• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JESSE_MORENOTatra
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    BOBASH: jono, potrebuju oboje, chromku 613 i 603, u te je mi skoro jedno kterou :o)
    BOBASH
    BOBASH --- ---
    JESSE_MORENO: T603 se dá koupit od 50k za vrak přes 100-150k za něco s čím už by se dalo jezdit, ale je na tom hodně práce, až po tak 200-800k za hezkou. U T603-1 násob tak dvěma.

    U T87 násob odhadem tak osmi :)

    Nedávno po mě kamarád chtěl pořešit T87 a T97 z Ameriky. Obě za asi $60k (za kus), obě funkční, ale stejně by potřebovaly renovaci. Volal jsem tam a obě prodaný do Čech, prej to prodal prvnímu asi z deseti zájemců...

    A T613 chromky už začínaj růst taky - myslím, že je teď ještě poslední doba, kdy se dá snad ještě možná koupit rozumně...
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    JENIIK: jo taaak... no ono hlavni nepochopeni moje vzniklo timhle:

    JENIIK:
    JENIIK:

    kdy jsem nabyl dojmu z tveho vykladani ze prave 603 a 613 mely nosnou rouru :o)
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    JESSE_MORENO: jako roura? no ta se používá jen u náklaďáků, že. A dražší je to třeba proto, že všechny diferenciály a vůbec rozvory jsou na tom úplně jiné, než na zbytku světa = nemůžeš to osadit třeba nějakým běžně dodávaným diferenciálem a podobně.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    JENIIK: vyhody chapu na nakladaku, me zajimaj vyhody nevyhody na osobaku...

    rozumim ze je to neco takoveho http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/02/Škoda_Rahmen_r.jpg ac tu teda na skodovce zrovna

    cemu ale nerozumim je co je na tom tak drahe resp. o tolik drazsi nez treba klasickej ram?
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    JESSE_MORENO: tak nákres si asi vygůglíš sám a výhody a nevýhody taky, ne? Proč bych to měl přebásňovat?
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    JENIIK: a jaky jsou treba ty vyhody? nedokazal bys to trochu sepsat +/- a treba nejakej nakres vyguglit? ja porad nevim jak si to nejlip predstavit
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    FALLENANGEL: jak kde, imho pokud na tom používáš dvoumontáž, tak tě to fakt začne brzo srát ;-)

    Ale jinak je to asi jedno.
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    JENIIK: Je otázka, jestli je to na náklaďácích skutečně takovej problém. Pamatuju si, že co jsem dělal třeba kolem mimosilničních gum, tak tam se stejně většina z nich znehodnotila proražením, než je sjeli. Není to u těchhle těžkejch náklaďáků stejný?
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    CPT_PLESARD: každej druh zavěšení ne a v porovnání s portálovou nápravou je Tatra fakt uplně blbě co se těchto věcí týká. Na druhou stranu, nosná roura mí jiné výhody.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    FALLENANGEL: Hmm mas pravdu ted jsem koukal a ty ceny tam jsou o dost solidnejsi nez co jsem vidal... no tak ted uz jen tu garaz a par set tisic :o)))
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    JESSE_MORENO: Fakt ne. Podívej se na i-veteran a vyfiltruj si 603.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    FALLENANGEL: asi zalezi cemu rikas dobry stav jestli jako ve skole 3 tak mozna jo kdyz nenarazis na zlatokopa ale starsiho dedu co ji ma dlouho a nema komu odkazat...
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    JESSE_MORENO: 603 koupíš kolem 200k v dobrým stavu... třeba k lehký renovaci. Vraky tak drahý nejsou.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    AXTHEB: jo tak ale to se bavime vicemene jen o nakladacich ne? nebo se tendle jev nejak vic projevuje i u osobaku??
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    BOBASH: suprove laciny to rikas cemu? vetsina vraku se pohybuje od 200k vejs a jsou na totalni renovaci, cas od casu se najde neco do kila ale podle fotek tezko rict jak je to moc zrezly....

    z pohledu investice a cekani na oldtimer vek je ta 613 imho idealni

    samo kdybych mel garaz tak si treba jedu hned pro jednu zrezlou 603 za 1800 ojro co jsem nasel :o)
    CPT_PLESARD
    CPT_PLESARD --- ---
    AXTHEB: OK, to je sjizdeni pneu. Ale co s tou silnici?

    Ale to nerovnomerny sjizdeni gum dela kazdej druh zaveseni, tedy krome tuhy napravy. Jen to u nich mozna neni tak markantni.
    FALLENANGEL
    FALLENANGEL --- ---
    ALESH: Tak to jo :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CPT_PLESARD: No v tatrovce nemas prakticky nikdy kola kolmo k zemi. Kdyz mas prazdnou korbu jezdis po vnejsi strane pneumatik, s plnou po vnitrni.
    ALESH
    ALESH --- ---
    FALLENANGEL: tata tam ma nejaky co tam pasuzjou, uz asi 30let :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam