• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JESSE_MORENOTatra
    T6MA
    T6MA --- ---


    http://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_Prezident

    prototyp mi teda prijde hezci.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    takovej americkojaponskej motor :oD
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    Hm pry jen neco pres 60 kusu

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Tatra_700

    co me ale rozsekalo ze ten ctyrapullitr osmival v te eccore je tak tocivej, pisou 294kW pri 7500otackach!!
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Nebylo vyrobeno tolik kusů a proto jsou tak drahé.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    sedmikilo už je fakt smrtelná křeč no :-/
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    REDITEL: jo tem se vylozene smeju... jako ze 603jky sly nahoru je pochopitelne ale ty 700 jsou proste vysmech, interier o deset let pozadu, nemaj uz co nabidnout a abych pravdu ani se mi moc nelibi
    REDITEL
    REDITEL --- ---
    no tu kraso, ty sedmistovky maj drsnou cenu
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    to nema cenu :-))

    Ani hlava ani pata.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JENIIK:
    Ta náprava ano, ale historie se hodí sem do tématu.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Nesmíme zapomenout :
    http://www.loprais.cz/loprais/
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    PETRPEDROS: ano, ale navazuje to nějak na naši debatu?
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JENIIK:
    Začátek Tatry první motor v nákladním automobilu byl Benz ...
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    PETRPEDROS: na co navazuješ? K čemu se tenhle post váže?
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Viz Historie tatry:
    K zásadním mezníkům v historii Tatry patří rok 1897, kdy byl vyroben první osobní automobil ve střední Evropě "Präsident" a letopočet 1898, kdy spatřil světlo světa první nákladní automobil. Tento vůz trambusového typu o nosnosti 2,5 t se dvěma vzadu uloženými motory Benz pak položil základ tradice nákladních vozů značky TATRA.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    PETRPEDROS: tohle je nesmysl, Mercedes, jako ostatně i další výrobci samozřejmě testují auta velmi podobně. Ledwinkova centrální nosná roura s výkyvnými polonápravami navíc neumí zas až tak dokonale křížit a její průchod terénem v klasické konfiguraci bude horší v některých věcech, než klasická portálová náprava. Na druhou stranu její výhodou je izolace všech hnacích komponent od vlivu okolí. Horší na tom bude ale se servisovatelností.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam