• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JESSE_MORENOTatra
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JESSE_MORENO: přiznám se, že jsem si o tom musel trošku počíst (nakonec čím vyplnit pracovní dobu, že) a dočetl jsem se, že první Mackerleho série prototypů T603 s obsahem 2,5L měla 73 kw, později 77kw, což je tak stovka koní, že.. tatra 600 byla na export hodně.. pak to začali v Mladé Boleslavi kurvit a jméno z tratila, jenže o tom rozhodli soudruzi, nikoliv vedení automobilky
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    PALEONTOLOG: no to kurva.... jako i kdyz si vezmes jen ten prototyp z roku 55!!! co vazi 1160 kilo ma 4 metry a 140koni z toho osmivalce takze kroutaku jak nasrano... troufam si tvrdit ze ac o sto kilo tezsi posral by dobovy porsche 356 v pohode.... ja nevim proc proste nechteli dopice podporit projekt kterej by jim zarucil takovou konkurenceschopnost a zaroven exkluzivitu... a hlavne napraskani na prdel corkari ferdinandovi :o)
    T6MA
    T6MA --- ---
    PETRPEDROS: http://www.ecorra.com/galerie/preview.php?id_gal=30
    speciální závodní vozidlo Ecorra Sport V8
    Unikátními verzemi byl jediný vyrobený kus T 700 s karosérií kupé a se zkráceným rozvorem, vybavený upraveným motorem 4479 cm³ o výkonu až 294 kW při 7500 ot/min, jakož i speciální závodní vozidlo Ecorra Sport V8, taktéž vycházející z konstrukce T 700 (dosahoval údajně rychlost až 320 km/h).
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JESSE_MORENO: oni to tatrováci přecejen trochu uměli dělat, což
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    T6MA:
    Ta červená to je co za model ?
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    T6MA: jj presne, nevim cim to je ale v pripade toho coupe jako davas tu
    T6MA: mi ta maska tolik nevadi ale k te limuzine se fakt nehodi...


    PALEONTOLOG: no je mi to jasny ze na okruh to musi tocit ale 7500 jsem fakt necekal :)
    T6MA
    T6MA --- ---


    1940 Tatra 24 24/28
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    JESSE_MORENO: asi chtěli přizpůsobit parametry hnací jednotky účelu vozu :D to máš jako s tatrou 605, jíž motor o zdvihovém objemu válců 640 ccm, umístěný před zadní nápravou,při 7000 ot/min dosahuje výkonu až 40 kW
    T6MA
    T6MA --- ---


    Tatra 700 coupé ECORRA (1997)
    T6MA
    T6MA --- ---


    http://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_Prezident

    prototyp mi teda prijde hezci.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    takovej americkojaponskej motor :oD
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    Hm pry jen neco pres 60 kusu

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_700

    co me ale rozsekalo ze ten ctyrapullitr osmival v te eccore je tak tocivej, pisou 294kW pri 7500otackach!!
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Nebylo vyrobeno tolik kusů a proto jsou tak drahé.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    sedmikilo už je fakt smrtelná křeč no :-/
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    REDITEL: jo tem se vylozene smeju... jako ze 603jky sly nahoru je pochopitelne ale ty 700 jsou proste vysmech, interier o deset let pozadu, nemaj uz co nabidnout a abych pravdu ani se mi moc nelibi
    REDITEL
    REDITEL --- ---
    no tu kraso, ty sedmistovky maj drsnou cenu
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    to nema cenu :-))

    Ani hlava ani pata.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JENIIK:
    Ta náprava ano, ale historie se hodí sem do tématu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam