• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PRAASHEKBORDERLANDS ... Check me out - I´m dancin! I´M DAAAANCIN! "Time is bullets."
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    PRAASHEK: napisem jim? :}
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    JAACOB: ale přitom by se to mohlo nějak vychytat aby šly dvě myši a dvě klávesnice :)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    PRAASHEK: asi jsem od dob cervu a Liera nepotkal zadnou gamesu na PC, ktera by se dala hrat splitscreen bez aspon jednoho gaypadu. (A napr. u Renegade ops je dokonce potreba dva - dmnce bud moje nebo vyvojaru)...
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    gaypan=gaypad=gamepad
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    už jsem se na to ptal v nextgenu, ale jak se dá hrát na pc se splitscreenem? to asi jedině přes gaypan, ne? dvě myši a dvě klávesnice moc lidí asi zapojovat nebude... :)
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    Kdyby naaaahodou nekdo nechodil do nextgenu.. ;]
    http://www.youtube.com/watch?v=MCWJUSulnro
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    PRAASHEK: protože čím jsem dál v RAGE tím víc mi to připomíná Borderlands... Borderlands jsem dohrál a ted ho dohravam za druhou postavu...
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    proč to pořád řešíš?
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Víte co mi přišlo asi jako největší kopie Borderlands a RAGE když v úvodním intru jsou na palubovce autobusu a buginy přidělané postavičky které hýbou hlavou podle toho jak to drncá u RAGE to byla postavička DOOM a v Borederlands to byla postavička panáčka v brýlích.. prní věc u které jsem si řekl a tady někdo kopčil.. no a když se hra rozjela tak bylo stále víc a víc věcí které mi připomínali kopie jedné nebo druhé hry...
    EZEE
    EZEE --- ---
    HONIME, TED!
    Konečně nové obrázky z Borderlands 2 • Galerie obrázků • Eurogamer.cz
    http://www.eurogamer.cz/articles/2012-02-15-borderlands-2-galerie
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    PRAASHEK:
    JAACOB:
    Tak vzpomínám, že při vydání Borderů, kdy byl Rage ještě daleko, se říkalo o Borderlands :"Jo jasně, to je takovej ten jinej Rage."
    Bohužel, až na grafickou podobu to fakt na obrázkách a videích v tý době vypadalo hodně podobně.
    Jinak asi jasně, ohledně náplně by to bylo cca podobně jako srovnávat Baldury a Diablo. Nicméně......
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    PETRPEDROS: imho jsou obe hry DOST odlisne. Sice je to oboji postapokalypticka strilecka a da se tam jezdit "autem", ale stylizaci a hernimi mechanismy se uplne rozchazeji. Podobnou kombinaci lootingu a FPS jako v Borderlands si nevybavim, RAGE naproti tomu smrdi tou klasickou IDsoftackou strileckou a myslim si, ze daleko vic zapada do klasickeho FPS zanru. To uz bych spis srovnaval RAGE a Bulletstorm, ale ani tady to neni uplne totez.

    Ja proste na Borderlands (mimo zakladniho zarazeni mezi FPS zanr) vidim primarne klasicke RPG prvky jako leveling+skills, ruzne elemental dmg a nahodne generovane guny/enemies v urcitem levelu...nesrovnaval bych je s zadnym jinym klasickym FPS.

    Rozhodne nemuzu tvrdit, ze kdybych projel RAGE, tak uz mi Borderlands neprinesou nic noveho... (naopak mozna, ale to proto, ze RAGE nakonec fakt vysel vicemene jako tuctova strilecka, kde "questy" jsou spis rozlozeni pribehu, iluze sandbox sveta je zbytecne prazdna jako treba v mafii a pridana hodnota - zavody nebo ingame minihry - to jsou takove zvlastni nasite herni mechanismy, ale cele se to tvari divne nesourode a jakoby mimo celou hru).
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    No ale je to taková podobnost že když si zahraju jednu ani nemusím hrát druhou.. Tedy prošel jsem obě ale stačila by bohatě jedna.. možná jen můj názor...
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    taky si myslím, že ty hry nebyly o vykrádání
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    PETRPEDROS: ja bych to zas tak nehrotil... Koneckoncu kdyz si nekdo rekne, ze udela nejake postapo, tak tam musis narvat primarne neco pousti a skal, zbytky civilizace a buginy jako z Mad Maxe..
    Kdyzuz, tak bych prave spis tvrdil, ze vsechny postapo hry jsou vykradacky Mad Maxe.. ;]
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JJ.. no zarazi me ze moc to RAGE nevymazlili konec a opravdu to vypada jako kdyby v půlce projetku to usekli a dali tam rovnou konečné titulky. No spíš mě překvapilo že oznámili RAGE takhle brzy a vydali to až v roce 2011 kdy už dávno Borderlands fungoval.. No je jasné že určitě jedna hra od druhé to dost brutálně zkopirovala i když v Borerlands je uplne jina planeta a v RAGE je zeme po dopadu meteoru prostredi je uplne totozne jako ze rozsekane mosty krajina i mesta do kterych se dostanete jsou uplne stejna i zbrane mi prisli dost podobne a dokonce vozitka ve kterych se jezdi totozne.. No jedno nebo druhe je opravdu dukladna kopie.. Ted jeste tedy zjistit kdo od koho kopiroval.-
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    PETRPEDROS: Záleží jestli to posuzuješ ohledně začátku projektu nebo ohledně doby vydání. Já sobně jsem zaslehl první věci ohledně Rage myslim kolem roku 2005/2006. Zatímco o Borderlands jsem se doslehl ani ne rok před vydáním. Těžko říct, jeslti jenom se ke mě nedostali informace a začal se vyvíjet mnohem dřív, nebo to dokázali spachtitm během tak krátký doby (dejme tomu že začali třeba rok před tím, než vypustili nějakou první zprávu). U Gearboxu člověk nikdy neví. I tak by to znamenalo, že klidně chytili první infa o Rage dejme tomu v 2006,, kolem roku 2007 začali makat na něčem(borderlands), co by ID aspoň trochu vypálilo rybník a 2009 to stihli vydat s tím, že budou ještě o trochu dřív než ID s Rage. Holt, kdo mohl čekat, že to ID nakonec protáhnou ještě o další dva roky, když už se holedbali jak to maj ve 2009 téměř ve finální verzi, což se potom ukázalo jako asi nesmysl, s přihlédnutím k nedoladěnosti a osekanosti Rage.
    Jak říkám, jenom vycházim ze svých podkladů, který ale samozřejmě nemusej být správný. Jenom jako teorie a jak se dostávlai informace postupem času ke mě.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    N0NECZ: přišlo mi že Borderlands je o trochu starší jak RAGE
    N0NECZ
    N0NECZ --- ---
    PETRPEDROS: Bohužel o Rage se, alespoň ohledně mojeho infa mluvilo dřív, než o Borderech. Takže, vzhledem i k postupům ID a postupům Gearboxu, bych věřil, že gearbox se případně když už nechal inspirovat v té době dostupnými materiály z ID. Těžko říct jak dlouho se projekty různě drželi pod pokličkou a v jakých stádiích. Jak poslední dobou pozoruju Gearbox, mají zázemí na to, udělat/dodělat docela rychle průměrný titul. Viz DukeNukem:Forever, který sice nebyl žádná pecka, nicméně v těch 13ti ze 14 let to bylo někde u bodu mrazu a poslední rok to Gearbox dotáhli. Nyní asi něco podobného čeká ColonialMarines (doufám, že to nedopadne jako Duke).
    Nicméně zpět. Myslim že ohledně těhle věcí se spíše Gearbox nechali inspirovat řadou titulů před nimi. Krom toho, hodně lidí už řvalo po nějakém novém postapu, kdy ještě k tomu x z nich zklamal oblivionský Fallout made in Bethesda. Myslim že s trochou fištrónu nebylo těžký si spočítat, že i kdyby Borderlands dopadl průměrně, pokud ho v dané díře stihnout uvést na trh (což se povedlo), vydělá si na sebe. O tom,že se jim ještě k tomu povedla dobře hratelná věc, i když bez nějaké velké hlubokomyslné filosofie a RPG postavení, není asi moc sporu.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Dokonce recenze která to dosvětšuje...
    Recenze a test: RAGE – dobrá akční hra od tvůrců DooM, ale i ukázka tvůrčí herní bídy a stagnace - DDWorld.cz
    http://www.ddworld.cz/herni-sekce/recenze-her/recenze-a-test-rage-dobra-akcni-hra-od-tvurcu-doom-ale-i-ukazka-tvurci-herni-bidy-a-stagnace-5.html
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam