• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TAJENMMORPG turisté
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    WOLFGAR: souhlasim, ze to f2p bylo dost okousany, ale dalo se a znam i vcelku dost lidi, co se progrindovali k tomu, ze si poridili temer vsechen premium obsah.

    Nicmene unikum toho jejich combat systemu (alespon v tehdejsi dobe, ted uz to mozna bude mit vicero mmo) bylo nejen ve straslivym mnozstvi abilit (mit deset toolbaru po deseti polich a vsechny je pouzuvat nebylo nic nenormalniho) ale ve skutecne akcnim modelu, zalozenym na fyzice - sipy a hromada kouzel mely realnou drahu, kterra se dala blokovat, v melee se dalo manevrovat a vyuzivat vhodny pozice nebo znalosti combat rutin monster etc - proste zadny rightclick a cekani na cooldown
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    TRAGED: Ale musis koupit vsechny dodatky ne? Nebo maji neco jako v ESO, ze dokud platis tak mas odemceny veskery content?
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    WOLFGAR: Pořad můžeš platit subskripci a tím se tomu F2P modelu vyhnout. Což mi připomíná, za tam mam slušně nabitou peněženku a na refund mužů zapomenout.
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    GANDHI: TRAGED: Ja bych si ho hrozne rad znovu zahral, ale co si vzpominam tak me od navratu k DDO vzdy odradilo jejich naprosto priserny vyderacsky free to pay schema. Trochu bych rekl, ze to spadlo do stejne kategorie jako jine stare mmo ktere byly puvodne sub based a predelali je na "f2p" ale za dost hroznych podminek podobne jako treba Everquest 2. Ale tak jestli to jeste funguje mozna adoptovali neco snesitelnejsiho.
    Ale urcite souhlasim s tim nedocenenym klenotem na druhe strane ono to je i diky tomu, ze vychazi primo z aDnD v 3.5 edici takze nejenom nejlepsi verze tech pravidel do dnesni doby proto je combat DDO o hodne zajimavejsi nez v NWO protoze stejne tak to je v jejich papirovych predlohach mezi komplexnim systemem stareho adnd a urovni clovece nezlob se u 4te edice ze ktere vychazi NWO. A diky tomu tam funguji i ty unikatni dungeony s vypravecem a to, ze se pocita ze tank bude fyzicky tankovat a zalezi na pozicich postav atd.
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    pokud by si nekdo chtel zahrat Conan exiles tak dejte vedet ...
    http://elidor.cz/hry/conan/20180612233018_1.jpg
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Stahujte zdarma PC verzi startovní edice středověké řežby For Honor - iDNES.cz
    https://bonusweb.idnes.cz/for-honor-zdarma-028-/Novinky.aspx?c=A180612_000103_bw-novinky_oz
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    GANDHI: DDO bylo v tomhle naprostý unikát. Boj v kterém nejsou nepřátele průchozí, takže funguji Tanci se stitama ve dveřích jsem pořad jinde neviděl. O principu pasti, jejich hledání a odjistovani, tajných vchodech ani nemluve. DDO je IMHO nedoceneny klenot mezi MMORPG
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    WOLFGAR: DDO melo imho velmi povedenej action combat ...ale certvi, jak to vypada ted, uz jsem tam tak rok a pul mozna dva nebyl
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    Tom Clancy's The Division 2 | E3 2018 Washington D.C. Aftermath - Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=NytWq8YCLQM&feature=youtu.be
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    The Division 2 Gameplay: The Division 2 Gameplay Trailer at E3 2018 Xbox Conference
    https://www.youtube.com/watch?v=hYfnxzWcbqA
    TAJEN
    TAJEN --- ---
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    KID_MCHUTT: V tomhle byla "nejlepsi" Final Fantasy XI kde jsi mel pet skillu a nejkratsi CD 40 vterin. Bylo to jak mmorpg designovane pro kolonii lenochodu. Ale zase nejlepsi fishing ktery jsem kdy kde videl takze jsem to pak hral jako rybarsky simulator :D
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    WOLFGAR: ten combat systém je ppoommaalleejj... sice si člověk zvykne, ale stejně :) v zásadě to u mě byl důvod, proč mě to postupně přestávalo bavit...
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    btw hraje tu nekdo Conan Exiles a ma 60 lvl? zajima me, jaky je tu vlastne endgame na PvE serverech ..
    na PvP serverech neresim, tam je to zrejme. dekuji
    ELIDOR
    ELIDOR --- ---
    TAJEN: v Tere me hodne moc bavil system pvp, neurazel za zadny class. nevim jak je na tom hra nyni, ale jednu dobu mela obrovsky problem s botama v pvp arenach a battlegroundech coz zpusobilo tehdy znatelny odchod pvp komunity.
    u komercnich her je nejvetsi problem pomala nebo zadna reakce provozovatele serveru (nikoliv vyvojaru) na podobnou situaci .. staci mesic neaktivniho pristupu k botum a komunita se zacne nenavratne ztracet ...
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    VIRIK: Z mého pohledu bych řekl, že pro ESO je i to úspěch, když vezmeme jaký bylo právě ESO debakl při release tak to co s tím udělali je ohromné a i když netrhají rekordní čísla mají velmi stabilní playerbase a hru která sice nikdy nebude největší mmorpg na světě, ale snadno bude stabilním plusovým příjmem na mnoho let dopředu což je podle mě obecně nejlepší způsob jak provozovat mmorpg. Rift funguje podobně a to těch hráčů mají ještě méně, ale jsou stálí a i když se ve hře vše dá koupit za herní měnu a kromě datadisků jsou všechno jen vizuálky tak ti fanoušci si rádi něco připlatí a díky tomu to dobře funguje i jako small scale project. To je právě často ten problém v porovnání s asijskou produkcí kde nestačí mít menší stabilní mmorpg, většina producentů to bere způsobem všechno nebo nic a tak pokud hned při často uspěchaném release nemají vše vytěží z prvotního zájmu a hned zase investují do nového projektu. Proto má asie takový příval nových mmorpg, ale těch dobrých jen... no pár a i to je dost otázkou názoru.

    Combat system v ESO souhlasím, že není úplně to pravé ořechové, ale kdybych to bral za sebe tak mmorpg kde pro mě byl combat tím hlavním tahákem a bavil mě i po desítkách/stovkách odehraných hodin je vlastně hrozně málo. Rozhodně to není wow a i u Riftu který mám tak rád jde se zábavností combatu mnohem víc o encounter jako takový a teory crafting a vymýšlení buildu než combat samotný. U Tery mě combat vážně bavil ale tam byl zase jen ten combat a nic jiného navíc mě bavil jen u ranged a to normálně hraji skoro výhradně melee. Teď nedávno jsem měl nějakou nostalgickou vzpomínku, že mě bavil combat v Conanovi tak jsem to nainstaloval a nepovedlo se mi do toho znovu dostat a po pár hodinách jsem došel k závěru, že mé vzpomínky byly růžovější než realita. Takže sakra... mě vážně nenapadá asi ani jedno mmorpg s opravdu dobrým combatem který by byl něco víc než jen rotace a občas něco navrch nebo nějaký gimmick. Jenže zase často je pro mě mnohem důležitější ta customizace než boj jako takový, když si najdu něco co mě vůbec nevadí jak to může být repetivní. Ale mmo které by mi opravdu bojovým systémem vyrazilo dech nebo mělo hodně zajímavý soubojový systém... já nevím, napadá vás někoho něco?
    Mě spíš napadají příklady her s hrozným combatem, pak ty co jsou průměr a pak ty nejlepší které bych zařadil do kategorie repetivní ale zábavné.

    Ale mmorpg s podle vás nejhorším a nejlepším combatem je dost dobré téma na diskuzi.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: teď koukám, celostránková inzerce ve Score co dneska vyšlo. Tak třeba pět lidí přibude.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: třeba marketing, po zralé úvaze, vyházeli :)
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    KID_MCHUTT: ale amrketing asi spí, protože bych čekal nějakej výraznější nárůst hráčů a ono nic. Novej velkej datadisk a ono nic.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    VIRIK: podle všeho mají dobře udělané editory, takže vydat datáč znamená ho vymyslet a pak už jde spousta věcí rychle.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam