopitelně vzácné.

    Dokud nedojde k projevu Prakriti a Puruši, člověk nic nespatří. Vize neustále pokračují. Prvotní slovo je zdrojem mysli. Mysl je souhrn dojmů. Podle nich následuje chování jednotlivce. Nepřipuštění pocitu ´já´ způsobí, že mysl učiní meditaci zdárnou.

    Vědomí je atomické. Když atomické Vědomí zazáří, vynoří se celý ohromný svět. Pokud přijmete fakt, že tento obrovský vesmír je vytvořen právě z atomického Vědomí, pak si nutně uvědomíte jeho falešnost. Staňte se Jedním (bez druhého) beze slov a poznejte, že tento přidělený vak pěti elementů je neskutečný. Potom nebudete trpět žádným zoufalstvím. Rozjímejte o tom, kdo, jak a proč má být osvícen?

    Radžádirádž Satgurunáth Šrí Nisargadatta Maharádž kí Džej!

    Přeložil Aleš Adámek
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    http://www.advaita.cz/page/3131.3-je-tu-pouze-jedna-metoda-vedouci-k-poznani-byti-/

    3. Je tu pouze jedna metoda vedoucí k poznání ´Bytí´

    Brahman je věčný, avšak ani koncept ´Já jsem Višnu´ nepotrvá stále. Co to znamená? Lze toto pochopit pomocí odříkání? Poznat to lze jen prostřednictvím rozlišování. Nezapomeňte, co jste slyšeli. To samotné je meditace.
    Vše, co se událo během dětství a mládí, bylo pro vás tehdy skutečné. Vše, co se událo v dospělosti a stáří, bylo také skutečné, třebaže v podstatě naprosto vše je klamné. Osvobození značí osvobodit se od pojetí sebe sama v konceptuální rovině (tedy myslet si, že já jsem to a to, apod.). Átman je bez jakéhokoliv konceptu, tedy i bez představy ´Já chci být´. Všechny koncepty jsou vždy nedokonalé.
    Co jsou slova Gurua? Je to toto prohlášení: ´Nejsi tělo, jsi životní síla v těle.´ Pokud se držíte těchto slov, smrt pro vás přestane existovat. Když zde není čas, není zde ani svět. Víte, že jste. To samotné je utrpení. Vše je možné vidět jen proto, že je vědomí v těle. Poznání Já je Guru. Vždy si to pamatujte. To je meditace. I když znalost ´Bytí´ není v mysli vědomě držena, je tu stejně. Poznání času zmizí spolu s poznáním světa, stejné jako ukončení snu. Ten, kdo pozoruje rozpuštění vesmíru, je přítomen před vznikem vesmíru. Situace je podobná té, kdy spící muž pozoruje sen.
    Klidu nabudete jen když se zastaví tok mysli. K tomu je zapotřebí mít pozornost stále obrácenou k cíli. Krišna říká: ´To, prostřednictvím čehož je znám svět, je mou podstatou a to samé je i vaší podstatou.´ Nelze mít přímou zkušenost narození či smrti. Berete tyto události za hotovou věc, jenže vše se zakládá na doslechu od druhých.
    Mája je velice podivná. Ona vám bez oddanosti ke Guruovi přirozenost Já neodhalí. Provádějte nedvojnou oddanost ke Guruovi. Držte se pevně Vědomí. Budete-li následovat slova svého Gurua, stane se váš světský a rovněž duchovní život smysluplný. Síla oddanosti ke Guruovi je silou Vědomí. Všechny duchovní síly jsou v ní přítomné. Když nic jiného, tak alespoň s úctou opakujte slova ´Guru, Guru´. Je tu pouze jedna metoda vedoucí k poznání ´Bytí´, a sice oddanost ke Guruovi. Ne tři guny (kvality), ale pouze jedna guna (Sattva guna) je tu. Radža guna dává pocit konatelství. Tama guna vzbuzuje pýchu z konatelství. Všechny tři guny lze poznat prostřednictvím dějů, které se vykonají.

    1. 12. 1978
    Radžádirádž Satgurunáth Šrí Nisargadatta Maharádž kí Džej!

    Přeložil Aleš Adámek
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    http://www.advaita.cz/page/3552.26-osvobozeni-prichazi-skrze-naslouchani/

    26. Osvobození přichází skrze naslouchání

    Celý vesmír si hraje v jedné buňce jemného těla. Když zavřete oči, vidíte temně modrou přítomnost svého ´Jáství´. Je to jako odstín vašeho jemného těla. Toto běžný člověk pochopit nemůže. Nejprve pomocí meditace získejte totožnost s Bohem.

    Prožívání ´Já nejsem individualita, ale Bůh´ se musí stát přesvědčením. Poté, když dojde k transcendenci intelektu, pomine přechodný stav. Vše, co je hledáno, je ve zdroji již stále přítomné. ´To´ začne s meditováním v důsledku nepatrnému odpadnutí (ze zdroje). Co je tím nejhodnotnějším k uctívání? Není to náhodou poznání ´vy jste´, tedy vaše Bytí? Právě To Samotné je Paramátman, nic jiného.

    Zrození třech Gun (Sattva, Radžas, Tamas) je ve skutečnosti zkušeností, jež se nazývá ´zrození´. Střed Gun nemá žádnou dvojnost. Jedině Sattva Guna vede do středu, tj. do Paramátman. Stav Paramátman nelze získat do té doby, dokud má džíva zkušenost z vykonání něčeho dobrého či zlého.

    Je možné vůbec něco udělat bez tohoto Vědomí? Můžete bez něho spát? Dokážete bez něho vykonat ´malou či velkou potřebu´? Proč je tu tedy pýcha ´jsem konatel´? Životní síla se svými třemi Gunami je sama o sobě ukazatel, směřující k Paramátmanu. Kvůli iluzi si každý džíva myslí, že je zodpovědný za chod světa. To je blud. Dětství a mládí přišlo a odešlo. Které z těchto životních etap patří totožnost ´já´? Hra třech Gun je příčinou všech situací. Přirozenost Paramátman poznáte ve chvíli, kdy je koncept (na základě něhož se pokládáte za tělo) prokázán prostřednictvím vlastní zkušenosti za falešný.

    Nehovořím k vašemu tělu. Ani vy byste neměli mluvit jako tělo. Nechte tělo být. Udržujte ho zdravé, zbavené nemocí. Poznejte již dnes Toho, kdo jednou opustí tělo. Pochopte, že jste znalec těla. Věnujte tomu plnou pozornost. Podržte si v mysli, že jste světlo těla a na základě toho pak jednejte.

    Poznání ´Já jsem´ je lampa. Vidíte prostor díky tomuto světlu nebo jste viděni důsledkem prostoru? Rozjímejte o tomto tvrzení. Vraťte se zpět do zdroje, jenž je za prostorem. Není pohled vašeho oka právě samotným světlem Já? A patří toto světlo mužskému či ženskému pohlaví? Protože ho běžně vážete ke konceptu těla, způsobuje vám to strach ze smrti. Očekáváte zisk mnoha věcí a s nadějí v to doufáte. Proč však netoužíte přímo po zdroji? Viděl někdo někdy umírat světlo Já?

    Toto vše si musíte vyslechnout od Satgurua. Osvobození přichází skrze naslouchání. Není možné ho poznat na základě džapy (opakování božího jména) či pokání. Dokonalost se dostaví poté, kdy budou pochopena a zcela zapamatována slova Satgurua. Prostřednictvím Mantry, která vám byla dána od Gurua, jste byl přiměn odkrýt Božskost v Sobě. Vy již jste Já, získat Já proto není možné.

    Ve světle vašeho Já se žádné znečištění nenalézá. Je tu pouze světlo. Jak zde může být smrt? Kdo nyní naslouchá? Posluchačem je vaše Já. Kdo si vyslechl tuto informaci ohledně posluchače? Jakmile pozbudete pocit ´Jáství´, nastane tu Klid.

    Jemnost prostoru je srovnatelná s jemností pocitu ´Jáství´, jak lze vypozorovat, když jsou oči zavřené. Probíhá bez přerušení, je všeprostupující. Následujte bezvýhradně to, co říká Guru; poté si uvědomíte, že jste životní síla. Jste pevni ve svém přesvědčení? Jakmile se vytratí temně modrý odstín, který tu je před vyvstáním ´Já´, objeví se vesmír. Tomu se pak říká čtvrté tělo (Túrja neboli stav ´Já jsem vše, co vidím´). V ´Bytí´ je nespočet vesmírů. Vaše Vědomí je připomínka, že ´jste´. Mnozí si představují Brahman intelektuálně. Nicméně jen jeden z miliónů následuje Satgurua. Nikde neexistuje větší štěstí než přímé Sebe-poznání.

    Tím, že se pokládáte za tělo, jste spáchali ten největší hřích. Potom se tentýž Bůh stane velkou smrtí a přemůže vás. Kdo jiný než On tu je v okamžiku smrti? Učiňte své vlastní rozhodnutí, vyberte si, co chcete sami pro sebe. Nebuďte závislí na druhých. Měli byste uctívat jedině toto poznání, které poslouchá učení Gurua.

    Celý svět je vytvořen ze třech Gun. Kromě Sebe-poznání tu žádné jiné Božstvo není. Není větší neštěstí než nepochopení toho, co tu je řečeno. Sebe-poznání samotné je stav Parabrahman – to je domov osvobození. Jestliže někdo tato slova přepíše a stále o nich přemítá, stane se dokonalé Brahman.

    Radžádirádž Satgurunáth Šrí Nisargadatta Maharádž kí Džej!

    Přeložil Aleš Adámek

    DAWYT
    DAWYT --- ---
    Vážení sledující, jelikož toto auditko moc nežije, tak tímto žádám, zda se ho chce ujmout někdo více kompetentní. Pokud má vůbec smysl aby existovalo. Arunachalam
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    Ahoj, jestli mate zajem je tu V.V.Brahman (pro mnoho lidi osvicena bytost:). Je tu do čtvrtka. Vice na http://www.brahmam.net/tour2010_org.php?l=cz Velmi dobre se s nim medituje.
    WOPICE
    WOPICE --- ---
    Paj-čangova Velká přednáška

    Mnich se zeptal: "Co je to Dharmová brána mahájánového Náhlého osvícení?"
    Mistr řekl:
    "Vy všichni: nejprve přerušte všechny příčinné vztahy a nechte deset tisíc
    věcí na pokoji. Dobré nebo nedobré, mimo svět nebo ve světě - žádnou z
    těchto dharem neponechejte v mysli. Zbavte se příčinně podmíněných
    myšlenek. Zřekněte se těla i mysli a osvoboďte se, s myslí jako dřevo nebo
    kámen - nečiňte žádné rozlišování. Potom bude mysl bez činnosti a pole mysli
    bude jako prázdná obloha. Poté se slunce moudrosti objeví samo od sebe, jako
    když se rozestupují oblaka a vychází slunce. Zastavte úplně všechny příčiny
    závislosti: lačnost, zlobu, chtíč, připoutanost. Pocity čistoty a nečistoty
    by měly být zahlazeny. Co se týká pěti žádostí a osmi druhů chtíče, člověk
    nepotřebuje být svázán viděním, slyšením, vnímáním či poznáním nebo být
    jakkoli klamán. Potom bude nadán nadpřirozenou a tajemnou silou. Takový je
    osvobozený člověk.
    Mysl takového člověka je za všech okolností prosta klidu i zmatku - ani
    soustředěná ani rozptýlená. Potom už neexistuje překážka pro dokonalé
    porozumnění Zvuku a Formě. Takový člověk může být nazýván tím, který poznal
    Tao. Není žádným způsobem svázán dobrem ani zlem, čistotou ani nečistotou,
    ani užitkem ze světského štěstí a moudrosti. To nazýváme buddhovskou
    moudrostí. Správné i špatné, pěkné i ošklivé, rozumné i nerozumné - všechno
    rozumové rozlišování je zcela vyprázdněno. Je nespoutaný, jeho duševní stav
    je svobodný. Takový člověk může být nazýván bódhisattvou, jehož mysl bódhi
    setrvává ve věčném okamžiku. Takový člověk může vystoupit přímo do
    Buddhových zemí.
    Obecně nejsou všechny dharmy samy o sobě prázdné. Nevypovídají o formě, ani
    nevypovídají nic o své správnosti či nesprávnosti nebo o čistotě a
    nečistotě. A jejich účelem není svazovat člověka. Ve skutečnosti lidé sami
    klamně spekulují a vytvářejí různé druhy pochopení a jsou příčinou různých
    druhů rozumového rozlišování. Kdyby bylo možno zbavit se pocitů čistoty a
    nečistoty, kdyby člověk nevězel v připoutanosti a v osvobozování - kdyby
    neexistovaly žádné hranice mezi podmíněným a nepodmíněným - kdyby mysl
    pracovala bez vybírání - POTOM BY TAKOVÁ MYSL BYLA SVOBODNÁ. Člověk by nebyl
    zmaten iluzemi, utrpením, skandhami, samsárou nebo dvanácti články řetězce.
    Měl by odstup, byl by nepřipoutaný, neulpívající. Odcházel by nebo zůstával
    bez překážky - vstupování nebo vycházení ze Zrození a Smrti je jako
    procházení otevřenými dveřmi. Dokonce ani když se mysl setkává s
    nejrůznějšími druhy utrpení a neúspěchů, neustoupí zahanbena.
    Takový člověk se nestará o slávu, oblečení a jídlo. Netouží po zásluhách
    nebo po zisku, není omezován vůlí společnosti. Přestože může být vystaven
    rozkoši nebo bolesti, nijak se ho to nedotkne. Chudá strava ho udržuje při
    životě, záplatované oblečení ho chrání před počasím. Je volný jako úplný
    idiot nebo žebrák.
    Pokud má člověk sebemenší náklonnost k širšímu studiu Pochopení v samsáře -
    hledaje štěstí a moudrost - Podstatě tím nijak nepřispěje. Naopak bude
    zdržován okolnostmi pochopení a vrátí se do moře samsáry. Stav Buddhy je
    nedosažitelný: jestliže se jej snažíte dosáhnout, jste na scestí. Podstata
    není Podstatou, které lze dosáhnout, pokud se jí snažíte dosáhnout, ztratíte
    ji. Pokud ji nehledáte, bude nalezena. Tato Dharma nemá ani podstatu ani
    prázdnotu. Pokud jste schopni plynout životem s myslí otevřenou a celistvou
    jako kámen nebo dřevo - potom nebudete vláčeni pěti žádostmi a osmi druhy
    chtíče a nebudete se utápět v rozličných skandhách. Pramen Zrození a Smrti
    bude zastaven a vy budete odcházet a přicházet zcela svobodně.
    Nebudete ani v nejmenším svázáni podmínkami karmy. S nespoutaným tělem se
    můžete o svůj prospěch dělit se všemi věcmi. S nespoutanou myslí můžete
    odpovídat všem myslím. S nespoutanou moudrostí můžete povolit všechna pouta.
    Jste schopni nalézt pro nemoc odpovídající lék."

    Z knihy Zemědům od Garyho Snydera
    OKBOY
    OKBOY --- ---
    Adi Sankaracharya's
    VIVEKACHUDAMANI
    Translated by Swami Madhavananda
    Published by Advaita Ashram, Kolkatta


    http://www.attan.com/madhavananda.html
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    OKBOY: různá. Barevná. živá. opravdová. vřelá. pozorná. Žádná. Mě dělá dobře častá...:)
    OKBOY
    OKBOY --- ---
    DAWYT: podivam se na to...
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    OKBOY: Sorry, s timhle nemam absolutní zkušenost :)
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    DAWYT: Kdyby to někdo přeložil, velmi bych to ocenil!!!
    OKBOY
    OKBOY --- ---
    DAWYT: Jaka je praxe krome neustaleho prebyvani v absolutni blazenosti ? :)
    DAWYT
    DAWYT --- ---
    Není nad to si procvičit angličtinu:), tak tady je taky něco na čtění

    http://www.scribd.com/doc/14869333/Song-of-the-Avadhut-by-Dattatreya-trl-by-Swami-Abhayananda

    http://www.exoticindiaart.com/book/details/IDG181/

    nicméně praxe je praxe... jedna unce praxe... :)
    OKBOY
    OKBOY --- ---
    Works of Sankaracharya, Advaita Vedanta and Hindu Sacred Scriptures
    http://www.sankaracharya.org
    OKBOY
    OKBOY --- ---
    Vivekachudamani

    http://www.sankaracharya.org/vivekachudamani6.php#1

    522. From the perception of unreal things there is neither satisfaction nor a cessation of misery. Therefore, being satisfied with the realisation of the Bliss Absolute, the One without a second, live happily in a state of identity with that Reality.

    523. Beholding the Self alone in all circumstances, thinking of the Self, the One without a second, and enjoying the Bliss of the Self, pass thy time, O noble soul !

    524. Dualistic conceptions in the Atman, the Infinite Knowledge, the Absolute, are like imagining castles in the air. Therefore, always identifying thyself with the Bliss Absolute, the One without a second, and thereby attaining Supreme Peace, remain quiet.

    525. To the sage who has realised Brahman, the mind, which is the cause of unreal fancies, becomes perfectly tranquil. This verily is his state of quietude, in which, identified with Brahman, he has constant enjoyment of the Bliss Absolute, the One without a second.

    526. To the man who has realised his own nature, and drinks the undiluted Bliss of the Self, there is nothing more exhilarating than the quietude that comes of a state of desirelessness.

    527. The illumined sage, whose only pleasure is in the Self, ever lives at ease, whether going or staying, sitting or lying, or in any other condition.--
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam