WRATA: NMS byl problém v tom, že to nebyl přiznanej EA a přitom byl a finálně vyjde až teprve tenhle měsíc (thanks SONY, která EA nevede a udělala to v té době u několika her, nejen NMS, takže to nebyla náhoda). Tam ale s lidma ani nekomunikovali, vysrali se na ně.
Tohle má společný jen to, že marketér zapoměl použít budoucí čas (obsah tam bude a ne je) a používá jen přítomný.
Hysterie na netu nebyla jinak opodstatněná (řvát hned třetí den EA přístupu? Cuže?), protože na rozdíl od NMS komunikujou a peníze těm kdo chtěli vrátili. To SONY ani Hello Games nikdy neudělala :)
Black Desert Online, který mám velice rád, tam taky spousta věcí ještě chybí a kolik maj oni na to prostředků a lidí to opravit a jde jim to dost pomalu.
Cena za EA je v pořádku, když na ni obě strany přistoupí. A těch 30e, to je jen základ, nicméně hratelnej, ale fakticky přidej 120e za sběratelku, komplet, když to fakt chceš.
Podle mne je Bless velice nadějný projekt na docela dobrý cestě. Spíš je tady otázka, zda není tak trochu mimo čas, jestli vlastně dneska maj lidi hrát takovýhle velký MMO a tím pádem, zda budou mít na tohle finance.